مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

حسین خاکساری، رییس هیات برهان شرکت پیستون کشور ایران اصلی اشاره به رکورد تاریخی ایجاد بیش از 5میلیون پیستون در 74 مدل در سال 1398 گفت: امروز علم در شرکت، نهادینه میباشد و ما می توانیم بدون اتکا به شرکت ها و متخصصین خارجی، فرآیند زیاد پیچیده طراحی و رویه اندازی خطوط ایجاد را اهمیت مهندسین و پژوهشگران کمپانی پیستون کشور‌ایران انجام دهیم. به هر درحال حاضر علیرغم آن فراز و نشیبهایی که در زمان انقلاب و انقطاع همکاری خارجیها صورت گرفت، همین شرکت به فعالیتش ادامه داد، ولی طی این سالها تا سال 72 هیچگونه طرح و گسترش و یا سرمایهگذاری جدیدی در همین شرکت صورت نگرفت. حسین خاکساری رییس هیات برهان شرکت پیستون کشور ایران درباره تولید، تحقیق و بسط و صادرات اظهار کرد: پیستون کشور‌ایران در سال 1352 در وقتی که اولی جرقههای قطعه سازی در مرزوبوم صورت گرفت، مهم سرمایهگذاری مشترک یک تیم ایرانی اساسی کمپانی ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و ساخت خودش را در حوزه ایجاد اشکال پیستونهای اتومبیل های دیزلی و بنزینی شروع کرد. پیستون کشور‌ایران در سال 1372 درحالی که حساس مشکلات فراوانی روبرو بود، بر مبنا سیاستهای دولت وقت مبنی بر واگذاری به بخش خصوصی بوسیله مجموعه عظام خریداری شد. اهمیت وجود کل تحریمها و کل فشارهایی که از جوانب مختلف، چه به لحاظ تغییرات نرخ ارز و چه به حیث ایراداتی که به جهت بعضی از اثاثیه یدکی مواجه شدیم، ما در سال 98 بالاترین رکورد تاریخ این شرکت را داریم ثبت می‌کنیم و از مرز پنج میلیون عدد انشاءالله عبور می کنیم و این افزایش تیراژ در سالی داراست واقعه میافتد که انتظارها همه این بود که صنعت های ما مهم ایراداتی که دارند، حیاتی کمتر تولید و حساس تعدیل نیروی انسانی مواجه شوند، ولی معبود را شکر دارای سعی مدیران ارشد مجموعه، صاحبان سهام و همینطور مدیران متخصص و فنی کمپانی و پرسنل این شرکت، امروز علاوه بر اینکه مبتلا این بحرانها نشدیم، 5 میلیون عدد که در تاریخ همین شرکت بینظیر و بیسابقه است را رد میکنیم. 12 کمپانی مجموعه قطعات خودرو عظام یعنی شرکت های پیستون ایران، فرآوری و ساخت، پایاکلاچ، بنا پویش، استام صنعت، والاقطعه، پویان صنعت نهاد، صنایع طه، پایاذوب کاوه، تاراذوب، سازه سیم پویش و پایا اتومبیل نوین با بهره گیری از 6000 هزار نیروی انسانی خود و حدود 26 هزار نیروی انسانی تامین کنندگانش، سالانه از خروج حدود 350 میلیون دلار ارز از مرزو بوم جلوی گیری می کنند. روزگار باز ماندن سوپاپ و مقدار گشوده شدن آن با میل سوپاپ و بادامک ها مدیر و کنترل می شود.در همین نوشته قصد تحلیل پورت و پولیش سرسیلندر را داریم که به طور مستقیم بر راندمان موتور اثر گذاری می گذارد و مربوط به اندازه و ارتقاء سایز پورت های محل ورود و خروجی است.به طور بی آلایش بخواهیم تعریف‌و‌تمجید نماییم پورت به این معنی که ارتقا سایز محل ورود ها و خروجی ها سرسیلندر به سیلندر است و بحث پولیش مربوط به صیغل دادن مسیر ها است که به جهت تسریع ورود و خروج دود و هوا انجام می شود و به تمام این روند ها پورت و پولیش سرسیلندر و سوپاپ ها گفته میشود. پیستون همچنین یاری به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر میکند. در اکثری موتورها از پیستون کف تخت به کارگیری می نمایند ولی شکل کف پیستون ممکن می باشد مطابق اصلی طرح موتور تغییر و تحول کند. به این معنی که ما امروز صاحب یک شرکت کاملاً متکی به توانمندیهای داخلی، چه به حیث تکنولوژی، چه به حیث تعمیرات و چه به حیث علم فنی و بسط فرآورده هستیم که به طور کامل اساسی دانش خویش گروه که در کمپانی نهادینه شده، ساخت و بسط را تعویض پیستون tu5 دنبال می کند. چراکه زیرساختهای حتمی چه به لحاظ برنامهریزی تامین مواد و چه به نظر نیروی انسانی و زیرساختهای تولیدی در شرکت فراهم شده و انشاءالله ما در سال 1399 رکورد شش میلیون عدد پیستون را محقق می کنیم. پیستون کشور ایران امروز جمعاً 650 نفر نیروی انسانی را به صورت درگیر به فعالیت کرده است. حجم سرمایهگذاری که امروزه در کمپانی پیستون کشور‌ایران توسط مجموعه عظام شکل گرفته، میتوانم بگویم که در میهن بینظیر است. ولی اینبار ایران خوردو قبل از ورود EC5 مدعی شده تا ۸۰ در صد قطعات موتور ساکن تولید میشود! قبل از سال 98 بیشترین رکوردی که در سال های پیشین شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران ثبت کرده، 4 میلیون عدد پیستون بوده. 26 سال بعد از واگذاری به مجموعه قطعات اتومبیل عظام که از پاراگراف تجربه های برنده خصوصی سازی در مرزوبوم است. این موتور از جایی که نسبت به بقیه موتور های داخلی مستعد تر هست و خرابی های کمتری دارد،خیلی دربین تیونر های اهل ایران محبوب شده است. جواب منفیه به همین دلیل که به عبارتی طور که می دانید انتقال نیروی موتور به چرخ ها بصورت مستقیم نمیباشد و دیفرانسیل و گیرباکس نیز در این در میان قرار دارا‌هستند . براساس گزارش هایی که خوانده ام، دست کم 150 هزار نفر در قطعهسازی تعدیل شدند، البته من اصلی افتخار به شما عرض می کنم که مهم حمایت های آقای عباس ایروانی ریس تیم قطعات اتومبیل عظام، شرکت پیستون کشور ایران در سال قبلی نهتنها نیروی انسانیاش را محافظت کرد، بلکه ما 100 نفر نیروی جوان از شهر تبریز جذب کردیم و خوشبختانه اینها امروز حیاتی طیب خاطر در این شرکت مشغولند و کار میکنند.