داستان درباره طلاست. کارشناسان ETF در مورد استراتژی های کالا

جریان متقابل کالا در سراسر جهان

در حالی که فشارهای کاهش تورم امسال درخشش انبوهی از فلزات گرانبها و ذخایر معدنی را از بین برده است، جریان‌ها به سمت برخی از صندوق‌های معاملاتی مبادلاتی مبتنی بر کالا علیرغم یک پس‌زمینه نامشخص جهانی همچنان افزایش می‌یابند.

تاد روزنبلات، رئیس تحقیقات VettaFi، روز دوشنبه به Seema Mody از CNBC در “ETF Edge” گفت: “ما در چند هفته گذشته شاهد یک جهش به سمت ETF های کالا بودیم.”

طبق داده‌های VettaFi، Rosenbluth گفت که تعامل برای ETFهای فلزات گرانبها در اوایل ماه می در مقایسه با ماه قبل افزایش یافته است.

ویل رایند، بنیانگذار و مدیرعامل GraniteShares، دوشنبه در همین بخش گفت: “داستان همه چیز درباره طلا است.” “[It’s] تنها فلز مهمی است که امسال در سبز باقی مانده است.”

رایند گفت که این افزایش تا حد زیادی به دلیل مذاکرات سقف بدهی و نکول احتمالی است. او گفت که بحران جاری بانکی هنوز در حال رخ دادن است، تورم بالاتر و کاهش دلار نیز بادهای دنباله دار برای فلز گرانبها هستند.

رایند گفت: «طلا در حال حاضر واقعاً به هدف خود عمل می‌کند تا مردم بتوانند پول خود را در یک دارایی غیرهمبسته پارک کنند، زیرا نگران اتفاقاتی هستند که ممکن است رخ دهد. “قطعا، [to] با سقف بدهی خود را در برابر احتمال افتادن چیزی از تخت محافظت کنند.»

جریان می یابد به سهام طلا SPDR طبق گزارش FactSet، در ماه گذشته بیش از 1.14 میلیارد دلار بوده است. را iShares Gold Trust (IAU) و SPDR Gold MiniShares Trust (GLDM) در همین بازه زمانی به ترتیب 182 میلیون دلار و 222 میلیون دلار ورودی خالص داشته است.

اما از آنجایی که ممکن است یک معامله احتمالی در مورد سقف بدهی به زودی در این هفته انجام شود، روزنبلوت پیشنهاد کرد که قرار گرفتن در معرض در فضای فلزات گرانبها و معادن افزایش یابد.

روزنبلوت گفت: “طلا ممکن است برای همیشه به سود خود ادامه ندهد.” “ما همچنین در حال یافتن مشاورانی هستیم که به مدیریت فعال در فضای کالا علاقه مند هستند. ETF استراتژی کالای Neuberger Berman (NBCM) راه دیگری برای قرار گرفتن در معرض تنوع کالاها است.”

سلب مسئولیت