قیمت درمارولر در آر اس – نوآوران سلامت

درمارولر به ابزاری گفته میشود که شبیه به یک غلتک کوچک دستهدار است و سطح این غلتک از سوزنهای ریزی پوشیده شده است. ممکن است فکر کنید آکنه آزار دهنده ترین مسئله پوستی است، اما به نظر میرسد ایجاد زخمهای آکنه در سطح صورت شما آزار دهنده ترین و دلسردکننده ترین مسئله پوستی است که نه تنها باعث ناهموار نشان داده شدن پوست پس از ابتلا به آکنه و سرانجام خلاص شدن از شر آن میشود بلکه باعث کاهش اعتماد به نفس شما نیز میشود. فروشگاه اینترنی طب اسکین وارد کننده محصولات مراقبت از پوست و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

ممکن است در برخی موارد آکنه ایجاد زخم پس از آن مشاهده نشود. همه ممکن است این موضوع را تجربه نکنند. استفاده از سوزن ۰٫۷۵ و ۱ میلی متری درد بیشتری دارد و برطرف شدن علائم ظاهری آن مثل قرمزی و ورم و خشکی پوست ممکن است چند روز طول بکشد. یکی از معایب آن این است که ممکن است تا حدودی برای فرد دردآور باشد. در مجموع، درمارولر باید 12 تا 16 بار از هر نقطه از پوست شما عبور کرده باشد (6 تا 8 بار عمودی و 6 تا 8 بار افقی). هر منطقه ۱۰ بار باید با غلطک ساییده شود .

اگر شما می خواهید تنها یک بار در ماه از درمارولر استفاده کنید حتما سوزن ۰٫۵ میلی متری را درمارولر لب انتخاب کنید. اگر دیدید که سوزنی شکسته یا خم شده و یا هر مشکل دیگری دارد، دیگر از آن استفاده نکنید و یک درمارولر جدید تهیه کنید. مورد استفاده قرار می گیرد، میکرونیدلینگ است.

درمارولر 6 در 1 دی.آر.اس DRS 6 in 1 dermaroller شامل 4 سری در سایزهای مختلف،دسته سفید رنگ،ظرف مخصوص ضد عفونی، برس سیلیکونی مخصوص پاکسازی و ماساژ صورت و یک کیف مخصوص نگهداری بهداشتی است. اولین مرحله، ضد عفونی کردن سوزن ها و شستن صورت است که با شستشو دهنده ملایم انجام می شود و بعد از آن بسته به سطح تحمل شما از لحاظ درد و سایز سوزن، می توان از کرم های بی حس کننده روی قسمت هایی استفاده کرد که قرار است دستگاه از آن ها رد شود. بعد از اتمام از یک ماسک آبرسان به منظور کاهش التهاب پوست مناسب استفاده میکنیم.