خطوط هوایی یونایتد در دنور گسترش می یابد و پروازها و سالن های استراحت را اضافه می کند

ردیفی از هواپیماهای مسافربری United Airlines در دروازه های فرودگاه بین المللی دنور در دنور، کلرادو پارک شده اند.

رابرت الکساندر | گتی ایماژ

یونایتد ایرلاینز قصد دارد برنامه خود را افزایش دهد و سالن‌های استراحت جدیدی را در فرودگاه بین‌المللی دنور اضافه کند، شرط شرکت هواپیمایی مبنی بر اینکه تقاضا برای پروازها در مرکز سریع‌الرشد آن همچنان در حال افزایش است.

یونایتد روز سه شنبه اعلام کرد که امسال 35 پرواز در فرودگاه کلرادو اضافه خواهد کرد. مسیرهای جدید بدون توقف شامل سرویس به گرینزبورو، کارولینای شمالی است. دیتون، اوهایو؛ لکسینگتون، کنتاکی؛ و سن خوان، پورتوریکو. یک سخنگوی این شرکت گفت که خدمات این شرکت هواپیمایی در دنور در تابستان امسال به طور متوسط ​​450 پرواز روزانه خواهد داشت.

یونایتد در سال گذشته با 46 درصد سهم بازار، بزرگترین شرکت هواپیمایی فرودگاه بود خطوط هوایی جنوب غربی31 درصد سهم خطوط هوایی مرزی با 10% خطوط هوایی دلتا با 5 درصد و خطوط هوایی آمریکا با 4 درصد بر اساس داده های فرودگاه.

اما سرویس جدید آن در حالی ارائه می‌شود که تغییر الگوهای سفر در طول همه‌گیری، خطوط هوایی را مجبور می‌کند تا در شبکه‌های خود و بهترین مکان استقرار هواپیماهایی که کمبود دارند تجدید نظر کنند.

ترافیک مسافران فرودگاه در طول همه‌گیری به سرعت گسترش یافت، زیرا شهر بزرگ شد و مسافران در میان محدودیت‌هایی که با هدف جلوگیری از گسترش کووید-19 به دنبال مقاصد بیرونی بودند. بر اساس گزارش شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها، سال گذشته، فرودگاه دنور با بیش از 69 میلیون مسافر، رکورد سومین شلوغ‌ترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص داد که نسبت به رتبه شانزدهم در سال 2019 افزایش یافت.

در مقایسه، سانفرانسیسکو، یکی دیگر از قطب های یونایتد، که قبل از همه گیری از تجارت مسافرتی شرکتی برخوردار بود، در سال 2019 به 57.5 میلیون مسافر و در سال گذشته فقط 42.3 میلیون مسافر خدمات رسانی کرد.

همچنین قرار است یونایتد یک سالن جدید باز کند و یکی از دو باشگاه بزرگ بازسازی‌شده را بازگشایی کند که آخرین نشانه‌ای از تلاش خطوط هوایی برای ایجاد فضا برای تعداد زیادی مسافری است که هزینه‌های بالایی دارند.

سال گذشته، یونایتد یک مینی لانژ برای مسافرانی که به پروازهای دیگر متصل می شوند، در دنور افتتاح کرد.