رئیس واکسن Trump Covid-19 برای بحث در مورد عرضه با تیم بایدن

دکتر Moncef Slaoui ، متخصص واکسن ، در تاریخ 13 نوامبر سال 2020 به روزرسانی در مورد “Operation Warp Speed” در باغ گل رز کاخ سفید در واشنگتن دی سی ارائه می دهد.

ماندل نگان | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

سزار واکسن ویروس کرونا ویروس کرونا ، رئیس جمهور دونالد ترامپ ، روز یکشنبه گفت که وی این هفته با جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ملاقات می کند و درباره بحث درباره واکسن های پیش بینی شده در ماه جاری در ایالات متحده گفتگو خواهد کرد.

دکتر Moncef Slaoui ، مشاور ارشد Operation Warp Speed ​​، در اواخر ماه نوامبر گفت که او با بایدن ملاقات نکرده و یا در مورد روند انتقال و برنامه توزیع واکسن هیچ تماسی نداشته است.

این اظهارات در ماه نوامبر یک روز قبل از آن بود که دولت ترامپ پس از هفته ها سنگ اندازی ، رسماً روند انتقال را آغاز کند و در نهایت تیم بایدن به منابع و اطلاعات دسترسی پیدا کند.

اسلاوی آخرین مقام ارشد بهداشتی خواهد بود که همزمان با آغاز انتقال ، با تیم بایدن دیدار خواهد کرد. دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، هفته گذشته موافقت کرد که به عنوان مشاور ارشد پزشکی بایدن خدمت کند و با دولت جدید ملاقات کرد.

رئیس جمهور منتخب از طرح رواج واکسن در دولت ترامپ انتقاد کرده و گفته است که هیچ برنامه جزیی برای توزیع واکسن در ایالت ها مشاهده نکرده است.

هفته گذشته بایدن در دلاور گفت: “به هیچ وجه برنامه ریزی دقیقی در مورد چگونگی بیرون آوردن واكسن از یك ظرف ، به یك سرنگ تزریقی ، به بازوی شخصی وجود ندارد.”

اسلاوی صبح روز یکشنبه در مصاحبه با “وضعیت اتحادیه” CNN اظهارات بایدن را عقب انداخت و معتقد بود که یک برنامه توزیع دقیق وجود دارد اما تیم انتقال بایدن هنوز به طور کامل در جریان قرار نگرفته است.

بایدن اظهار داشت كه هنگام سوگند دادن ، استفاده از ماسك پوشیدن بر روی تمام املاك فدرال و حمل و نقل بین ایالتی را مجاز می داند و همچنین از مردم می خواهد كه به مدت 100 روز ماسك داشته باشند تا از گسترش ویروس جلوگیری كند.

طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه بیش از 2000 مورد ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس گزارش می کند که بدترین میزان مرگ و میر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است ، زیرا عفونت ها در سراسر کشور افزایش یافته و بستری شدن در بیمارستان ها باعث فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی می شود. .

اسلاوی گفت که او فکر می کند یک واکسن طولانی مدت ، بین 2 تا 3 سال ، “محافظت ما را برای سالهای طولانی طولانی تر خواهد کرد.” در مصاحبه ای جداگانه در مورد “Face the Nation” از CBS ، اسلاوی گفت که اطمینان دارد واکسن های Pfizer و Moderna بی خطر هستند و “هیچ عارضه جانبی جدی” از آزمایشات گزارش نشده است.

“این کاملاً حیاتی است که همه از این واقعیت که ما در انتهای تونل نور داریم راحت باشند و انرژی موجود در آن را برای ادامه استفاده از ماسک ، فاصله ، شستن دستها ، توجه به کارهایی که می خواهیم پیدا کنند اطمینان حاصل کنید که تا بهار آنجا هستیم تا از واکسن بهره مند شویم. ”

به گفته اسلاوی ، اولین محموله واکسن یک روز پس از مجاز شدن واکسن توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آغاز می شود. FDA قرار است در اواخر این ماه جلساتی را درباره اجازه یا عدم اجازه واکسن Pfizer و Moderna برگزار کند.

اسلاوی گفت: “بر اساس داده هایی که من می دانم ، من انتظار دارم FDA تصمیم مثبتی بگیرد.” “اما البته ، این تصمیم آنها است.”

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده الكس آذر روز یكشنبه به ABC گفت: “این هفته” آمریكایی ها می توانند طی چند روز مجوز FDA را ببینند و او انتظار دارد كه واكسن “كلی تر” در فوریه و مارس انجام شود.

با این حال ، محققان بهداشت هشدار می دهند که مرگ Covid-19 می تواند تا آوریل تقریباً دو برابر شود ، حتی با استفاده از واکسن در سراسر کشور و افزایش ماسک زدن باعث نجات جان 66000 نفر تا اول آوریل خواهد شد.