ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند که علاوه بر هزینه خرید ردیاب، باید هزینه نصب و زمانی برای نصب آن نیز در نظر گرفت. با اتصال به وسایل آهنی می توان از آن استفاده کرد. یاطری این دستگاه ردیاب آهنربایی ، در صنایع نظامی کاربرد دارد و متاسفانه به دلیل تحریم ها به سختی و به تعداد کم به دست تیم تحقیق و توسعه ما می رسد. سینوترک ردیاب ها را در انواع گوناگون و کارایی مختلف به بازار جهانی ارائه کرده است.

جی پی اس آهنربایی قابل شارژ بوده و شما می توانید هر ماه یک بار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. شارژ مجدد باطری قدرتمند جی پی اس GM2500 نهایتا 6 ساعت طول خواهد کشید.

از دیگر ویژگی های بارز آن حالت استند بای و باتری های قدرتمند ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 می توان اشاره کرد. باتری قدرتمند 5000mAh قرار داده شده که بهترین نوع ممکن از باتری های مورد استفاده در ردیاب خوردوهااست. وجود دارد. این ردیاب ها جهت افزایش امنیت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب مگنتی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچسبد. همچنین با بکار بردن نسل جدیدی از پردازنده های داخلی در اعلام و پیشگیری تصادف نیز به خوبی عمل می کند.

2- ردیاب بدون نیاز به سیم کشی درون خودرو و صرفا با یک آهنربای بسیار بسیار قوی در هر جای خودرو به سادگی و در عرض 5 ثانیه مخفی می شود. وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می دهد که احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست انداز ها و چاله های جاده در حد صفر می باشد. هر چقدر ردیاب قدرت آنتن دهی بالاتری داشته باشد، اطمینان خاطر شما بیشتر خواهد بود. آخرین نکته قابل توجه میزان آنتن دهی است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی در تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.