محصولات آرایشی و بهداشتی تراست

معمولا این نوع از کرمها، ویتامین C و ترکیبات موثر هیدروکینون را در فرمولاسیون خود دارند که به دلیل وجود این فراوردهها، هنگامی که از کرمهای ضد لک استفاده میکنید، پوست شما رنگ سازی را خیلی سریع متوقف میکند و در نتیجه، پوست به رنگ طبیعی خود باز گشته و لکهای پوستی به طور کامل از خواهند کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس رفت.

این کرم ضد آفتاب و ضد لک توسط برند ایرانی لافارر، به صورت بی رنگ تولید شده است. این کرم ضد آفتاب یک جلوه مات بر روی پوست ایجاد میکند و در برابر پرتوهای مضر، پوست را محافظت میکند. سعی کنید کرم ضد لکی را انتخاب کنید که حاوی مواد روشنکننده طبیعی باشد تا کمترین عوارض ممکن را برای پوست ایجاد کند.

به همین دلیل وب سایت تالگو نور، این فرصت را فراهم کرده تا علاوه بر افزایش اطلاعات شما در حوزه پوست و زیبایی، شما را با ترکیبات موجود در محصولات ضد لک تالگو و تاثیرگذاری آنها بر روی لکها بیشتر آشنا کند تا بتوانید با مقایسه کیفیت محصولات ضد لک تالگو با سایر برندهای موجود در بازار، انتخاب مناسب و بهتری داشته باشید و همزمان هم از مشاوره رایگان متخصص زیبایی تالگو فرانسه بهرهمند شوید، کارشناسان کلینیک پوست و زیبایی تالگو نور تا بهبودی کامل در کنار شما عزیزان خواهند بود . معمولا نیم ساعت از قبل از تماس با نور خورشید از این کرم استفاده نمایید و در صورت نیاز هر ۴ ساعت تجدید نمایید.

برای بیان اینکه ضد آفتاب در مقابل نور خورشید چه اندازه توان دارد، از (SPF (Sun Protection Factor استفاده میشود. در بهترین ضد آفتاب ایرانی که دارای SPF15 باشد، میزان ٩٣ درصد از اشعههای مضر خورشید دفع میشوند. این عبارت نشان دهنده میزان محافظت پوست در برابر اشعههای UV خورشید است. این ضد آفتاب ایرانی، ضد حساسیت بوده و روند پیری پوست را کندتر میکند و همچنین، از پوست در برابر اشعههای «UV-A» و «UV-B» محافظت میکند. ب ترتیب باید کدوم را اول بزنم و در چه ساعاتی از شبانه روز استفاده کنم بهتره؟ دقت کنید که هیچ تضمینی برای از بین رفتن 100 درصدی لک آن هم در مدت زمان کوتاه وجود ندارد.