سیتی می گوید که بهبود اقتصادی چین بیش از حد انتظار طول می کشد

تصویر اینجا یک خیابان خرید در شنژن، چین، در روز پنجشنبه، 30 مارس 2023 است.

بلومبرگ | بلومبرگ | گتی ایماژ

پکن – بهبود اقتصادی چین بیش از حد انتظار طول می کشد و تحلیلگران سیتی را بر آن داشت تا پیش بینی های خود را برای بازگشت مجدد بازار سهام به مدت سه ماه به عقب برانند.

به جای ژوئن، سیتی اکنون انتظار دارد تا پایان ماه سپتامبر برای آن زمان لازم باشد شاخص Hang Seng تحلیلگران در گزارشی روز پنجشنبه گفتند که به 24000 برسد. این حدود 18 درصد بالاتر از سطح فعلی است.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

UBS 6 سهام جهانی با کیفیت بالا را با بازدهی بیش از 5 درصد نام می برد

CNBC Pro

شاخص Hang Seng در روز پنجشنبه در 20331.20 بسته شد که تا کنون حدود 2.8 درصد رشد داشته است.

“ما انتظار داریم [first-quarter 2023 corporate] در گزارش سیتی آمده است که نتایج در سمت ضعیف‌تر است زیرا بهبود پس از کووید آهسته‌تر از آنچه انتظار می‌رفت به نظر می‌رسد.» این گزارش می‌گوید که تجزیه و تحلیل نتایج سال 2022 از 316 شرکت چینی بیشتر از مواردی است که شکست خورده است.

چین از بهبود اندکی در رشد اقتصادی در دو ماه اول سال خبر داده است. این کشور در ماه دسامبر به کنترل های سختگیرانه کووید پایان داد.

درآمد غول های تجارت الکترونیک چینی JD.com و علی بابا همچنین نشان داده اند که مصرف کنندگان در مورد هزینه کردن محافظه کار هستند.

نماد نمودار سهامنماد نمودار سهام

مخفی کردن محتوا

HSI

با این حال، ده سنت نتایج فصلی نشان داد که کسب‌وکارها تمایل بیشتری به هزینه‌های تبلیغاتی دارند، به‌ویژه در حساب‌های ویدیویی رو به رشد شرکت و پورتال‌های تجارت الکترونیک.

سیتی گفت که Tencent را به سهام خود در هنگ کنگ، همراه با خرده فروش Topsports و دولتی اضافه کرده است. سینوفارم.

ساندز چین، چاو تای فوک و ایر چین در لیست سهام شرکت باقی بماند.

تحلیلگران همچنین سه ماه – تا پایان سپتامبر – انتظارات خود را برای بازگشت دو شاخص دیگر سهام چین به تعویق انداختند.

برای CSI 300، سیتی هدف 4500 یا حدود 9 درصد بالاتر از سطح نزدیک به 4125 روز جمعه دارد.

برای شاخص MSCI چین، سیتی 78 پیش بینی کرده است. این رقم حدود 18 درصد بالاتر از سطح فعلی نزدیک به 66 است.

بارکین: جالب است که اروپایی‌ها در چین برای گفتگو با رئیس‌جمهور شی هستند، در حالی که ایالات متحده در انجام همین کار با مشکل مواجه است.

کاهش صادرات به دلیل رشد کندتر در ایالات متحده و اروپا، همراه با رکود در بخش عظیم املاک و مستغلات، بر اقتصاد چین تأثیر گذاشته است.

تحلیلگران استراتژی اعتباری گلدمن ساکس روز پنجشنبه در گزارشی گفتند که انتظار دارند نرخ پیش‌فرض توسعه‌دهندگان املاک چین در سال جاری ۱۹ درصد باشد.

در این گزارش آمده است که این رقم بهتر از 46.4 درصد در سال گذشته است، اما “هنوز در سطح بالایی قرار دارد، که نشان دهنده سرعت نامطمئن بهبود برای بازار دارایی فیزیکی است.”

بازیابی شاخه های سبز

با این حال، نظرسنجی سه ماهه بانک خلق چین که این هفته منتشر شد، نشان داد که افراد بیشتری در چین می خواهند دوباره خانه بخرند، همراه با انتظارات بیشتر مبنی بر افزایش قیمت مسکن.

باکس آفیس سینمای چین نیز نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد.

به گزارش سایت فروش بلیت فیلم Maoyan، انیمیشن «Suzume» این ماه با فروش بیش از 650 میلیون یوان (94.49 میلیون دلار) به پرفروش‌ترین فیلم ژاپنی در چین تبدیل شد که از عنوان قبلی «نام تو» پیشی گرفت. . هر دو فیلم توسط یک کارگردان ساخته شده اند.

اطلاعات بیشتر در مورد چین را از CNBC Pro بخوانید

این داده ها نشان می دهد که «فیلم برادران سوپر ماریو» در روز افتتاحیه خود در چین در روز چهارشنبه، یک تعطیلات محلی، 32.3 میلیون یوان به دست آورد. ددلاین خاطرنشان کرد که این بزرگترین افتتاحیه برای یک انیمیشن هالیوود از زمان شروع همه گیری در سال 2020 است.

در حال حاضر پس از آن که مقامات تنها به تعداد انگشت شماری از عناوین خارج از کشور در طول همه گیری همه گیر اجازه نمایش داده اند، اکنون اجازه نمایش فیلم های خارجی بیشتری در چین داده می شود.

چین قرار است تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول و سایر داده های اقتصادی را در 18 آوریل منتشر کند.

برای سال 2023، سیتی انتظار دارد شرکت‌های اختیاری مصرف‌کننده و شرکت‌های آب و برق بیشترین رشد را در سود هر سهم در میان بخش‌های شاخص هانگ سنگ داشته باشند، در حالی که انرژی و صنایع احتمالاً کاهش خواهند یافت.

افشا: Comcast شرکت مادر NBCUniversal و CNBC است. NBCUniversal توزیع کننده فیلم The Super Mario Bros.