قالیشویی غرب تهران ستارخان

قالیشویی غرب تهران ستارخان

قالیشویی غرب تهران ستارخان

قالیشویی یکی از مواردی است که همه ما در طول سال، ممکن است به دفعات متعدد به آن نیاز داشته باشیم. در انتخاب قالیشویی خود، می بایست به موقعیت جغرافیایی آن، همچنین به کیفیت خدمات آن توجه کنیم. در این جا قصد داریم تا یکی از قالیشویی های غرب تهران را با شما آشنا کنیم. این قالیشویی، قالیشویی ملکه، قالیشویی  غرب تهران ستارخان می باشد. 

این  قالیشویی امکانات و تجهیزات بسیار زیادی دارد. تمام ویزگی های کمی و کیفی باعث شده است که آوازه این قالیشویی  غرب تهران ستارخان به نواحی دیگر برسد و ساکنان مناطق دیگر از قبیل نواحی شرق و جنوب تهران، علاقه مند باشند تا از خدمات قالیشویی ملکه استفاده کنند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه بفرمائید.

ارزان ترین قالیشویی تهران:

قالیشویی ملکه شعبه های زیادی دارد. در این جا قصد داریم تا مزایای قالیشویی غرب تهران ستارخان را برای شما بازگو کنیم تا نسبت به آن آگاهی به دست آورید. این شعبه خدمات خود را به صورت کامل ارزان، به شهروندان ناحیه غرب تهران ارائه می دهد. قیمت خدمات این قالیشویی نسبت به سایر قالیشویی ارزان تر  و در عین حال با کیفیت تر می باشد.

به این نکته دقت داشته باشید که علاوه بر قیمت، خدمات مختلف مثل رفو و مرمت فرش در فاکتور، کاملا شفاف قید می شوند تا شما در جریان ریزترین جزئیات قرار بگیرد. این عامل به شما کمک می کند تا از قیمت انواع خدمات، مطلع شوید. قیمت خدمات قالیشویی ملکه، بستگی به انواع فرش شما و شوینده ای  که برای آن استفاده می شود دارد.

خدمات قالیشویی ملکه:

شست و شوی انواع فرش:

یکی از پر درخواست ترین خدمات این قالیشویی، شست وشوی فرش های ماشینی و دست بافت است. شست وشوی فرش های ماشینی، با روش های معمولی انجام می شوند. در جریان باشید که قیمت شست وشوی این فرش ها نسبت به فرش های دست بافت و ابریشم ارزان تر است.

شما می توانید از خدمات شست و شو های درجه یک، اعلاشویی و لکه برداری هم بهره مند شوید. قطعا این خدمات از خدماتی هستند که به ابزار و روش های خاصی  برای انجام کار نیاز دارند. این عامل در نرخ تعرفه قیمت فرش ها، تفاوت ایجاد می کند.

رفوگری و مرمت فرش:

یکی از خدمات تخصصی قالیشویی ملکه، رفوگیری و از بین بردن آسیب ها است. به عبارتی فرش همانند دیگر وسایل، قابل ترمیم است. نقاط آسیب دیده فرش که این آسیب ها عمدتا ناشی از سوختگی و استفاده طولانی مدت می باشد، ترمیم می شوند. اگر ساکن غرب تهران هستید و با این مسئله دست و پنجه نرم می کنید، می توانید با دفاتر این قالیشویی غرب تهران ستارخان تماس بگیرید.

این آسیب ها قابل جبران و تعمیر می باشند. البته توجه داشته باشید که انجام این کار، به تخصص و توانایی زیادی احتیاج دارد. قالیشویی ملکه، با استخدام کارکنان مجرب، توانسته تا به این تخصص ها و توانایی ها دست پیدا کند. به شما پیشنهاد می کنیم که هنگام بروز این مشکل، روی توانایی قالیشویی ما حساب باز کنید.