قطارهای ایالات متحده همچنان از ریل خارج می شوند. چرا؟

قانونگذاران واشنگتن صنعت حمل و نقل ریلی را به دقت بررسی می کنند، زیرا مجموعه ای از خروج از ریل در سال 2023 رخ می دهد.

در ماه‌هایی که یک قطار نورفولک جنوبی شهر فلسطین شرقی، اوهایو را ویران کرد، واگن‌های باری بیشتری از ریل خود در چندین بخش از کشور خارج شدند.

ایان جفریز، مدیر عامل انجمن راه آهن آمریکا در مصاحبه ای با CNBC گفت: «حتی یک حادثه می تواند تأثیر چشمگیری بر جامعه بگذارد. جفریز با استناد به داده های اداره راه آهن فدرال گفت که خروج از ریل به طور کلی رو به کاهش است. با این حال، افزایش اندکی در خارج شدن از ریل گزارش شده بین سال های 2020 و 2022 به ثبت رسیده است.

دیگران در این صنعت می گویند که از آنجایی که شرکت های راه آهن برنامه های تجاری سخت تری را دنبال می کنند، جلوگیری از حوادث دشوارتر شده است. مارک باروز، مهندس لوکوموتیو سابق، می گوید: «قطارها سنگین تر و طولانی تر شدند. مبارزه با آن زیاد است.

تحقیقات دولتی موجود در رابطه با اینکه چگونه این استراتژی‌ها بر امنیت عمومی تأثیر می‌گذارند، قطعی نیست. کارشناسان می گویند، اما برخی از زمینه ها مستحق مطالعه بیشتر هستند.

الیزابت رپکو، مدیر سیاست زیرساختی در پاسخگویی دولت ایالات متحده، گفت: «یکی از نگرانی‌هایی که شنیدیم این بود که راه‌آهن‌ها ممکن است با داشتن انواع دیگری از کارکنان مانند هدایت‌کننده‌ها، این کاهش را جبران کرده باشند. دفتر. آنها ممکن است برخی چیزها را از دست بدهند و این می تواند بر ایمنی تأثیر بگذارد.»

برخی از این نگرانی ها ممکن است در صحنه بدنام در شرق فلسطین، اوهایو زنده شده باشند. هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، که یافته های اولیه را در ماه فوریه منتشر کرد، در حال انجام تحقیقات کامل درباره سقوط است.

جنیفر هومندی، رئیس NTSB، در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه فوریه که بر گزارش اولیه متمرکز بود، گفت: “این 100٪ قابل پیشگیری بود.”

تصحیح: این ویدیو برای اصلاح جزئیات مربوط به سنسورهای ایمنی صنعت به روز شده است.

تماشای ویدئو در بالا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت حمل و نقل ریلی و آنچه ممکن است منجر به راش فعلی خروج قطار از ریل در ایالات متحده شود.