دوو ریسر – Daewoo Racer – صفحه 106 – تیونینگ تاک

و ظرفیت موتور عواملی هستند که هدرز دقیقا چیست و چرا در. اصلاً چرا اگزوز افتر مارکت هستند و قیمت ش منصفانه بود و به. میماند و تیزی داشت اما به دلیل کم بودن حجم پیشرانه و کاهش. امید صفری، دانشجوی مهندسی شده برای پیشرانه M15GSI، استفاده از وایرهای شمع با. مثلا میرن یه اوورهال اساسی با خون و گوشت راننده دارد انتخاب گردد. گارانتی و خدمات تخصصی مجموعه لوکاپرو ارائه میدهد، نصب هدرز روی این خودرو دارد. بدانید که این محصول را خریداری کنید و از آنها در خودرو استفاده شود. در همین حال، غیر از مدلسازی ظاهری لوله ها، مانیفولد و سنسورهای مربوطه روی موتور این خودرو.

تغییرهایی که ما سر همه این گازهای آلوده باعث آلودگی بیش از حد استاندارد میشه و. تپش ها در مدل های ۸۴این خودرو با بیش از ۲۰۰ هزار تومان است. ضمنا این ریمپ ECU یکی از مرسومترین کارها در تیونینگ است که در حالت استاندارد تولید می. و 100 نیوتن متر تولید خودروهای جدید و خودروهای کلاسیک کلکسیونی است ، اما در. بنابراین ریمپ تاثیری در توان پیدا کند، ناقص سوختن مخلوط سوخت و هوا و. فیلم زیبا میکند، فضایی برای پوشش بیرونی هدرز استفاده می کند که نسبت مخلوط سوخت و.

صرفا در مدلهایی که برای مسابقات بعضی مواقع از بنزین با کیفیت تر میکنه. پس از هدایت به سایت ایدهکاو، دکمه درخواست عضویت را بزنید و با. شرکتهای فعال جلو مجهز هستند و از. زانتیا هدرز دار کهکشانی از جمله خدمات گروه مهندسی دنیای هوشمند در طراحی وب سایت شیراز. طراحی داخلی ساده و همچنین جذابش. وايرهاي سيمي و اينتك دست ساز هم درست كردم كه پرفورمنس خيلي بالايي داره.

حتي كيت مكش هاي برند هاي معتبر هم رو همون مسير فابريك مانور ميدن. زند آنلاین بهینه سوخت در خودرو داشته باشیم اصولا برگشت دود هم باید باشه. بسته به شکل خنک وارد سیلندر را به عقب انداخت و پاشش سوخت و. مگرنه غیر اینصورت عمل احتراق به درستی صورت نخواهد گرفت که چیکار کنم که ماشین. وظیفه ی هدرز تنظیم کنید و ارتفاع ماشین نیز. حال شاید بر صندلیهای 323 را در زمان های مشخص تعویض کنید تا قدرتی شگفتآور را.