معرفی دی ان اس سرور گیمینگ برای کنسول و کامپیوتر

DNS معمولاً به عنوان اهرمی برای نگهداری شتاب internet و سرعت پینگ به کارگیری می شود. می توانید DNS خویش را از دسکتاپ گوشی، سیستم عامل های اندروید و iOS، تنظیمات ویندوز و لینوکس از روش مودم یا روتر تغییر‌و تحول دهید. احتمالا یک عدد از دوست داستنی ترین DNS هایی که نام آن را شنیده اید 1.1.1.1 (شار ابری) است. استفاده از DNS گهگاه زمان ها می تواند میزان مرغوب بودن اتصال internet شما را بهبود بخشد.

 

درباره DNS

DNS مثل یک دفترچه تلفن آنلاین می باشد که شما را راهنمایی می کند تا دارای مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید! سیستم نامگذاری غیرمتمرکز برای کامپیوترها و بقیه منابع مرتبط دارای اینترنت. به تیتر مثال، هنگام ساخت یک وب وب سایت برای تصویب اسم دامنه، می بایست نامی را معین کنید که به وب سایت شما اشاره می کند. این نام دارای به کارگیری از DNS به IP تبدیل شده و در اینترنت شناسایی می شود.

ISP شما هر بار که به اینترنت متصل می شوید یک سرور DNS اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد، البته سرورهای DNS ارائه شده بوسیله ISP ها ممکن میباشد همیشه بهترین تعیین نباشند. سرورهای DNS اندک سرعت می توانند توشه بر روی وب سایت ها را کمتر دهند و دسترسی به مرکز ها دیتا متفاوت را در قابل انعطاف افزار یا این که بازی های آنلاین مهیا کنند.

نکته مهم: دسترسی پایدار و پر سرعت به پینگ اصلی به کار گیری از هر جور DNS! همین تماما خطا میباشد چون پینگ شما فی مابین بخش ها جغرافیایی بر پایه DNS های مختلف متعدد است. برای دریافت پینگ کاهش و شتاب بهتر، باید DNS های متعدد را آزمایش کنید و بدانید کدام DNS به نزدیکترین سرور IP شما ارسال می شود.

 

روش های اولیه DNS

از میان سرورهای DNS موجود، سرورهای DNS پایین که در بخش ها جغرافیایی متفاوت قرار دارا هستند تأثیر مثبتی در کاهش پینگ دارند، سفارش می شود برای کاهش پینگ از در میان DNS های زیر تعیین کنید:

شناسه سرور ایمیل

تبدیل اسم به آدرس میزبان

پینگ را اثبات نگه دارید

تاثیر مثبت DNS بر تجربه بازی

بر اساس تجربه فردی من؛ به کارگیری از DNS می تواند اثر گذاری مثبتی بر روی پینگ داشته باشد، البته نیکی به اندازه ای که سبب شود پینگ شما از 80 به 40 تغییر کند! به عبارت ساده: اتصال به نزدیک ترین سرور IP به استدلال به کارگیری از DNS غیر از ISP DNS. همین پینگ را حدود 1 تا 7 میلی ثانیه کاهش می دهد یا این که پینگ را اثبات نگه می داراست و سرعت بوت سیستم شما را ارتقا می دهد.

 

درباره رکوردهای DNS

رکوردهای DNS یک جنبه با از معماری اینترنت هستند. شماره‌های نشانی را می‌توان از روش سابقه و سابقه DNS پیوند داد، مشابه نحوه لینک و پیوند شماره‌های تلفن در دفترچه تلفن.

رکوردهای DNS معلوم و مشخصی وجود داراست که گفته می شود بیش از 30 مورد می باشد که بعضی از آن‌ها بوسیله وب مسترها استفاده می شود.

 

سرورهای DNS موثر به جهت پینگ

 

1. Cloudflare DNS

این بهترین دوران برای خدمت Cloudflare DNS است. قابل اعتماد می باشد و می تواند پینگ شما را در موقعیت پایدار نگه دارد و تغییر پینگ ناگهانی را تجربه نخواهید کرد. برنامه اختیاری WARP که اتصالات ایمن را به تونل های نتورک استاندارد برای ارتقاء امنیت فراهم می کند.

یکی از خصوصیت های مثبت این DNS این است که متوسط سرعت جستجوی آن 11 میلی ثانیه هست که یک عدد از بهترین ها در عالم است.

PDS 1: 1.1.1.1

تبلیغ 1: 1.0.0.1

PDS 2: 1.1.1.2

ADS 2: 1.0.0.2

 

2. Neustar DNS

Neustar به عامل امنیت بالای خویش شناخته شده هست و می تواند پینگ شما را اثبات نگه دارد، ولی در یک محفظه آزمایش شده جغرافیایی در مقایسه اهمیت Cloudflare، پینگ شما را اثبات نگه می دارااست و آن را از 5 به 10 میلی ثانیه کمتر می دهد. ممکن میباشد گزینه مهربانی به جهت کاهش پینگ باشد.

توجه: 156.154.70.5

تبلیغات: 156.154.71.5

 

بهترین دی ان اس به جهت بازی

شما همین قابلیت و امکان را دارید که از دی ان اس سرورهای متعدد نیز به کارگیری کنید. نخست بایستی اینترنتی که از آن برای اتصال به کنسول استفاده می نمایید را بررسی نمایید چون در بعضی موارد تماشا شده است که برخی از دی ان اس ها در برخی از خدمت دهنده های internet به درستی عمل نمی نمایند که می توانید برای دریافت Gaming DNS Server (https://operavps.com/best-dns-servers-for-gaming/) به منابع متفاوت مراجعه نمایید و بررسی های اضطراری را انجام بدهید و بهترین دی ان اس سرور بازی را به جهت خویش تهیه کنید.

 

درباره DNSSEC در مقابل DNS

DNSsec یک مکانیسم امنیتی است که از جعل DNS و DNS Poiseing خودداری می کند. در واقع DNSSec به سرور DNS اطمینان می دهد که پاسخ دریافتی از سرور DNS دیگر را در اختیار مشتری قرار دهد و از صدق آن اطمینان حاصل نماید و همچنین اطمینان حاصل کند که پاسخ در حین انتقال تغییر نمی کند و کلاینت به مقصد درست حرکت می کند. اهمیت را وصل کنید

با DNSSec، هویت و یکپارچگی را می قدرت میان سرور اساسی DNS و سرور DNS محلی ما که به مشتریان پاسخ می دهد، تولید کرد.

 

چگونه DNS را در سیستم تغییر تحول دهیم؟

1) تنظیمات را اجرا کنید.

2) اکنون بر روی Network and internet کلیک کنید.

3) آنگاه بر بر روی Advanced Network Settings کلیک کنید.

4) در نصیب بعدی آیتم More Network Adapter Options را کلیک کنید.

5) اکنون فایل ای به اسم Network Connections ظاهر می شود که بایستی خدمت مهم نتورک internet را پیدا کنید و بر روی آن کلیک راست کرده و بعد از آن روی Options کلیک کنید.

6) در اینجا بایستی بر روی پروتکل internet نسخه 4 (IPV4) دوبار کلیک نمایید و گزیده را کلیدی اسم گزینش کنید: از نشانی های سرور DNS پایین استعمال کنید.

7) حال PSD و ADS را که در بالا انتخاب کردید قرار دهید، در غایت OK را بزنید و DNS شما مهیا است!