عقد آریایی در سالن عقد تهران/ محضر برگزاری ازدواج آریایی

اگر از قبل خودتان گیفت ها را آماده کرده اید، می توانید این بخش را از لیست حذف کنید. یکی از فضاهایی که شما می توانید مراسم عقد، نامزدی یا عروسی خود را برگزار نمایید روف گاردن است . عروس و دامادها و زوجهای امروزی که میتوان تعداد زیادی از آن ها را در دستهبندیهای اجتماعی در دسته جوانان قرار داد، متاسفانه به دلیل محدودیت فکری در موضوعاتی که گفته شد، نمیتوانند در بسیاری از مسائل تصمیمگیریهای درست و صحیحی هرچند نسبی داشته باشند و به خاطر نبود کوچکترین اطلاعاتی در بین ایشان احساسات حرف اول را میزنند و همانطور که مشاهده میشود برگزاری یک جشن عقد آریایی کذب و توخالی از هر بار تاریخی میتواند آن ها را جذب خود کرده به طوری که اولین و بهترین روز زندگی مشترک خود را بر روی آن بنا سالن عقد فضای باز کرج میکنند.

این هزینه در سالن های معمولی چیزی بین 100 تا 200 هزار تومان و برای سالن های عقد لاکچری بین 200 تا 500 هزار تومان به ازای هر نفر است. همچنین اگر شما بخواهید در وعده شام مراسم خود از غذاهای لوکس و لاکچری مانند بره کبابی استفاده کنید، برای آن نیز باید به صورت جداگانه هزینه ای بین 2 تا 3 میلیون تومان پرداخت کنید. ارائه این خدمت از طرف سالن عقد خاطره سبب شده تا دیگر دغدغه ای برای پذیرایی از مهمانان وجود نداشته باشد. هر سالن عقد با توجه به امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد می تواند رنج خاصی از قیمت های ذکر شده را به شما پیشنهاد دهد.

برای منوی شام لیست غذاهای مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید یک یت تعدادی از آن ها را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کنید. نکته آخر آن که برای انتخاب یک سالن عقد خوب و لاکچری با قیمت مناسب، سعی کنید سالن های مختلف را بررسی کرده، فضای آن ها را ببینید، راجع به هزینه با آن ها صحبت کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را برای بهترین روز زندگیتان داشته باشید. بعضی از سالن های عقد لوکس و لاکچری گاهی برای وعده شام هر نفر تا یک میلیون تومان نیز هزینه می کنند.

مجموعه هرمس ظرفیت 40 الی 100 نفر را در خود جای میدهد. فضای فوقالعاده و شیک، بههمراه خدمات ویژه به زوجهایی که عقد خود را در این مجموعه برگزار میکنند و عضو دائمی باشگاه مشتریان مهر افزا میشوند. همچنین لوکیشن های باغها به دلیل فضای باز و سرسبزی که دارند از این جهت که نورپردازی طبیعی را تا حد زیادی شامل میشوند میتوانند در نحوهی گرفتن و همینطور کیفیت مد نظرتان از عکس های مشترک خود سالن عقد فیلیا قم تاثیر بسزایی بگذارند. همچنین اگر شما عکس و یا ایده خاصی از گیفت عقد مورد نظرتان است، می توانید آن را به طراحان و دیزاینرهای سالن عقد نشان داده و از آن ها بخواهید که آن را برایتان درست کنند.