شرکت تام بردی TB12 بیش از 960،000 دلار وام PPP دریافت کرد

تام بردی شماره 12 از Buccaneers Tampa Bay در نیمه اول در مقابل استرالیای ریموند جیمز در تاریخ 8 نوامبر سال 2020 در تامپا ، فلوریدا به مصاف نیو اورلئان ساینتس پاس می دهد.

مایک ارمن | گتی ایماژ

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده ، شرکت عملکرد و تغذیه ورزشی تام بردی از دولت فدرال 960،855 دلار وام برنامه محافظت از Paycheck دریافت کرد.

TB12 Inc ، مستقر در ماساچوست ، وام را در 15 آوریل 2020 دریافت کرد ، به عنوان بخشی از برنامه وام کسب و کار کوچک ایجاد شده تحت قانون CARES 2 تریلیون دلاری که در ماه مارس توسط کنگره و دولت ترامپ تصویب شد. پردازش این وام توسط بانک پس انداز کمبریج انجام شد.

بردی ، مدافع سابق نیو انگلند میهن پرستان NFL ، TB12 را در سال 2013 آغاز کرد. او در ماه مارس با یک قرارداد دو ساله 50 میلیون دلاری با Tampa Bay Buccaneers موافقت کرد. این شرکت در آوریل اعلام کرد که قصد دارد در تمپا ، فلوریدا ، نیویورک و لس آنجلس گسترش یابد.

طبق گفته فوربس ، شش دوره قهرمان Super Bowl در طول دوران حرفه ای خود حدود 350 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

مشخص نیست که چگونه TB12 تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته و چه تعداد شغل با وام حفظ کرده است. CNBC برای اظهار نظر با این شرکت تماس گرفته است.

بر اساس گزارش Sports Business Journal ، بیش از 500 شرکت مرتبط با ورزش از برنامه SBA بودجه ای معادل 150،000 دلار یا بیشتر دریافت کردند.

لس آنجلس لیکرز ، یکی از ثروتمندترین امتیازات NBA ، در آوریل 4.6 میلیون دلار وام فدرال دریافت کرد اما با اطلاع از اتمام بودجه این برنامه ، این پول را پس داد.