خطوط هوایی Southwest هشدار می دهد برای کاهش هزینه ها می تواند 6800 کارمند را استخدام کند

مسافران ماسک محافظ روز دوشنبه ، 19 اکتبر 2020 از خیابان خارج از منطقه چک کردن شرکت هواپیمایی Southwest در فرودگاه بین المللی اوکلند در اوکلند ، کالیفرنیا ، ایالات متحده عبور می کنند.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

خطوط هوایی Southwest روز پنجشنبه با اشاره به آنچه “عدم پیشرفت معنادار” در مذاکرات کاهش هزینه ها با اتحادیه های کارگری عنوان کرد ، می تواند بیش از 6800 کارمند – حدود 12٪ از کارکنان خود را استخدام کند.

جنوب غربی مانند دیگر شرکت های هواپیمایی به دلیل تأثیر مخرب ویروس کرونا در تقاضای سفرهای هوایی دست و پنجه نرم می کنند. خطوط هوایی آمریكا و یونایتد ایرلاینز در ماه اكتبر بیش از 30،000 كارگر را پس از انقضا مدت حمایت از حقوق و دستمزد فدرال آغاز كردند.

اگر Southwest با کاهش شغل پیش برود ، آنها در اولین پروازهای غیر ارادی پرواز تقریبا 50 ساله حامل قرار دارند. این شرکت هواپیمایی ماه گذشته به بیش از 400 کارگر دیگر از جمله مکانیک هشدار داد که ممکن است شغل آنها قطع شود.

این شرکت هواپیمایی مستقر در دالاس اعلام کرد که اطلاعیه هایی را با دستور فدرال ارسال کرده است که به کارگران توصیه می کند شغل آنها برای 5828 کارمند از جمله بیش از 1200 خلبان ، 1500 مهماندار هواپیما ، 1110 کارمند خدمات مشتری و بیش از 2500 کارکنان رمپ ، بار و سایر کارکنان در معرض خطر باشد.

این شرکت هواپیمایی گفت که این معاملات یا در تاریخ 15 مارس یا اول آوریل یا در طی دو هفته از آن تاریخ اعمال می شود ، مگر اینکه شرکت هواپیمایی با اتحادیه ها به توافق نامه کاهش هزینه برسد یا کنگره کمک های اضافی را برای این بخش تصویب کند.

اینگونه نامه های هشدار دهنده به طور کلی 60 روز زودتر از یک اتحادیه بالقوه به کارگران داده می شود و حداقل یک اتحادیه ، به نمایندگی از خلبانان شرکت ، این اقدام را به عنوان یک تاکتیک مذاکره برای فشار بر کارمندان رد کرد.

جون ویکس ، رئیس انجمن خلبانان هواپیمایی Southwest گفت: “این اعلان ها” اقدامی انتقام جویانه در بازی با احساسات کارمندان در حوالی تعطیلات است. “

Southwest گفت ، این اعلانات خیلی زود خاموش شد زیرا برخی از ایالت ها به یک دوره اطلاع رسانی پیشرفته 90 روزه احتیاج دارند و شرکت مخابراتی می خواهد در زمان تاخیر ارسال ، در زمان تحویل اضافی ایجاد کند. شرکت حمل و نقل گفت که ادامه مذاکرات با گروه های کارگری آزاد است.

Southwest از گروه های کارگری خواسته است که برای جلوگیری از پرداخت هزینه ، موافقت با کاهش هزینه ها و سایر شرایط را بپذیرند ، که برخی از اتحادیه ها از آنها خسته شده اند و استدلال می کنند که این شرکت پیشنهادهای پیشنهادی خود را برای کاهش هزینه ها مانند مرخصی داوطلبانه نیمه پرداخت نشده در نظر نگرفته است.

ویکس در یک پیام ویدیویی خطاب به خلبانان گفت: “امروز یک نقطه عطف غم انگیز در تاریخ هواپیمایی Southwest Airlines است.”