لیفت گوشه چشم با نخ: مزایا و معایب لیفت شقیقه با نخ چیست؟

از داروهای رقیق کننده خون، مکمل های ویتامین E و دیگر مکمل هایی که می توانند منجر به بروز عوارض پس از جراحی لیفت شقیقه شوند، تا پایان دوران نقاهت استفاده نکنید. افراد پس از مراجعه به کلینیک درمانی این امکان را دارند که از سوابق تحصیلی و تخصص پزشک مطلع لیفت شقیقه دکتر صلاحی نی نی سایت شوند. برای پیشگیری از بروز عفونت هر روز زخم های جراحی را ضدعفونی و پاکسازی نمایید. لذا به شما توصیه می کنم قبل از انجام این جراحی، خواسته های خود را به طور کامل مشخص نمایید تا جراح بتواند بهترین راه برای رسیدن به این خواسته ها را اجرا نماید.

لیفت با نخ باعث میشود که پوست به جای اولیه خود برگردد و صورت جوان تر به نظر خواهد رسید به علاوه لیفت با نخ علاوه بر جوان سازی صورت باعث رفع علائم حاصل از بالا رفتن سن میشود و بدن را تحریک میکند به ترمیم خود بپردازد. کلاژن از فاکتورهای رشد که بر سلامت و زیبایی پوست تاثیر میگذارند مراقبت میکند و همچنین در فرایند ترمیم زخم نقش مهمی را ایفا میکند و باعث افزایش حجم صورت میشود و به تقویت پوست کمک خواهد کرد. در افراد جوانی که دندانهای سالمی دارند و این عضله به خوبی استفاده می شود، حجم کافی این عضله به زیبایی شقیقه کمک می نماید.

بیشتر بیماران پس از بالا بردن ابرو در شقیقه دچار تورم و کبودی می شوند، اما بالا نگه داشتن سر به کاهش تورم کمک می کند. پزشک ، چکاپ قبل از جراحی و نیز نوع گنی که بیمار باید به مدت یک هفته بعد از جراحی ، در منزل بر سر کند را مشخص می نماید.

۳- افرادی که دوست دارند چشم و ابرویشان حالت کشیده تر و بالا تری داشته باشد. • هایفوتراپی: در این روش از امواج صوتی استفاده میشود و این امواج علاوه بر کشیدن پوست و رفع افتادگی پلک، باعث سفت شدن پوست اطراف چشم میشود. هزینه دستمزد جراح: این فاکتور مطابق با تخصص و سابقه بیمار می تواند قیمت های مختلفی را در بر گیرد. اگر به این مشکل بر خورد کرده اید و به دنبال کسب اطلاعاتی پیرامون راه حل این مشکل هستید ، در این مقاله از سری مقالات دکتر محسن فدایی فوق تخصص جراحی پلاستیک با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های احتمالی خود را بیابید و به دید مختصری در مورد روش های جوان سازی پوست صورت خود برسید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عمل همزمان بینی و لیفت شقیقه لطفا از صفحه ما بخواهید.