فورد از لینکلن ناتیلوس جدید برای واردات از چین رونمایی کرد

لینکلن ناتیلوس 2024

آب کم عمق

فورد موتور این شرکت دوشنبه شب اعلام کرد که نسل بعدی لینکلن ناتیلوس خود را از چین به ایالات متحده وارد خواهد کرد.

کراس اوور سایز متوسط ​​در حال حاضر برای ایالات متحده در کارخانه مونتاژ فورد در Oakville در انتاریو، کانادا تولید می شود. این خودروساز اخیراً اعلام کرده است که 1.8 میلیارد دلار کانادا (حدود 1.3 میلیارد دلار) برای انتقال تاسیسات به یک هاب جدید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری خواهد کرد.

این اولین باری است که لینکلن خودرویی را از چین به آمریکا وارد می کند.

واردات خودرو از چین به ایالات متحده بی سابقه نیست، اما می تواند انتقاد یا واکنش های عمومی و سیاسی را به دنبال داشته باشد، به ویژه زمانی که تنش بین دو کشور بالا باشد.

قابل توجه ترین، جنرال موتورز از سال 2016 به دلیل واردات کراس اوور بیوک انویژن خود از چین به ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفته است. خودروساز دیترویت بیش از 200000 دستگاه از خودروهای ساخت چین را فروخته است که مقامات اتحادیه آمریکا آن را “تهاجم” و “یک سیلی به صورت” خوانده اند. “

لینکلن ناتیلوس 2024

آب کم عمق

با این حال، واردات یک وسیله نقلیه از خارج از کشور به ایالات متحده می تواند برای شرکتی مانند فورد منطقی تجاری باشد.

استفانی برینلی، معاون مدیر تحقیقات در S&P Global Mobility گفت: «در این مورد، استفاده مناسب از منابع است. لینکلن بدون واردات، محصول را دریافت نمی‌کند و برند از هم‌اکنون تا زمانی که خودروهای برقی خود می‌رسد به محصولات نیاز دارد.

برینلی گفت تصمیم برای واردات Nautilus تغییری اساسی را برای لینکلن های آینده برای بازار ایالات متحده نشان نمی دهد و خاطرنشان کرد که این شرکت همچنان به تولید بیشتر خودروهای خود برای بازار ایالات متحده در آمریکای شمالی ادامه می دهد.

یکی از سخنگویان لینکلن در ایمیلی گفت: «لینکلن یک برند جهانی است که در حال رشد است. زمانی که ما برنامه‌های رشد تولید ایالات متحده را اجرا می‌کنیم، فکر می‌کنیم متمرکز کردن تولید Nautilus در چین برای هر دو بازار منطقی است (از آنجایی که ما قبلاً Nautilus را در چین برای بازار محلی تولید می‌کنیم) که به ما امکان می‌دهد کارایی تولید را به دست آوریم و تاسیسات Oakville خود را مجدداً ابزار کنیم. برای ساخت نسل بعدی خودروهای الکتریکی ما آماده شوید.”

این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که فورد گزارشی را منتشر کرد که در آن اعلام کرد از نظر خودروهای مونتاژ شده و کارگران ساعتی در آمریکا و همچنین خودروهای صادر شده از آمریکا به سایر کشورها، برترین خودروساز است.

لینکلن ناتیلوس 2024

آب کم عمق

Nautilus جدید دارای طراحی بازطراحی شده بیرونی و داخلی جدید است که شامل صفحه نمایش های تقریباً درب به در برای سرنشینان در صندلی های جلو می شود. همچنین یک ویژگی جدید به نام “Lincoln Rejuvenate” را ارائه می دهد.

فورد Lincoln Rejuvenate را “تجربه ای چندحسی و درون کابین شامل نورپردازی و رایحه دیجیتال” توصیف می کند. لینکلن سال گذشته یک خودروی مفهومی به نام ستاره را معرفی کرد که شامل چنین ویژگی هایی بود، اما ناتیلوس اولین خودروی تولیدی ایالات متحده است که با ویژگی های منحصر به فرد ساخته شده است. این خودروساز خودروهایی با این ویژگی را در چین عرضه کرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای که دوشنبه شب برای رونمایی از خودرو منتشر کرد، گفت: «لینکلن جوان‌سازی، یک تجربه ثابت، تجارب حسی خاص مرتبط با نور، تصاویر صفحه نمایش، ترجیحات شخصی مانند موقعیت نشستن و گزینه‌های ماساژ را تنظیم می‌کند – که به مشتریان امکان می‌دهد دوباره شارژ شوند.»

کارتریج‌های معطر برای پر کردن کابین خودرو در تکیه‌گاه بازو مرکزی قرار دارند. این شرکت اعلام کرد رایحه‌های همراه این بسته عبارتند از:

  • “جنگل عرفانی، ترکیبی خاکی با نت های چوبی و غنی از گیاه پاتچولی.”
  • “آزور اوزونیک، ترکیبی ترد از نعناع هندی معطر و ردپایی از بنفش روشن.”
  • ترمه بنفش، گل‌های سفید عجیب و غریب و بنفش قابل اعتماد که مانند کتانی تازه ترد و تصفیه شده است.

خودروی الکتریکی مفهومی لینکلن استار

لینکلن

این خودرو از یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ و همچنین یک پیشرانه هیبریدی بهره می برد. انتظار می رود این خودرو در اوایل سال 2024 با قیمت های اولیه بین 51810 تا 75860 دلار به فروش برسد.

طراحی مجدد Nautilus و “Lincoln Rejuvenate” در حالی است که این برند لوکس مشهور آمریکایی تلاش می کند تا خود را جوان کند.

فروش خودروهای لینکلن در سال گذشته در ایالات متحده 4 درصد کاهش یافت و به کمتر از 83500 دستگاه رسید. این نسبت از اوج اخیر بیش از 112200 در سال 2019 کمتر است.