حساب پس انداز اپل با سود 4.15 درصد اعلام شد

حساب پس انداز اپل

سیب

سیب روز دوشنبه حساب پس انداز اپل کارت خود را با بازدهی 4.15 درصدی سالانه راه اندازی کرد. اپل گفت که این نیاز به حداقل سپرده یا موجودی ندارد و کاربران می توانند یک حساب کاربری از برنامه Wallet در آیفون خود راه اندازی کنند.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که تمام جوایز روزانه نقدی به دست آمده از طریق Apple Card به طور خودکار به حساب پس انداز واریز می شود. روزانه نقدی برنامه پاداش کارت اپل است که تا 3٪ پس از خرید ارائه می دهد. کاربران می‌توانند در هر زمانی محل واریز وجه نقد روزانه خود را تغییر دهند، و همچنین می‌توانند وجوه اضافی را از حساب بانکی خود برای افزایش درآمد خود اضافه کنند.

اپل حساب پس انداز را از طریق راه اندازی می کند گلدمن ساکس.

طبق اعلام شرکت بیمه سپرده فدرال، میانگین ملی APY در حساب های پس انداز فقط 0.35٪ است، بنابراین APY 4.15٪ اپل در مقایسه با آن بالا است. اما حساب‌های پس‌انداز رقیب ارائه شده توسط اتحادیه‌های اعتباری بزرگ، بانک‌های آنلاین و بانک‌های آجری نیز می‌توانند APY قابل توجهی را به مشتریان ارائه دهند.

بانک CIT یک حساب پس انداز با 4.75٪ APY ارائه می دهد که مشتریان حداقل موجودی 5000 دلار را واریز می کنند. مارکوس توسط گلدمن ساکس دارای 3.9٪ APY بدون حداقل مانده یا کارمزد ماهانه است. حساب پس انداز Capital One حداقل موجودی ندارد و کاربران می توانند 3.5% APY کسب کنند. Vio Bank یک حساب پس انداز با 4.77٪ APY بدون حداقل موجودی ارائه می دهد.

کاربران پس انداز کارت اپل می توانند حساب های خود را از طریق داشبوردی که در برنامه کیف پول ظاهر می شود، مدیریت کنند، جایی که می توانند سود و موجودی حساب خود را ردیابی کنند یا وجوه را برداشت کنند.


مشترک CNBC در یوتیوب شوید.