قیمت مسکن همپتونز در سه ماهه اول به رکورد 3 میلیون دلار رسید

قیمت مسکن همپتون به دلیل کمبود در دسترس بودن به بالاترین حد خود رسید

میانگین قیمت یک خانه در همپتونز در سه ماهه اول به رکورد 3 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کمبود خانه های ساحلی برای فروش و انعطاف پذیری خریداران ثروتمند است.

طبق گزارش داگلاس الیمن و میلر ساموئل، میانگین قیمت فروش در جامعه ساحلی نیویورک در سه ماهه اول 18 درصد افزایش یافت و به 3.1 میلیون دلار رسید. میانگین قیمت در همپتون ها اکنون بیش از یک میلیون دلار بالاتر از میانگین قیمت فروش در منهتن است. به گفته میلر ساموئل، این بزرگترین شکاف بین دو بازار از زمان شروع جمع آوری داده ها در سال 2005 است.

این افزایش نشان دهنده کمبود مستمر خانه های فهرست شده برای فروش، همراه با تقاضای پایدار از سوی خریداران خانه ثروتمندی است که به دنبال بخشی از املاک و مستغلات همپتونز هستند. کارگزاران می گویند که علیرغم نوسانات بازار سهام، افزایش نرخ وام مسکن، اخراج در بخش فنی و مالی و ترس از رکود، ثروتمندان همچنان در مناقصه و خرید هستند.

تاد بورگارد، مدیرعامل منطقه لانگ آیلند، همپتونز و نورث فورک داگلاس الیمن گفت: «ما خریداران بیشتری نسبت به فروشندگان داریم. “خریداران آنجا هستند.”

سطح بالای بازار همپتونز قوی ترین است. به گفته جاناتان میلر، مدیر عامل میلر ساموئل، در بازار لوکس – که نماینده 10 درصد برتر فروش است – میانگین و میانگین قیمت فروش در سه ماهه اول رکوردها را شکستند و میانگین قیمت لوکس با افزایش 33 درصدی به 16.1 میلیون دلار رسید.

میلر گفت که بیش از 14 درصد از فروش در بازار لوکس نتیجه جنگ های پیشنهادی بوده است.

او گفت: «مقام بالا تا حدی بدون مشکل باقی می ماند. “شما افرادی دارید که با نگرانی کمتری برای محیط کلان حرکت می کنند.”

یک اقامتگاه ساحلی در ایست همپتون، نیویورک دیده می شود.

جفری بیسینجر | رویترز

همپتون ها در سه ماهه اول شاهد فروش خانه های بزرگی بودند. یک ملک 6.7 هکتاری در ایست همپتون به قیمت 91.5 میلیون دلار در ماه مارس فروخته شد که بیش از دو برابر آنچه در سال 2020 فروخته شد. یک خانه 3000 فوت مربعی در مونتاوک که زمانی متعلق به برنی مدوف بود به قیمت 14 میلیون دلار فروخته شد. دلالان می گویند یک خانه مدرن با مساحت 5500 فوت مربع در کنار اقیانوس در بریج همپتون در یک معامله خارج از بازار به قیمت حدود 35 میلیون دلار فروخته شد.

حتی خانه‌های کوچک در همپتون‌ها قیمت‌های بالایی دارند: خانه‌ای متحرک در انجمن Montauk Shores به قیمت 3.75 میلیون دلار فروخته شد.

فقدان خانه برای فروش، با این حال، منجر به کاهش شدید در کل معاملات شده است. به گفته میلر ساموئل، حجم فروش در سه ماهه اول با 57 درصد کاهش به پایین ترین سطح خود در 14 سال گذشته رسید. میلر گفت در حالی که موجودی خانه های فهرست شده نسبت به سه ماهه اول سال 2022 یک سوم افزایش یافته است، موجودی هنوز حدود نیمی از سطح قبل از کووید است.

کارگزاران اضافه می‌کنند که بسیاری از فهرست‌های فعلی دارای قیمت بیش از حد هستند و تعداد خانه‌های قابل فروش را حتی کمتر می‌کنند. کارگزاران می گویند که در حالی که تقاضا از سوی خریداران ثروتمند قوی است، آنها در قیمت منضبط هستند و از پرداخت اوج قیمت های سال 2021 و اوایل سال 2022 خودداری می کنند.

میلر گفت: بسیاری از املاکی که به بازار می آیند قیمت مناسبی ندارند.

دلالان می گویند اگر خانه های بیشتری وارد بازار شوند، فروش می تواند در تابستان افزایش یابد.

بورگارد گفت: “با ورود به بهار و شروع تابستان، فکر می کنم بازار قوی تر می شود.”