سفرهای هوایی روز یادبود در سال 2019 به بالاترین سطح خود رسید زیرا مصرف کنندگان برای سفرها هزینه می کنند

مسافران برای پرواز در 25 مه 2023 در شیکاگو، ایلینوی به فرودگاه اوهار می‌رسند.

اسکات اولسون | گتی ایماژ

سفرهای هوایی «روز یادبود» از سطح قبل از همه‌گیری فراتر رفت و نشان می‌دهد که چگونه مصرف‌کنندگان با وجود تورم مداوم، برای سفرها هزینه می‌کنند.

اداره امنیت حمل و نقل 9.79 میلیون نفر را از جمعه تا دوشنبه غربالگری کرد که کمی بیشتر از تعطیلات آخر هفته در سال 2019 بود. این آژانس گفت که کل غربالگری روز جمعه بیش از 2.7 میلیون نفر یک رکورد پس از همه گیری بود.

شروع فصل اوج سفر برای خطوط هوایی بسیار مهم است زیرا آنها اشتهای مسافران را برای ادامه پرداخت هزینه های تعطیلات و سایر سفرها آزمایش می کنند، در حالی که نرخ های بهره بالاتر و هزینه های غذا و مسکن بالا بر بودجه خانوار تأثیر می گذارد.

سال گذشته، آب و هوای بد همراه با کمبود نیروی انسانی و سایر مشکلات منجر به افزایش اختلالات پرواز در دوره اوج شد. مدیران خطوط هوایی در مورد توانایی شرکت های هواپیمایی خود برای عملکرد قابل اعتماد در تابستان امسال خوشحال بودند.

هوای نسبتاً صاف به سفرهای هوایی در آخر هفته کمک کرد و بر اساس گزارش FlightAware، یک سایت ردیابی پرواز، 16 درصد از پروازها از جمعه تا دوشنبه دیر وارد شدند. تاخیرها نسبت به تعطیلات آخر هفته سال گذشته کاهش یافت.