دادگاه تجاوز به عنف ترامپ برای شکایت ای. جین کارول استدلال پایانی دارد

E. Jean Carroll ستون‌نویس مجله برای محاکمه مدنی خود علیه رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در دادگاه فدرال منهتن در 8 مه 2023 در شهر نیویورک می‌آید.

استفانی کیت | گتی ایماژ

یک وکیل نویسنده ای. جین کارول روز دوشنبه به هیئت منصفه گفت که دونالد ترامپ قبل از اینکه به کارول در رختکن یک فروشگاه بزرگ نیویورک در اواسط دهه 1990 تجاوز کند، «کتاب بازی»ی را که برای بوسیدن و دست زدن زنان بدون رضایت آنها در اختیار داشت، دنبال کرد.

رابرت کاپلان، وکیل کارول، گفت: “شما باید او را به خاطر کارهایی که انجام داده است بازخواست کنید.” او بحث پایانی را به هیئت منصفه دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن برای یک محاکمه مدنی ارائه کرد که در آن ترامپ، نامزد پیشرو جمهوری خواه ریاست جمهوری سال 2024، متهم به توهین و بدنام کردن نویسنده است.

کاپلان قطعه ای از نوار «دسترسی به هالیوود» را به هیئت منصفه نشان داد، زمانی که ترامپ در سال 2005 به لمس زنان بدون رضایت آنها مباهات کرد.

“من تازه شروع به بوسیدن آنها می کنم. مثل آهنربا است. فقط ببوس. من حتی منتظر نمی مانم. و وقتی ستاره ای به تو اجازه می دهند این کار را انجام دهی. تو می توانی هر کاری بکنی. آنها را با p— y. شما می توانید هر کاری انجام دهید،” ترامپ در نوار ضبط شده برای حضور در آن برنامه سرگرمی گفت.

کاپلان به اعضای هیئت منصفه گفت: “او اینجا چه کار می کند، او به قول خودش به شما می گوید نحوه عملکردش، MO خود … او آنها را بدون رضایت آنها بوسید.”

شواهد نشان می دهد که او به شدت از این کتاب بازی پیروی کرده و در رختکن آنجا را گرفته است [Carroll] توسط p—y،” او گفت.

ترامپ در اظهارات خود در این پرونده به کاپلان گفت که «متاسفانه یا خوشبختانه» برای «میلیون‌ها سال»، ستاره‌ها می‌توانستند زنان را بدون اینکه ابتدا اجازه بگیرند، دست‌کم جنسی کنند.

ای. جین کارول، مقاله نویس سابق مشاوره مجله Elle، در حال پخش ویدیوی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در دادگاه در جریان یک دادگاه مدنی است که در آن کارول رئیس جمهور سابق ایالات متحده را در یک دعوی مدنی متهم به تجاوز به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ در اواسط می کند. -دهه 1990 و افترا، در نیویورک، 4 مه 2023 در این طرح دادگاه.

جین روزنبرگ | رویترز

کاپلان به هیئت منصفه گفت: «او در واقع از کلمه «خوشبختانه» برای توصیف تجاوز جنسی استفاده کرد.

“چه کسی می گوید، “خوشبختانه؟” کسی که فکر می‌کند ستاره‌ای است، فکر می‌کند ستاره‌هایی مثل او می‌توانند با آن کنار بیایند.”

کارول قبلاً در دادگاه شهادت داد که رئیس جمهور سابق در رختکن برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرده است، پس از اینکه آنها در آن فروشگاه با هم برخورد کردند.

ترامپ 76 ساله تجاوز به کارول 79 ساله را رد می کند و او را متهم به ساختن این ماجرا به دلایل سیاسی و مالی کرده است.

سیاست CNBC

بیشتر از پوشش سیاسی CNBC بخوانید:

او همچنین بارها گفته است که کارول “از نوع من نیست”.

اما کاپلان روز دوشنبه به اعضای هیئت منصفه فیلمی از تسلیم ترامپ در پاییز گذشته نشان داد. از او درباره عکسی از او، کارول، همسرش در آن زمان و ایوانا ترامپ همسر وقت ترامپ در مراسمی مربوط به دهه 1980 سوال شد.

ترامپ در آن نوار درباره عکس می گوید: «این مارلا است» و کارول را به عنوان همسر سابقش، مارلا میپلز معرفی می کند.

کاپلان دوشنبه به هیئت منصفه گفت: “او به خانم کارول اشاره کرد که به گفته او نوع او نیست و او را با مارلا میپلز اشتباه گرفت.”

کاپلان گفت: «کارول دقیقاً نوع اوست و او آن را دو بار تکرار کرد و تنها زمانی تغییر کرد که وکیلش به آن اشاره کرد. “او بهانه ای برای این که چرا اشتباه کرد، گفت که مبهم است، و می دانید که اصلا مبهم نیست… ای. ژان کارول یک تشویق کننده سابق از ایندیانا است، دقیقا هم نوع او بود.”

تصویری که به عنوان یک نمایشگاه در جریان محاکمه مدنی کارول علیه ترامپ ارائه شد، جایی که E. Jean Carroll، ستون نویس سابق مشاوره مجله Elle، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را در یک دعوی مدنی به تجاوز به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ در اواسط دهه 1990 متهم کرد. و افترا، که توسط رویترز در 5 می 2023 به دست آمد.

جزوه تیم حقوقی ای جی کارول | از طریق رویترز

جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ، قرار است اواخر روز دوشنبه سخنرانی پایانی خود را ارائه کند.

ترامپ برخلاف کارول، شخصاً برای محاکمه حاضر نشده است.

قاضی پرونده به تاکوپینا تا بعدازظهر یکشنبه مهلت داده بود تا تصمیم خود را مبنی بر عدم شهادت ترامپ در دفاع از خود تغییر دهد. اما این ضرب الاجل بدون اینکه وکیل به قاضی بگوید ترامپ روز دوشنبه در موضع خواهد بود گذشت.

ترامپ که مدعی اصلی نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است، ماه گذشته توسط دادستان منطقه منهتن به اتهام جعل سوابق تجاری مربوط به پرداخت پولی که وکیل وقتش به یک ستاره فیلم‌های مستهجن، استورمی دانیلز، در سال ۲۰۱۶ پرداخت کرده بود، متهم شد. انتخابات آن سال

او در این پرونده خود را بی گناه دانسته است.

ترامپ همچنین به دلیل تلاش‌هایش برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 به رئیس‌جمهور جو بایدن، و در ارتباط با عدم تسلیم سوابق دولتی، که بسیاری از آنها طبقه‌بندی شده‌اند، هنگام خروج از کاخ سفید، با تحقیقات جنایی متعددی مواجه است.