مشاور Operation Warp Speed ​​می گوید: “ما باید تا تابستان 2021 به حالت عادی برگردیم.”

مونسف اسلاوی ، مشاور ارشد علمی Operation Warp Speed ​​به CNBC گفت که آمریکایی ها می توانند انتظار داشته باشند که تا تابستان 2021 به حالت عادی برگردند ، زیرا خانواده های سراسر ایالات متحده امسال شکرگذاری را جدا از هم می گذرانند تا عزیزان خود را در امان نگه دارند.

اسلاوی در مصاحبه عصر چهارشنبه در مورد “گفت:” ما امیدواریم که تا ماه مه یا ژوئن 2021 70 تا 80٪ از جمعیت آمریکا را واکسینه کرده باشیم ، بنابراین امیدوارم که تا تابستان ، ما به طور عادی به حالت عادی برگردیم. ” اخبار با شپرد اسمیت “.

ویروس کرونا ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده در حال شیوع است و اطلاعات نشان می دهد که هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد. بر اساس پروژه ردیابی Covid ، روز سه شنبه 88000 نفر در Covid-19 بستری شدند. مرگ ها نیز در حال افزایش است. براساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، ایالات متحده بیش از 2100 مرگ را در روز سه شنبه گزارش کرد که بیشترین مرگ از ماه مه است.

با این حال پزشکان و دانشمندان به آمریکایی ها اطمینان می دهند که این امر ممکن است انجام شود. دو هفته پس از روز شکرگذاری ، FDA جلسه می گذارد تا در مورد استفاده از واکسن Pfizer با نور سبز بحث کند. اگر چنین شود ، دولت قصد دارد 6.4 میلیون دوز را به جوامع سراسر کشور ارسال کند.

اسلاوی گفت كه تلقیح همه آمریكایی ها “یك چالش” خواهد بود اما به نظر او این امر قابل دستیابی است. اسلاوی گفت: “مردم باید بدانند که هر ساله بین 140 تا 180 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا در جمعیت ایالات متحده تولید ، توزیع و تلقیح می شود ، در بازه زمانی که بین ماه آگوست تا ماه ، شاید ژانویه”. گفت “بنابراین ، ما ممکن است در طول مدت زمان این تعداد را دو برابر کنیم ، اما این از ابتدا نیست ، که بسیار متفاوت از آزمایش است.”

میزبان شپارد اسمیت خاطرنشان کرد که چالش دیگر متقاعد کردن مردم برای استفاده بی خطر از طریق واکسن خواهد بود. یک نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که فقط 58٪ از آمریکایی ها گفته اند که واکسن ویروس کرونا می خورند.

اسلاوی گفت: “این یک نگرانی بزرگ است و واقعاً جای تأسف دارد که زمینه های سیاسی تولید این واکسن تزلزل و عدم اعتماد را ناشی از این واقعیت است که ما خیلی سریع پیش رفتیم.”

اسلاوی توضیح داد که دانشمندان “از یک کاغذ خالی شروع نکردند” و توانستند از 10 تا 15 سال کار کشف و توسعه که در اطراف فن آوری های پلت فرم ساخته شده در آن واکسن انجام شده است ، پرش کنند. وی گفت: اگرچه کشف واکسن به طور معمول 6 تا 7 سال طول می کشد ، اما به دلیل سالهای گذشته تحقیق ، کارهای زیادی انجام شده بود. اسلاوی گفت ، یکی دیگر از عواملی که به سرعت بخشیدن به روند کمک کرد تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمایشات بالینی واکسن Covid بود.

اسلاوی گفت: “ما در مورد این واکسن ها و کارایی و ایمنی آنها بیشتر از واکسن های متوسط” در کوتاه مدت خواهیم دانست. ” “چیزی که ما زیاد درباره آن نخواهیم دانست ، ایمنی آنها در طولانی مدت است ، فقط به این دلیل که آزمایشات باید سریع انجام می شد و مهم این است که افراد را ایمن سازی کنیم. ما روزانه 2000 نفر در حال مرگ هستند.”

اسلاوی گفت: برای نظارت بر افراد پس از شروع مصرف واكسن ، سیستم كاملاً نظارتی وجود دارد. اسلاوی اضافه کرد که اگر نشانه ای از مسائل بلند مدت باشد ، “بلافاصله” با این مسائل برخورد می شود.

اسلاوی: “لطفاً گوش خود را باز و ذهن خود را باز نگه دارید ، گوش دهید ، و سپس در مورد حقایق و داده ها قضاوت کنید.” گفت “من اطمینان دارم که اگر این کار را انجام دهیم ، اکثر آمریکایی ها موافقت می کنند که واکسینه شوند. کارآیی 95٪ بیمه در برابر این بیماری همه گیر است.”