دوستان کسی کیت مکش استیل تورنادو نیو برای Tu3 داره

هوای اطراف موتور به سبب فعالیت بیوفقهٔ موتور بسیار گرم است و خودروهایی که از هواکشهای اصلی شرکت سازندهٔ خودرو (OEM) استفاده میکنند همین هوای گرم را وارد محفظهٔ احتراق میکنند که البته در موتورهای دارای توربو این هوا پس از گذر از خنککنندهٔ درونی (Intercooler) وارد محفظهٔ احتراق میشود. ولی همه کیت مکشهای حرفهای که در تیونیکس به فروش میرسند، برای تیونینگ ماشین طراحی شدهاند و ظاهر شیک و مدرنی دارند. امروزه واژه ی کیت مکش بسیار درمیان عموم ماشین بازان و علاقه مندان به خودرو باب شده است. اگر توربو بزاری رو ماشین باید تمامی قطعات را با نمونه تقویت شده عوض کرد چون هیچکدام از قطعات استاندارد تحمل فشار توربو را نخواهند داشت . 2020/12/30کیت مکش و هدرز پیش از نصب کیت مکش و هدرز، بهتر است با هر دو قطعه بیشتر آشنا شوید. آپکو با افزودن تغییر هدرز، تغییر تنظیمات ECU، کیت مکش و واتر متانول به این میزان قدرت رسیده است. تیونینگ درب 206 شامل تغییر در زاویه باز شدن دربهای خودرو میشود، به صورتی که دربهای خودرو به شکلی غیرمعمول و متفاوت ازآنچه استاندارد عمومی خودروها است باز و بسته شود که از جمله آنها میتوان به درهای خفاشی و پروانهای اشاره کرد.

همانطور که یک موجود زنده با تنفس بهتر هوشیار تر و پر انرژی تر میشود، موتور خودرو نیز با هوا رسانی و تنفس بیشتر به توان و راندمان بالاتری میرسد. میل تعادل یا موج گیر پژو 206 سیستم تعلیق سمت چپ و راست را به یکدیگر متصل می کند تا ارتعاشات ریز و کوچک را دریافت کرده و بین هر دو طرف تقسیم کند و خودرو حرکت نرم تری داشته باشد. لوله فابریک سیستم ورودی،لوله متصل به دریچه گاز تا باکس فیلتر به اسم لوله دریچه گاز میشناسن. به دنبال تکنسینهایی باشید که در ارتباط با مدل خودرو شما تخصص دارند و از آنها درباره بهترین بازار تیونینگ و مناسبترین نوع سیستم ورودی هوای سرد مشورت بخواهید. لوله خرطومی فیلتر هوا را به بهترین نقطه از خودرو از لحاظ دریافت هوای تازه هدلایت می کند و توربوفن نیز با گاز دادن کمتر فشار هوای بیشتری وارد خودرو می کند. ضمنا این ریمپ استیج ۳ فقط بروی خودروهای که از سوخت با کیفیت استفاده و ۱۰۰% تقویت مکانیکی موتور را انجام داده اند قابل اجرا است . مهمترین ویژگی که این فیلتر هوا را از سایر فیلترهای هوای همردهی خودش متمایز کرده است قابلیت استفادهی مادامالعمر از آن است. ورودی هوای سرد واقعی: در این سیستم، فیلتر هوا به جلوترین قسمت منتقل شده و بر آن تأکید دارد.

کارشناسهای ماشینهای تقویتی به هیچ وجه خرید و نصب کیت دست ساز را توصیه نمیکنند. در واقع این کیت یک مسیر میانبر است که بخشی از مسیر اگزوز شما را حذف نموده و امکان لذت بردن از صدای اسپرت خودرو شما را فراهم می نماید. این جریان هوا ناگهان با مسیر بن بست روبرو شده و نمیتواند به یک باره بایستد و طبق قوانین فیزیک هرکنشی، واکنشی دارد، پس توده ای از هوا در انتهای پورت هوا ( در پشت سوپاپه بسته شده ) متراکم و به مانند فنر جمع میشود. در این برنامه نویسی پارامتر های جرقه به گونه ای تغییر داده میشود تا قدرت و شتاب قابل توجه ای در خودرو ایجاد شود . اما در طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نمی باشد. به این پدیده رزونانس میگویند. در این مقاله به بررسی مسیر هوا رسانی خودرو با توجه به منیفولد و کیت مکش میپردازیم.

پکیج کامل شامل؛ محفظه ورودی هوا ABS، فیلتر عمر بالا قابل شستشو با زیره لاستیکی و سری استیل، لوله آلومنیوم هوا خنک یکپارچه دارای ورودی بخار روغن، جنت اتصال به دریچه گاز، لوله بخار روغن و ، جنت لوله بخار روغن، ۳ عدد بست تایوانی، پیچ و مهره. تنها کافی است باکس ورودی هوای خودرو که به صورت فابریک نصب شده را از محل دریچه گاز جدا کنید و لوله یک پارچه الومنیومی را توسط جنت لاستیکی موجود در پک از محل خم نود درجه توسط بست های موجود به ورودی دریچه گاز متصل نمایید. سیستمهای هوای سرد به رانندههای شهری توصیه میشوند؛ چون اسب بخار بیشتری ایجاد میکنند. کیتهای این هواکشها فیلتر هوا را از قسمت موتور جدا کرده و در جایی قرار میدهند که هوای سردتری در آنجا قرار دارد (برای مثال بالای رادیاتور یا در کنار گلگیرها) و اکسیژن بیشتری به درون محفظهٔ احتراق مکیده میشود و همین باعث افزایش توان خودروی شما خواهد شد.