راهنمای خرید هارد اینترنال، هارد SSD بخریم یا HDD

تهیه تجهیزات و ابزار بازیابی اطلاعات که با وضعیت نرخ دلار به حداقل نیم میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. به نحوی که شخص گاها تمایل به پرداخت هزینه بیشتر و خرید محصولی با کیفیت و مطمئن دارد. چگونه میتوان از کیفیت، اصالت و کارایی هارد دیسک ها هنگام خرید مطمین باشیم؟ همچنین طبق این طراحی، وقتی کسبوکار شما رشد کند، نیاز به تجهیزات بیشتری خواهید داشت، در این هنگام تنها با ارتقای سرور DL380، میتوانید نیازهای تجاری خود را تأمین کنید. با این حال شما میتوانید با استفاده از کدی در سرورهای 3.5 اینچ نیز این هارد را جاگذاری کنید که برای تمامی سرور های G6 G7 G8 G9 و G10 قابل استفاده است. بسته به نحوه پیکربندی بایوس کامپیوتر، سایر دستگاههای قابل بوت در توالی بوت، میتوانند از فایلهای مختلف این کار را انجام دهند. با تعویض به موقع هارد، امکان این که بتوانید دادهها و اطلاعات خود را ریکاوری کنید خیلی بیشتر است ولی اگر دست دست کنید و سعی کنید هارد را خارج کرده و دوباره جا بیندازید و یا به هر طریقی آن را اصلاح کنید، احتمال ریکاوری و بازیابی اطلاعات و دادهها را به شدت کاهش میدهید و احتمال این که ریکاوری انجام شود، بسیار کم میشود.

DWPD مخفف Drive Writes Per Day است و به این معناست که حداکثر تعداد نوشتنها روی کل هارد درایو SSD در طول یک روز را نشان داده و در مدت زمان ۵ سال انجام میشود. تقریبا وزن هارد دیسک های HDD هفت برابر وزن دیسک های SSD است. در HDD به دلیل وجود قطعات متحرک امکان خرابی وجود دارد و SSD دیتای شما را امنتر نگه میدارد. هارد سرور Exos X18 HDD 18TB با قابلیت Seagate Secure™ امنیت و محافظت از اطلاعات ر ا سریع ، مقرون به صرفه و آسان مهیا می سازد. ما می توانیم تمام اطلاعات را سالم و بصورت قابل اجرا برای شما ریکاوری کنیم. هارد اکسترنال سیگیت به تلویزیون وصل شده و تمام اطلاعات هارد پاک شده! اکثر شرکت های بازیابی اطلاعات فاقد امکانات و تجهیزات مورد نیاز هستند و شما با سپردن هارد خود به این مراکز فقط شرایط هارد را وخیم تر می کنید! بکاپ گیری توصیهای است که همیشه در مورد ریکاوری و بازیابی انواع اطلاعات و دادههای ذخیره شده روی درایو توصیه میشود.

برای این موارد ، ما با استفاده از ابزارها و تکنیک های بازیابی اطلاعات می توانیم به راحتی اطلاعات و دیتای از دست رفته شما را برگردانیم. این هارد سیگیت با پارت نامبر ST6000NM0115 از سری Enterprise قطعات کامپیوتر است و ظرفیت آن برای ذخیره سازی اطالاعات و داده ها ، 6 ترابایت می باشد. هارد سرور ۳۰۰ گیگابایت با پارت نامبر ۰۰۱-۵۹۹۴۷۶ یکی از محبوبترین محصولات ما می باشد. اگر سرور به عنوان پایگاه داده استفاده شده یا تعداد هارد در آن از عدد پنج بالاتر رود، بهتر است که از درایوهای SAS استفاده کنید. و فهرست فایل های قابل ریکاوری تهیه شده و در زمان کمتر از ۴۸ ساعت به مشتریان گرامی تحویل داده ایم. آنها از یک کنترلر مشابه استفاده میکنند و اندازه هر دو هارد دیسک لپ تاپ و هارد دیسک سرور 3.5 اینچ است. دارای دو مدل WD Purple و WD Purple NVR که به ترتیب برای دوربینهای معمولی و سیستمهای مداربسته تحت شبکه مناسب هستند. مناسب استفاده در RAID نیست. این هارد به دلیل عملکرد قابل اعتماد، با دوام و 24 ساعته برای محیطهای چند کاربره مناسب است و از فناوری ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) برای عملکرد مداوم و عالی RAID در کلاس هارد سرور 1.2 NAS استفاده میکند.

این سرور تک یونیت به عنوان یک سرور مناسب برای شرکت های کوچک و یا نسبتا بزرگ تجاری شناخته می شود. درایو های SATA (نوع معمولی هارد دیسک) برای مصارف خانگی طراحی شده اند و قاعدتا برای سرور زیاد مناسب نمی باشند چون این هارد ها مقاومت کمتری در تکان خوردن دارند ، دارای خطای غیر قابل بازگشت زیادی هستند و هم چنین از دستورات مدیریت RAID به صورت سخت افزاری پشتیبانی نمی کنند. تقریبا تمامی اجزای این سرور را میتوان بدون استفاده از هیچگونه ابزاری، باز و تعویض کرد. اگر هارد شما دارای مشکل سخت افزاری باشد و نیاز باشد هارد باز شود، باید حتما امکاناتی را در اختیار داشته باشین که خرابی هارد را گسترش ندهید و عامل از دست رفتن همیشگی اطلاعاتتان نشوید. موارد زیادی به مرکز هارد ایران مراجعه می کنند که هارد سیگیت را به افراد غیر متخصص و مراکز غیر معتبر برده اند و هارد را به بدترین شکل ممکن باز کرده اند و حتی اثر انگشت و گرد و غبار روی سطح دیسک هارد سیگیت وجود دارد. در اثر اتصال زیاد به سیستم ممکن است سیم آن خراب شود.