مشاور بایدن ، بروس رید ، اشاره می کند که بخش 230 به اصلاح نیاز دارد

جوزف بایدن ، معاون رئیس جمهور ایالات متحده برای ملاقات با رئیس ستاد خود بروس رید (ل) در 22 ژوئن 2011 در Capitol Hill در واشنگتن دی سی می آید.

برنده مک نامی | گتی ایماژ

وقتی رئیس جمهور منتخب جو بایدن خود را برای ورود به کار آماده می کند ، قانونی محافظت می کند که صنعت فناوری در قبال پست های کاربران آنها مسئول نیست.

بروس رید ، مشاور عالی فنی بایدن ، در مراسم راه اندازی کتاب مجازی که توسط چهارشنبه قانون جورج تاون برگزار شد ، گفت که “زمان طولانی گذشته است که مسئولیت پاسخگویی شرکت های رسانه های اجتماعی در مورد آنچه در سیستم عامل های آنها منتشر شده است ، است.”

رید ، که رئیس دفتر بایدن در زمان معاون خود به عنوان معاون رئیس جمهور بود ، در سالهای خارج از دولت طرفدار اصلاحات فنی بوده است. وی به عنوان مشاور ارشد جیم استایر در رسانه های غیرانتفاعی Common Sense Media ، که طرفدار مسائل رسانه های دیجیتال کودکان است ، از جمله اصلاحات تعدیل محتوا ، کار می کند.

Common Sense Media برای اصلاح قوانین بخش 230 قانون عادت ارتباطات ، قانونی که مانع از مسئولیت قانونی شرکت های فناوری در قبال پست های کاربران خود می شود ، تلاش می کند تا شرکتها راجع به تعدیل محتوا سختگیرانه عمل کند. خود قانون در حال حاضر به سیستم عامل های فناوری اجازه می دهد تا توزیع پست ها را در سیستم عامل های خود بدون عواقب حذف یا کاهش دهند ، اما این تصمیمات بیشتر به سیستم عامل بستگی دارد.

رید و استایر مشترکاً در مورد بخش 230 مقاله “کدام طرف تاریخ؟ – چگونه فناوری در حال شکل گیری مجدد دموکراسی و زندگی ماست” ، کتابی را که در مراسم جورج تاون جشن گرفته شده ، نوشتند.

در آن ، آنها نوشتند که اگر سیستم عامل ها از محتوا درآمد کسب می کنند ، باید مسئولیت آن محتوا را بر عهده بگیرند.

“اگر آنها آگهی های تبلیغاتی همراه با محتوای مضر را به فروش می رسانند ، باید آنها را شریک آسیب دانست. به همین ترتیب ، اگر الگوریتم های آنها محتوای مضر را ترویج می کنند ، باید به دلیل کمک به جبران آسیب ، پاسخگو باشند. در دراز مدت ، تنها راه واقعی برای محتوای متوسط ​​برای تعدیل مدل کسب و کار است “، آنها نوشتند.

این زوج همچنین نوشتند كه كنگره می تواند با وارد كردن استثناهای جدید در مورد حمایت از مسئولیت فناوری ، به دور از قانون ادامه دهد ، یا “بهتر از این ، می تواند مسئولیت بستر را پیش شرط هرگونه محدودیت در مسئولیت قرار دهد.”

به طور کلی ، آنها نوشتند ، “واشنگتن بهتر است بخش 230 را بیرون بیندازد و از نو شروع کند.”

بایدن خواستار لغو بخش 230 شده است و به ویژه نسبت به فیس بوک انتقاد کرده است.

پرزیدنت ترامپ همچنین از طریق یک دستورالعمل برای تغییر تلاش کرده و اخیراً گفته است که وی لایحه هزینه های دفاع را وتو می کند مگر اینکه لغو بند 230 را شامل شود. با این حال ، اصلاحات پایدار باید از طریق کنگره انجام شود ، که همچنان در مورد هر دو موضوع اساسی با هم تقسیم شده است قانون و نحوه تصحیح آن جمهوری خواهان بیشترین نگرانی را در مورد آنچه که سانسور صداهای محافظه کار می دانند دارند ، در حالی که دموکرات ها بیشتر نگران این هستند که چگونه سیستم عامل ها اجازه می دهد اطلاعات نادرست و فراخواندن آسیب بدون محدودیت گسترش یابد.

رید همچنین نقشی اساسی در نوشتن قانون جدید حریم خصوصی دیجیتال کالیفرنیا و کمک به آن برای عبور از خط پایان در طول مدت حضور خود در Common Sense داشت. این قانون در غیاب قوانین ملی حفظ حریم خصوصی ، برای بسیاری از شرکت ها به استاندارد تبدیل شده است.

تجربه او با این لایحه به او خوش بینی نسبت به پتانسیل اصلاح فناوری پس از یک شروع چالش برانگیز داد. رید گفت ، هنگامی که برای اولین بار تصمیم گرفت لایحه حریم خصوصی را تصویب کند ، “احساس می کرد که در دهه 1890 در راه آهن شرکت کنید.” وی گفت ، اما هنگامی كه قانونگذاران و فعالان صنعت آنها را در ابتكار رای گیری كه به رای دهندگان اجازه می دهد مستقیماً درباره محافظت از حریم خصوصی تصمیم بگیرند ، مشاهده كردند ، آنها پای میز نشستند و قانون را تصویب كردند.

رید گفت: “ما نباید از آنچه در فضای سیاسی می بینیم دلهره داشته باشیم.” “علاقه گسترده ای به هر دو طرف وجود دارد … برای در نظر گرفتن این مسائل.”

در حالی که بایدن در زمان افتتاح بایدن در ماه ژانویه و با همه گیر شدن بیماری همه چیز زیاد خواهد بود ، رید روز چهارشنبه گفت که مسائل مهم فناوری همچنان در اولویت است.

وی گفت: “من فکر می کنم همه این مسائل فنی باید در اولویت باشند زیرا در قلب اقتصاد ما قرار دارند.”

WATCH: اینترنت چگونه تنظیم می شود