فرماندار نیوجرسی ، فیل مورفی ، باشگاه جمهوری خواهان جوان نیویورک را به دلیل میزبانی یک مراسم بزرگ بدون ماسک در شهر جرسی در میان افزایش Covid ، مورد انتقاد قرار داد.

فرماندار نیوجرسی ، فیل مورفی (D) در جلسه مطبوعاتی Coronavirus در ترنتون ، نیوجرسی سخنرانی می کند.

مایکل بروچشتین | بارکرافت رسانه | گتی ایماژ

باشگاه جمهوری خواهان جوان نیویورک پنجشنبه شب در جرسی سیتی میزبان یک جشن بزرگ داخل سالن با ماسک پوشیدن یا فاصله اجتماعی کم و بدون هیچ گونه انتقاد بود ، و انتقاد شدید فرماندار نیوجرسی را در روز جمعه به دنبال داشت.

فیل مورفی ، فرماندار دموکرات نیوجرسی در توئیتر گفت: “شب گذشته ، NYYRC ادعا شد که برای برگزاری” جمع آوری کمک مالی بزرگ “به جرسی سیتی فرو رفته است – و قوانین اجتماعی ما را از نظر فاصله و رعایت نادیده گرفته است.” “فراتر از رنگ پریده است که هر کس بخواهد مردم در ایالت دیگر مردم را به خطر بیندازد.”

این رویداد بحث برانگیز در حالی رخ داد که ایالات متحده روز پنجشنبه تعداد رکورد جدیدی از موارد Covid-19 ، بستری شدن در حال حاضر و مرگ یک روزه را نشان داد ، که نشان می دهد بحران ویروس ملی فقط در حال تسریع است.

فرماندار مورفی گفت: “نیروی انتظامی جرسی سیتی در حال بررسی این موضوع است.”

گاوین واکس ، رئیس NYYRC در یک ایمیل گفت: “این جشن با رعایت کامل تمام قوانین و مقررات قابل اجرا از جمله محدودیت ظرفیت برگزار شد.” “هرگونه پیشنهاد مخالف و هرگونه تهدید قانونی با سو in نیت و با انگیزه های سیاسی صورت می گیرد. تا آنجا که ما مطلع هستیم ، اصلاحیه اول لغو نشده است.”

باشگاه جمهوری خواه متروپولیتن شخصاً یک مهمانی کریسمس برگزار کرد. حداقل 50 مهمان در این رویداد در میان ویروس کرونا (COVID-19) در منهتن از شهر نیویورک ، ایالات متحده در 3 دسامبر سال 2020 حضور داشتند.

Tayfun Coskun | آژانس آنادولو | گتی ایماژ

در ابتدا NYYRC گفت که مراسم سالانه در کارخانه کالدول در منهتن برگزار می شود. این رویداد پیش بینی شده مورد انتقاد فرماندار نیویورک ، اندرو کوومو و اعضای شورای شهر نیویورک قرار گرفت. سپس NYYRC محل رویداد را از بین برد و از افشای محل برگزاری مراسم خودداری کرد.

بعداً ، تصاویر و فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان داد که این رویداد در Maritime Parc در جرسی سیتی برگزار شده است. نیوجرسی اجازه می دهد تا 150 نفر برای فعالیت های مذهبی و سیاسی محافظت شده توسط اولین اصلاحیه در داخل خانه برگزار شود ، اما شرکت کنندگان در مسابقات داخلی را ملزم می کند که از روکش صورت استفاده کنند و شش فوت در آن بمانند ، این اتفاق در جشن رخ نداد.

واکس به گاتهامیست گفت که این جشن “دقیقاً 150 میهمان داشت” ، اما وقتی CNBC از او خواست شماره را تأیید کند ، در یک ایمیل گفت: “این محدودیت قانونی است. ما این مقدار را داشتیم. از آخرین رقمی که واقعاً از آن زمان حضور داشتیم مطمئن نیستم برخی نمایش نداشت. “

شهردار شهر جرسی ، استیون فولوپ دستور اداری جمعه بسته شدن پارک دریایی “تا زمانی که اپراتورها برنامه عملیاتی کتبی را تهیه و ارائه دهند … شرح چگونگی تمایل آنها به پیروی از دستورات اجرایی فرماندار فیل مورفی … در مورد مجوزهای ظرفیت و استفاده از ماسک.”

سخنگوی Maritime Parc تأیید کرد که تعداد محدودیت های این رویداد تحت محدودیت های فعلی در حد مجاز بوده است. سخنگو در بیانیه ای گفت: “همه مهمانان موظف بودند هنگام ورود و خروج از فضای رویداد از ماسك استفاده كنند. گرچه ما نمی توانیم در گردهمایی های بزرگتر مطابق با دستورالعمل های فاصله اجتماعی پیشنهادی عمل كنیم ، اما همه مهمانان هنگام ورود به این مراسم مطلع شدند.”

در بیانیه آمده است: “پلیس ایالت نیوجرسی قبل از این رویداد برای اطمینان از رعایت قوانین و مقررات از آنها بازدید کرده بود.” “Maritime Parc به هر طریقی که لازم باشد و مشتاق کمک به تحقیقات است.”

شرکت کنندگان برجسته این مراسم شامل سخنران اصلی جیمز اوکیف ، بنیانگذار گروه راست افراطی Project Veritas و نماینده مت گاتز از فلوریدا بود که در ماه مارس هنگام رای دادن به قانون امداد Covid از ماسک بنزین در کف مجلس استفاده می کرد.

دفتر نماینده گائتز در پاسخ به این س askedال که آیا نماینده مجلس قبل از حضور در این رویداد طبق دستورالعمل های نیوجرسی خود قرنطینه کرده است ، هیچ پاسخی نداد. نیوجرسی ایجاب می کند مسافران خارج از منطقه نزدیک حداقل 14 روز خود را منزوی کنند. گائتز جمعه در طبقه مجلس صحبت کرد بدون پوشیدن ماسک.

فرماندار مورفی در توییتر گفت: “مت – شما در نیوجرسی خوش آمدید ، و رک و پوست کنده بگویم که من هرگز نمی خواهم شما به این حالت برگردید.”

گائتز به جای نامزد سابق معاون ریاست جمهوری سارا پالین جایگزین شد ، که در ابتدا به عنوان یک شرکت کننده برجسته در نظر گرفته شده بود اما از این مراسم خارج شد.

شهردار فولوپ در توییتر خود گفت که “اجرای قانون JC از پارک دریایی بازدید خواهد کرد که این AM + مراحل مناسب را در قوانین NJ طی خواهد کرد.”

اداره پلیس شهر جرسی به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.