خدمات وب آمازون برای بسیاری از وب سایت ها و سرویس ها کاهش یافته است

خدمات محاسبات ابری آمازون در روز چهارشنبه با قطعی مواجه شد که برخی وب سایت ها و سرویس ها را از بین برد.

در اطلاعیه ای در صفحه وضعیت سرویس های وب آمازون آمده است که این شرکت با مشکل Kinesis ، سرویس خود که پردازش جریان های گسترده ای از داده ها را ایجاد می کند ، باعث “افزایش میزان خطا” برای تعدادی از وب سایت ها می شود. این قطعی همچنین بر توانایی آن در ارسال به روزرسانی ها در صفحه وضعیت تأثیر گذاشت.

بر اساس اطلاعیه ای که اواخر بعد از ظهر روز چهارشنبه ارسال شد ، “ما به کار خود ادامه می دهیم تا مسئله ای را تحت تأثیر قرار دهد که API جریان داده های Kinesis در منطقه US-EAST-1 وجود دارد.” “ما همچنین همچنان شاهد بهبود میزان خطا برای Kinesis و چندین سرویس تحت تأثیر هستیم ، اما انتظار داریم بهبودی کامل تا چند ساعت طول بکشد.”

از جمله خدماتی که مشکلات ناشی از خاموشی را گزارش کردند ، زیرمجموعه امنیت هوشمند آمازون Ring ، Roku ، سازنده نرم افزار Autodesk ، شرکت وام دهنده fintech Affirm ، خدمات تحویل Target’s Shipt و سایت وضعیت مترو است که توسط اداره حمل و نقل شهری نیویورک اداره می شود. خواص انتشارات تریبون ، بالتیمور سان و شیکاگو تریبون نیز اشتباهاتی را گزارش کردند.

به نظر نمی رسد که مشتریان عمده AWS از جمله اپل ، اسلک و نت فلیکس به دلیل قطع برق مشکلی داشته باشند.

این اولین خاموشی اساسی است که از سال 2017 ، زمانی که همان منطقه US-EAST-1 با مشکل روبرو شده است ، باعث قطع بسیاری از مشتریان می شود و برخی از وب سایت ها را آفلاین می کند.

– جردن نوت از CNBC در این گزارش شرکت کرده است.