دادخواست تجدیدنظر در مورد ترامپ در پرونده ادعای تجاوز جنسی E. Jean Carroll به DOJ

وزارت دادگستری آمریكا روز چهارشنبه از تصمیم قاضی فدرال كه رئیس جمهور دونالد ترامپ را به عنوان متهم در دادخواست افترا كه توسط نویسنده ای. ژان كارول ، كه ادعا می كند دو دهه پیش وی را تجاوز كرده است ، برخوردار بود ، فرجام خواهی كرد.

قاضی ، لوئیس کاپلان ، ماه گذشته وزارت دادگستری را از داشتن دولت ایالات متحده برای جایگزینی رئیس جمهور فرضی لنگ اردک به عنوان متهم در دادگاه منع کرد.

حکم کاپلان در واقع دادخواست کارول را از اخراج نجات داد.

دادستان کل ویلیام بار گفته است که اگر دولت به عنوان یک متهم جایگزین شود ، همانطور که وی می خواست ، پس پرونده مختومه خواهد شد زیرا دولت از مصونیت حاکمیت چشم پوشی نکرده است ، زیرا محافظت از دولت مورد شکایت شناخته شده است مانند.

وزارت دادگستری استدلال کرده است که ترامپ وقتی ادعا می کند کارول دروغ می گوید و با انگیزه پول با این ادعا که در سال 1995 یا 1996 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن به او حمله کرده است ، به عنوان کارمند دولت رفتار می کرد.

کاپلان قاطعانه این استدلال را رد کرد.

کاپلان در حکم 59 صفحه ای که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منهتن در تاریخ 27 اکتبر منتشر شد ، نوشت: “رئیس جمهور ایالات متحده کارمند دولت به معنای اساسنامه مربوطه نیست.”

کاپلان نوشت: “حتی اگر او چنین کارمندی باشد ، گفته های افترا آمیز رئیس جمهور ترامپ در مورد خانم کارول در حیطه استخدام وی نبوده است.”

“بر این اساس ، پیشنهاد جایگزینی ایالات متحده به جای رئیس جمهور ترامپ رد می شود.”

کارول پس از صدور این حکم در توئیتر خود نوشت: “این پیروزی برای هر زن در کشور است!”

با توجه به تشکیل پرونده در دادگاه فدرال منهتن ، دادخواست تجدیدنظر وزارت دادگستری در دادگاه تجدیدنظر مدار 2 برای دادگاه تجدیدنظر قرار دارد.

وکیل کارول ، رابی کاپلان ، که هیچ ارتباطی با قاضی ندارد ، گفت: “ما اصلاً تعجب نمی کنیم که وزارت دادگستری فعلی ، که درخواست خود را برای مداخله در پرونده ای ژان کارول به درخواست کاخ سفید ارائه کرده است ، قابل تجدید نظر است. تصمیم قاضی کاپلان. “

کاپلان در بیانیه ای گفت: “از همان ابتدای این پرونده ، هدف شماره یک دونالد ترامپ جلوگیری از کشف و ایجاد تاخیر بوده است.”

“باید دید که آیا دادستان کل جدید موافقت خواهد کرد که ترامپ در مواقع استخدام خود به عنوان رئیس جمهور هنگامی که مشتری ما را بدنام کرد ، توهین می کند یا خیر. در هر صورت ، ما اطمینان داریم که مدار دوم دادگاه منطقه ای جامع و خوب را تأیید می کند -عقل عقیده. “

سخنگوی وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

دادخواست کارول در دادگاه ایالت نیویورک ، جایی که ترامپ با وکلای خصوصی وکالت داشت ، تقریباً یک سال در جریان بود تا اینکه وزارت دادگستری وارد عمل شد و پرونده را به دادگاه فدرال منتقل کرد ، زیرا خواستار جایگزینی دولت به جای رئیس جمهور به عنوان متهم بود.

این اقدام وزارتخانه بلافاصله پس از احكام قاضی ایالتی انجام شد كه ترامپ را مجبور به تسلیم س questionال در ودیعه وكلا Car كارول می كرد.

طبق احكام دادگاه ایالتی ، ترامپ همچنین باید آزمایش DNA انجام دهد تا ببیند آیا مواد ژنتیكی او روی لباسی است كه كارول گفته است وی هنگام حمله ادعا شده از آن استفاده كرده است.

قبل از اخراج مجله در اوایل سال 2020 ، کارول ستون مشاوره “Ask E. Jean” را در مجله Elle نوشته بود.

نویسندگی گذشته او در برنامه “Saturday Night Live” NBC نامزدی Emmy را برای او به ارمغان آورد.

او همچنین نویسنده زندگینامه ای درباره روزنامه نگار گانزو ، هانتر اس. تامپسون ، و همچنین کتابی است که ادعای وی درباره ترامپ را شامل می شود ، “برای مردان چه چیزی لازم داریم: پیشنهادی متوسط”.

کارول ابتدا ادعا کرد که توسط ترامپ مورد تجاوز قرار گرفته است در مقاله ای از مجله نیویورک که در ژوئیه 2019 منتشر شد.

ترامپ با ادعای اینکه “هرگز با این شخص ملاقات نکرده است” پاسخ داد و همچنین گفت که کارول با ادعاهای خود در تلاش است “تبلیغات خود را” و “کتاب بفروشد”.

اما عکس ها نشان می دهد که ترامپ مدتی قبل از وقوع برخورد ، در یک رویداد از کارول خوشامد می گوید.

چندین زن دیگر ترامپ را به سو sexual رفتار جنسی متهم کرده اند. وی هر یک از اتهامات آنها را رد کرده است.

اما اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ، ضبط شده ای از برنامه 2005 “دسترسی هالیوود” ظاهر شد و نشان داد که ترامپ در مورد گرفتن اندام تناسلی زنان بدون رضایت آنها رجزخوانی می کند.