فورد SUV برونکو را به دلیل مسائل مربوط به Covid به تابستان 2021 به تأخیر انداخت

2021 فورد برونکو

منبع: فورد

دیترویت – شرکت فورد موتور بعد از ظهر جمعه به نمایندگی های خود گفت که به دلیل مشکلات ویروس کرونا در زنجیره تأمین خود ، عرضه SUV Bronco آینده خود را از بهار به تابستان سال آینده به تأخیر می اندازد.

مشتریانی که وسایل نقلیه رزرو کرده بودند انتظار می رفت که مراحل سفارش را از روز دوشنبه آغاز کنند. سخنگوی فورد ، جیان کادیز به CNBC گفت که اکنون این امر تا اواسط ژانویه به تأخیر افتاده است.

وی گفت: “ما متعهد هستیم Broncos را با کیفیتی که مشتریان انتظار و شایسته آن را دارند بسازیم.”

سهام فورد در اخبار قرار گرفت اما جمعه با 9.34 دلار رشد 1.4 درصدی بسته شد. در معاملات ساعات بعد ، سهام که ارزش بازار آن 36.5 میلیارد دلار است ، کمتر از 1٪ کاهش داشت.

به تعویق انداختن Bronco در صورت ظهور مجدد مشکلات تهیه کنندگان به دلیل افزایش موارد ویروس کرونا ، یک علامت نگران کننده برای فورد – و بالقوه صنعت خودروی ایالات متحده است. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، در ایالات متحده ، از روز پنجشنبه ، متوسط ​​هفت روز موارد جدید روزانه Covid در بالاترین سطح خود قرار دارد.

در بهار ، با گسترش سریع ویروس در آمریکای شمالی ، خودروسازان مجبور شدند چندین محصول ، اگر نه یک سال ، را به دلیل مشکلات تأمین کننده یا صرفه جویی در سرمایه ، ماه ها به تأخیر بیندازند. آنها همچنین حدود دو ماه کارخانه های داخلی را تعطیل کردند.

2021 برونکو یکی از مورد انتظارترین وسایل نقلیه از سالهای گذشته فورد است. بر اساس گزارش Credit Suisse ، اگر فروش به 125000 دستگاه برسد ، برونکو نزدیک به 1 میلیارد دلار به درآمد پیش پرداخت فورد آمریکای شمالی کمک می کند.

این شرکت گفته است که بیش از 150،000 نفر برای این خودرو رزرو کرده اند که این شرکت قبلاً از سال 1965 تا 1996 تولید می کرد.

کادیز گفت ، به عنوان بخشی از این تاخیر ، مشتریان اکنون باید 19 مارس سفارش دهند و با قیمت نهایی موافقت کنند. همچنین ، یک بسته “Sasquatch” بسیار مورد انتظار با گیربکس دستی به سال 2022 منتقل شده است.

مشکلات تأمین کننده بر Bronco Sport تأثیر نگذاشته است ، وسیله نقلیه ای که در حال حاضر وارد نمایندگی هایی می شود که بخشی از وسایل نقلیه جدید “خانواده Bronco” فورد است. آن را پسر عموی برونکو بدانید. برونکو بر اساس یک پلت فرم کامیون ساخته شده در حالی که کوچکتر برونکو اسپرت با موتورهای چهار سیلندر کمتر قدرتمند ارائه می شود و بر اساس یک ماشین یا ساختار کراس اوور برای سواری نرم تر ساخته شده است.