دیزنی در میان شیوع ویروس کرونا ، اخراج کارگران را به 32000 نفر افزایش می دهد

یک کارمند محوطه پشت دروازه های بسته پارک دیزنی لند را در اولین روز تعطیلی پارک های تفریحی دیزنی لند و دیزنی کالیفرنیا ، در آناهیم ، کالیفرنیا ، در 14 مارس 2020 تمیز کرد.

DAVID MCNEW | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

دیزنی در حال گسترش دامنه اخراج خود به حدود 32000 کارگر است زیرا بیماری همه گیر ویروس کرونا به صنعت پارک های موضوعی ادامه می دهد.

در پرونده SEC که روز چهارشنبه منتشر شد ، این شرکت نشان داد که هزاران کارمند در نیمه اول سال 2021 کار خود را پایان خواهند داد. اکثر این اخراج ها از بخش های پارک ، تجربیات و محصولات آن خواهد بود و شامل 28000 کارگر شرکت است. قبلاً در سپتامبر اعلام شده بود.

تعطیلی طولانی مدت در پارک های تفریحی مستقر در دیسنی در کالیفرنیا و حضور محدود در پارک های آزاد این شرکت را مجبور به کاهش نیروی کار خود کرده است. علاوه بر این ، از تاریخ 3 اکتبر ، حدود 37000 کارمندی که پیش بینی نمی شدند از کار بیکار شوند ، در محوطه کار قرار گرفتند.

از تاریخ 3 اکتبر ، دیزنی حدود 203000 نفر شاغل داشت ، با نیروی انسانی جهانی خود حدود 80٪ كارگران تمام وقت و 20٪ كارمندان نیمه وقت. از کل نیروی کار آن ، حدود 155،000 کارمند به عنوان بخشی از بخشهای پارکها ، تجربیات و محصولات کار می کنند.

این بخش شامل تمام پارک های تفریحی داخلی و بین المللی دیزنی و همچنین استراحتگاه ها ، خط سفر دریایی و کالاهای تجاری آن است.

در اوایل این ماه ، دیزنی گفت شیوع Covid-19 هزینه پارکها ، تجربیات و محصولات آن حدود 2.4 میلیارد دلار درآمد عملیاتی از دست رفته در سه ماهه چهارم مالی خود است. درآمد این بخش با 61٪ کاهش به 2.6 میلیارد دلار رسید.

در سه ماهه دوم مالی ، این شرکت اعلام کرده بود که به دلیل ابتلا به بیماری همه گیر ، یک میلیارد دلار درآمد عملیاتی خود را از دست داده است و در سه ماهه سوم مالی ، همه گیر 3.5 میلیارد دلار درآمد عملیاتی خود را کاهش داده است.

همه پارک های موضوعی در کالیفرنیا مسدود هستند ، زیرا دستورالعمل های ایالتی بازگشایی را ممنوع می کند تا زمانی که ویروس کرونا در شهرستانها به کمتر از 1 در 100000 برسد – هدفی که با اوج گرفتن موارد در سراسر کشور دشوار خواهد بود.

از روز چهارشنبه ، اورنج کانتی ، جایی که دو پارک دیزنی لند در کالیفرنیا واقع شده است ، از هر 100000 نفر 20.2 مورد مشاهده می کند.