مدیر تامین Warp Speed ​​اصرار بر واکسن Covid را دارد

مدیر تولید و توزیع تأمین عملیات Warp Speed ​​جدول زمانی تقریبی در دسترس بودن واکسن Covid-19 را در سراسر ایالات متحده ارائه داد.

عصر روز چهارشنبه در مصاحبه ای با “اخبار با شپرد اسمیت” CNBC ، سرلشکر پاول استرووفسکی (بازرسان) اطمینان داد که همه کسانی که واکسن می خواهند تا ژوئن یک بار واکسن بزنند.

وی گفت: “این سناریویی است كه ما نمی خواهیم هیچ كسی را پس بزنیم.” “ما از مردم آمریکا می خواهیم این را درک کنند ، زیرا در ابتدا منابع کمیاب خواهد بود.”

مونسف اسلاوی ، مشاور ارشد علمی برنامه Warp Speed ​​کاخ سفید ، روز سه شنبه در یک مصاحبه مستقیم با واشنگتن پست گفت که ممکن است دوزهای کافی برای ایمن سازی بقیه تقریبا 8 میلیارد نفر در جهان تا اوایل تا اواسط سال 2022 وجود داشته باشد.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده جلسه کمیته مشورتی واکسن خود را در تاریخ 10 دسامبر تعیین کرد تا در مورد درخواست Pfizer و BioNTech برای مجوز استفاده اضطراری از نامزد خود در آمریکا بحث کند. یک هفته بعد ، FDA در حال بررسی واکسنی از شرکت Moderna مستقر در ایالات متحده است. هر دو نامزد دو دوز هستند.

واکسن شرکت Pfizer مستقر در ایالات متحده و شریک آلمانی آن BioNTech هفته آینده پس از پاک کردن تنظیم کننده های انگلیس برای استفاده اضطراری در انگلیس ، هفته آینده پخش می شود. افراد مسن در خانه های مراقبت و کارگران پزشکی در انگلیس در صف اول هستند

به همین ترتیب ، روز سه شنبه ، هیئتی از متخصصان پزشکی كه به مراكز كنترل و پیشگیری از بیماری های آمریكا مشاوره می دهند ، در صورت تأیید واكسن یا واكسن ها ، اولویت این جمعیت را در آمریكا نیز رأی دادند.

دبیر بهداشت و خدمات انسانی الكس آذر روز چهارشنبه گفت كه دولت آمریكا در مسیر ارسال دوزهای واكسن کافی برای 20 میلیون نفر تا پایان سال است.

با در دسترس بودن بیشتر دوزهای واکسن ، استروفسکی بر اهمیت یک فعالیت ارتباطی در استراتژی توزیع تأکید کرد.

وی گفت: “بعضی از اینها کار در حال انجام است ، اما مطمئناً اطلاعیه های خدمات عمومی است.” وی همچنین گفت: “ما همچنین وب سایت هایی خواهیم داشت که نشان می دهد واکسن ها در چه ایالت ها و در کجای ایالت ها قرار دارند و همچنین گروه های اولویت بندی که قرار است مطابقت داشته باشند ، بنابراین همه اینها در دسترس مردم آمریکا خواهد بود.”

میزبان CNBC Shepard Smith از Ostrowski پرسید که آیا هنگام واکسیناسیون نیاز به شناسنامه وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال ، اگر ماه آینده یا چند مورد با محدودیت در دسترس باشد ، کسی مجبور است نشان دهد که دیابت دارد تا واکسن بزند؟

استرووفسکی گفت: “قطعاً نه ، ما به آن سطح نمی رویم.” “خط پایین کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که واکسن ها را در سطح ایالتی دریافت می کنیم تا اولویت را برای آن تعیین کنیم ، بنابراین اگر برای واکسن وارد می شوید ، بدیهی است که ما می خواهیم اولویت شما قرار گیرد.”

استرووسکی گفت که تصمیم گیری در مورد اولویت در ایالت های خود بر عهده استانداران ایالتی است. وی توضیح بیشتری نداد ، با این حال ، روشهای خاصی برای اطمینان از تزریق واکسن به افرادی که بیشتر به واکسن نیاز دارند.

وی گفت: “ما می خواهیم در صورت ابتلا به این بیماری های همراه ، پیر شدن یا مراقبت های بهداشتی ، جلو بیایید. اما ما نمی خواهیم جلوی مراجعه واكسن را بگیریم.” “انجام چنین کاری غیرمسئولانه است.”

Warp Speed ​​با شش شرکت دارویی در حال تولید ، تولید و توزیع واکسن Covid-19 خود است.