منابع: مدیر عامل سی‌ان‌ان به برخی مشکلات مربوط به شهرداری ترامپ اذعان دارد

کریس لیخت، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، CNN Worldwide در طول نمایش 2022 Discovery Upfront برادران وارنر در تئاتر در مدیسون اسکوئر گاردن در 18 مه 2022 در شهر نیویورک روی صحنه سخنرانی می کند.

دیمیتریوس کامبوریس | گتی ایماژ

تقریباً یک هفته پس از جلسه تالار شهر سی‌ان‌ان در 10 می با دونالد ترامپ، مدیر عامل شرکت کریس لیخت در داخل اذعان کرد که برخی چیزها وجود دارد که او آرزو می‌کرد این شبکه طور دیگری انجام می‌داد.

لیخت همچنان بر مفهوم تالار شهر می ایستد و به مردم داخل و خارج از سی ان ان می گوید که تاریخ با مهربانی به تصمیم این شبکه برای مصاحبه با ترامپ در مقابل هواداران تشویق شده در قالب زنده تالار شهر نگاه خواهد کرد.

اما به گفته افرادی که با تفکر او آشنا هستند، چندین عنصر تولید وجود دارد که او دوست داشت به روشی متفاوت انجام شود.

افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفت که ای کاش او مخاطبان را به تماشاگران تلویزیون معرفی می کرد تا بینندگان بتوانند بهتر تشخیص دهند که چه کسانی هستند.

جمعیت شخصیت اصلی این مراسم بود، زیرا بسیاری از حامیان ترامپ پاسخ های او را تشویق کردند و کیتلان کالینز، مجری سی ان ان، زمانی که او را به چالش کشید، او را مورد تمسخر قرار دادند. به گفته مردم، لیخت دوست داشت قبل از شروع سالن شهرداری علناً از جمعیت سؤال کند تا مخاطبان تلویزیون بهتر بفهمند که آنها چه کسانی هستند و چرا از ترامپ حمایت می کنند.

لیخت و دیگر مدیران سی‌ان‌ان همچنین به عناصر جهت‌گیری اشاره کردند که سی‌ان‌ان می‌توانست به شیوه‌ای متفاوت عمل کند، مانند تمرکز دوربین فقط روی کالینز زمانی که او سعی کرد با دروغ‌های ترامپ در مورد تقلب در انتخابات در سال 2020 مبارزه کند، به جای استفاده از عکس‌های گسترده بر روی ترامپ و کالینز. به این ترتیب، CNN می‌تواند تمرکز مخاطبان را به‌جای نمایش ترامپ، به اصل موضوع جلب کند. سی‌ان‌ان همچنین می‌توانست هنگام صحبت ترامپ، هر سوال را به صورت گرافیکی نشان دهد و تاکید کند که پاسخ‌های او همیشه با موضوع مورد نظر مطابقت ندارد.

لیخت گفت که آرزو می‌کرد بعد از جلسه شهرداری، مجریان شبکه بر اخباری که ترامپ منتشر کرده تمرکز می‌کردند، مانند ادعای او مبنی بر اینکه جنگ روسیه با اوکراین را ظرف 24 ساعت حل می‌کند یا امتناع او از بررسی ممنوعیت فدرال سقط جنین. . سی‌ان‌ان می‌توانست به‌عنوان مثال به سراغ یک گزارشگر در اوکراین برود، که می‌توانست دامنه ژورنالیستی این شبکه را به مخاطب یادآوری کند.

پنل پس از رویداد، که توسط مجریان CNN از جمله جیک تاپر و اندرسون کوپر میزبانی شد، به نظر می‌رسید که پس از جمع‌بندی تالار شهر، یک مورد دژاوو داشته‌اند، که به وضوح آسیب‌های ناشی از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های قبلی ترامپ را نشان می‌دهد که در آن او تقلب در انتخابات انجام داده است. دروغ می گوید و بر سر پرسشگران صحبت می کند.

سخنگوی CNN از اظهار نظر خودداری کرد.

چندین کارمند برجسته CNN به CNBC گفتند که از شهرداری ترامپ خجالت زده بودند. یک نفر گفت که این پایین ترین نقطه شبکه از زمان یک حادثه در سال 2012 است که شبکه در ابتدا گزارش اشتباهی داد که دادگاه عالی قانون مراقبت مقرون به صرفه را لغو کرده است.

کاوشگر برادران وارنر مدیرعامل دیوید زاسلاو سال گذشته Licht را برای اداره CNN انتخاب کرد تا این شبکه را به عنوان یک شبکه خبری کابلی معمولی و دارای حقایق دوباره تصور کند.

شبکه‌های خبری دیگر احتمالاً از CNN در رزرو مصاحبه‌های ترامپ پیروی خواهند کرد – به ویژه اگر او همچنان نامزد پیشتاز برای کسب نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری در سال 2024 باشد. NBC و شبکه‌های خبری آن با بسیاری از نامزدهای ریاست‌جمهوری ایالات متحده در تماس بوده‌اند. به گفته یک فرد آشنا، از جمله ترامپ، در مورد برنامه ریزی برای حضور در آینده.

این شخص گفت، با توجه به اینکه CNN چطور پیش رفت، NBC به احتمال زیاد سالن شهرداری ترامپ را انجام نخواهد داد. سخنگوی NBC از اظهار نظر خودداری کرد.

افشا: NBCUniversal شرکت مادر CNBC است.

تماشا کنید: هیئت منصفه متوجه شد که دونالد ترامپ از ای. جین کارول سوء استفاده جنسی کرده است

هیئت منصفه دریافته است که دونالد ترامپ سوء استفاده جنسی از ای. جین کارول انجام داده است و به او 5 میلیون دلار غرامت می دهد