علل بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان – نبض ما

همانطور که حتما میدانید، در بدن زنان و مردان، هورمونهای تستسترون (هورمون جنسی مرد) و استروژن (هورمون جنسی زن) به میزان مختلفی وجود دارد. کروموزومهای ایکس و وای در بدن تعیین کننده جنسیت هستند و ترکیب کروموزوم ایکس وای، جنسیت مرد و ترکیب کروموزومم ایکس ایکس جنسیت زن را مشخص میکند. تستوسترون مسئول خصوصیات مردانه، مانند موی بدن و حجم عضلات است در حالی که استروژن مسئول ویژگی های زنانه، مانند بزرگ کردن سینه ها است. عمل کوچک کردن سینه ممکن است در یک مطب دارای امکانات جراحی، مراکز جراحی، یا بیمارستان انجام پذیرد. درمان ژنیکوماستی با ورزش معمولا به افرادی توصیه میشود که بیماری آنها در مراحل اولیه بوده و پیشرفت چندانی نداشته است از این رو فرد می تواند تا با استفاده از رژیم غذایی متناسب برای کاهش وزن با انجام ورزش هایی مانند شنا و پرس سینه بتواند تا چربی های اضافی در بافت ها را از بین ببرد معمولا در این روش نیازی به درمان داروی وجود ندارد و برخی از پزشکان، درمان ژنیکوماستی خفیف را به انجام ورزش توصیه میکنند. از چه هنگام می توانم فعالیت طبیعی یا ورزش را از سر بگیرم ؟ 4- ورم بعد از عمل ژنیکوماستی بعد از چه مدت از بین می رود؟

مدت زمان عمل ژنیکوماستی حدود 2 ساعت است. در مواردی که سینه آقایان بزرگ است پوست این ناحیه تا حدودی دچار افتادگی خواهد شد که به تدریج طی مدت چند ماه بهبود پیدا خواهد کرد. کوچک کردن سینه یکی از موثرترین درمانهای ژنیکوماستی یا بزرگ شدن سینه آقایان است. ممکن است بانداژ الاستییک یا لباس حمایت کننده برای کاهش ورم یا حمایت از شکل جدید سینه شما در مرحله ی التیام به کار گرفته شوند. چنانچه لیپوساکشن به کار رورد مخاطرات دیگری از قبیل شکل ناصاف، چین خوردگی یا پوست اضافه، رنگ نامنظم، از دست دادن تجمع بیش از حد مایع نیز مطرح هستند. در چین مواردی موقعیت و اندازه ی هاله را می توان با عمل جراحی بهبود بخشیده و پوست اضافی را کم کرد. بعلاوه اکسزیون در مواقع کوچک کردن هاله، و تغییر نوک سینه به موقعیت طبیعی مردانه لازم خواهد بود. لطفا قبل از تغییر در مصرف داروهای خود با پزشکتان صحبت کنید. گاهی در آقایان مسن نیز بزرگی سینهها دیده میشود که به دلیل تغییر میزان هورمونهای مردانه در آنهاست و طبیعی تلقی میشود. معمولا مصرف داروهایی مانند استروئیدها که بدون مشورت پزشک و یا متخصص مورد استفاده قرار می گیرد می تواند عاملی برای بروز ژنیکوماستی محسوب شود داروهای غیر مجاز مانند مکمل های ورزشی که حاوی آندروژن ها آمفتامین ها و هروئین ها می باشد در بین ورزشکاران بسیار مرسوم است یکی از عوارض ناشی از مصرف خودسرانه آنها می تواند بزرگی سینه در آقایان را به همراه داشته باشد.

این مراقبت ها نه تنها تا حد بسیار زیادی مطلوب بودن نتیجه این جراحی زیبایی را تضمین می کنند بلکه از بروز بسیاری عوارض نیز جلوگیری نموده و موجب سریع تر سپری شدن دوران نقاهت می شود. همچنین میتوان چند برش زنجبیل به چای سبز اضافه کرد تا نتایج موثرتری داشته باشد. از دیگر روشهای درمان ژنیکوماستی با ورزش میتوان به طناب زنی اشاره نمود. برای مثال انجام منظم ورزش باعث افزایش ترشح تستسترون در بدن شده و اثرات استروژن را کم میکند. شرایطی که باعث علائم مشابه می شوند:دکتر می بایست مطمئن شود که تورم پستان در واقع ژنیکوماستی است و نه ناراحتی بالینی دیگر. پس از درمان بیمار برای چند روز احساس ناراحتی و درد دارد و معمولاً از وی خواسته میشود از پوشش تنگ مخصوص برای چهار تا شش هفته اول پس از درمان استفاده کند. هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین روانشناسان زنجان متخصص مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک جراح عمومی خوب، مشکل خود را درمان کنید. این عمل ممکن است تحت بی هوشی عمومی یا بیحسی موضعی همراه با تسکین انجام گیرد.

چگونه پس از عمل از محل جراحی مراقبت نمائید، داروهائی که به صورت موضعی یا خوراکی به منظور کمک به التیام یا کاهش خطر عفونت تجویز می شوند، علائم اختصاصی که باید در محل عمل یا وضعیت سلامت عمومی خود جستجو نمائید، و هنگامی که برای پیگیری باید به جراح پلاستیک خود مراجعه نمائید. جراح پلاستیک شما و همکارانش به طور کامل مراقب آسایش و سلامت شما هستند. با این وجود، هر دو این هورمون ها به طور معمول در هر دو جنس وجود دارند، به این معنی که در بدن مردان نیز مقدار کمی هورمون استروژن یافت می شود و زنان نیز از مقدار کمی تستوسترون برخوردارند. اگر چه نتایج خوب موردانتظار هستند، هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد. اگر چه اکثر خطوط برش در خطوط طبیعی مخفی هستند، ممکن است بعضی از آنها مرئی باشند. فرایند التیام هر بیمار با دیگری متفاوت است. سیاست بیمه های مختلف بسیار متفاوت است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ژنیکوماستی فیلم ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.