خرید گوشی آیفون، قیمت گوشی اپل – فروشگاه آنلاین باغ کالا

طبیعی تر شدن تماس های FaceTime با صدای فضایی و حالت جدید، ویژگی های جدید Focus برای کاهش حواس پرتی راننده، طراحی دوباره اعلان ها و تشخیص Live Text یا هوش روی دستگاه برای تشخیص متن در عکس از مشخصات دیگر این گوشی های جدید اپل هستند. اگر تا به حال با این سیستم عامل کار نکردهاید، بهتر است بدانید تمامی امکانات یک تلفن همراه هوشمند در آیفون مسیری متفاوت دارد و برای کار کردن با این دستگاه باید تمامی این مسیرها و روشها را بلد باشید. برای همین است که دوربین های آیفون 13، در عکاسی شب، نسبت به نسل گذشته، ، عملکرد بهتری دارند.

این گوشی ها با طراحی زیبا و لبه های صاف براق، در پنج رنگ صورتی، آبی، نیمه شب، نور ستاره و قرمز، از هفته های آینده، برای خرید، در دسترس خواهند بود. طراحی ظاهری ورژن درجه یک خیلی شیک و عالی تر انجام شده و رنگبندی ها نیز خیلی دقیق و عالی صورت گرفته میباشد .

همچنین وقتی گوشی شما، نیازی به اتصالات 5G ندارد، آن را به صورت خودکار به حالت LTE منتقل می کنند تا مصرف باتری کاهش یابد. اگرچه این حفرهی کوچک روی نمایشگر در برخی شرایط نظم آن را برهم میزند اما به صورت کلی خیلی بهتر از گزینههای دیگر نظیر طراحی قطرهای دوربین، ناچ روی صفحه، دوربینهای سلفی با مکانیزم پاپ آپ، حواشی و مواردی از این دست است چرا که نه مثل مکانیزم پاپ آپ باعث افزایش قطر و ضخامت گوشی میشود، نه مثل طراحی قطرهای (V یا U شکل)، از زیبایی گوشی میکاهد.

این گوشی اپل با سایز نمایشگر 6.5 اینچ طراحی و تولید شده است و از لحاظ ظاهری شباهتهای زیادی به نسل گوشی آیفون اس ای قبلی خود دارد. این گوشی با طراحی بدنه فلزی و نمایشگر 3.5 اینچی رونمایی شد. این ورژن در چهار ررنگ سبز ، مشکی ، گلد و سفید تولید شدهاست. آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی مانند مدل خود در سری 12، نمایشگرهای OLED معروف به Super Retina XDR را دارند که ارتقای قابل توجهی یافته اند و می توانند تا 800 نیت هم روشنایی داشته باشند. پیشرفته ترین سیستم دوربین حرفه ای، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion؛ جهش عظیم در عمر باتری؛ استفاده از تراشه A15 Bionic، سریع ترین تراشه در گوشی های هوشمند و تجربه پیشرفته 5G، تنها بخشی از مشخصات آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس است.