حامیان ترامپ پرونده های چالش آرای بایدن را در چهار ایالت رد می کنند

شاکیان همسو با رئیس جمهور دونالد ترامپ در چهار ایالت به طور ناگهانی دادخواستهای خود را که به تازگی جو جو بایدن پیروزی رئیس جمهور منتخب در این ایالتها را به چالش می کشد ، رد کردند.

انفصال پرونده ها که شامل شاکیان وکیل جیمز بوپ بود ، در جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین رخ داد.

این پرونده ها در میان گروهی است که توسط حامیان ترامپ و مبارزات انتخاباتی خود رئیس جمهور به عنوان بخشی از تلاش برای برگرداندن پیروزی پیش بینی شده بایدن در مسابقه ملی برای کاخ سفید تشکیل شده است.

این تلاش ها تا حد زیادی نتوانسته اند به خود جلب کنند و مشخص نیست که ترامپ با اقدامات قانونی شانس این را دارد که ضرر خود را لغو کند

اما این امر مانع از ادعای خلاف رئیس جمهور و ادعای دروغ پیروزی خود در انتخابات نشده است.

از بوپ ، وقتی س whyال شد که چرا پرونده ها منتفی شده است ، در یک ایمیل به CNBC گفت که به دلیل امتیاز وکیل-مشتری “و به دلیل اینکه برای اقدامات بعدی خود تلگراف نمی گذارم ، نمی توانم اظهارنظر کنم”.

کریستن کلارک ، رئیس جمهور و مدیر اجرایی کمیته وکلای حقوق مدنی تحت قانون ، گفت: “ما تعجب نمی کنیم که شاکیان برای رد ادعاهای خود در این پرونده اقدام کرده اند زیرا این الگویی را تأیید می کند که در این شکایت های پس از انتخابات دیده ایم – آنها مملو از ادعاهای بی اساس است که در دادگاه قابل اثبات نیست. “

کلارک در بیانیه ای گفت: “هیچ استراتژی مشخص و منسجمی وجود ندارد زیرا این لباس ها به هم می ریزند.”

“طرفین دعوا در این پرونده ها در جستجوی قاضی که ممکن است دلسوز ادعاهای آنها باشد ، ناامیدانه از دادگاه خرید می کردند. این پرونده ها بخشی از آخرین تلاش برای ایجاد هرج و مرج و اختلاف است در حالی که اعتماد عمومی به نتیجه نتایج ما را از بین می برد. انتخابات “

در ویسکانسین ، جایی که بایدن حدود 20 هزار رأی پیروزی داشت ، دادگاهی که بوپ برای سه شاکی ، مایکل لنگهورست ، مایکل لمای و استفان فیفریک تشکیل داد ، نگفت که آنها داوطلبانه ادعای خود را در پرونده رد می کنند. این دادخواست توسط گروه محافظه کار انتخاباتی True the Vote پشتیبانی شد.

در اطلاعیه اخراج که روز دوشنبه ثبت شد ، گفته شد که این ادعا “بدون تعصب علیه” متهمان در حال رد شدن است ، به این معنی که شاکیان حق خود را برای طرح مجدد ادعا محفوظ نگه داشته اند.

هنگام طرح شکایت ، شاکیان استدلال کردند که شواهدی وجود دارد که برگه های رایانه ای غیرقانونی غیرقانونی در سه شهرستان شمارش شده است تا نتایج انتخابات را باطل کند.

دادخواست ویسکانسین فقط پنجشنبه گذشته در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در گرین بی تشکیل شد. متهمان نام برده شامل کارمندان سه شهرستان ، رئیس انتخابات ویسکانسین و رئیس کمیسیون انتخابات ، فرماندار تونی اورس ، و مقامات دیگر بودند.

شاکیان استدلال کرده بودند که باید آرا in در شهرستانهای میلواکی ، دانمارک و منومینی کنار گذاشته شود زیرا “سیل ناگهانی” آرا-نامه های پستی باعث شده بود که کارکنان انتخابات نتوانند به دقت آرا for را برای تقلب انتخاب کنند.

وکلای متهمان این پرونده بلافاصله به درخواست های اظهار نظر پاسخ ندادند.

شرکت حقوقی Law Forward ، که برای به چالش کشیدن انتخابات محافظه کارانه و تلاش های حقوقی مربوط به رأی گیری تاسیس شد ، گفت که اخراج “یک تمرین برای کارآیی” است.

جف مندل ، رئیس Law Law Forward ، در بیانیه ای گفت: “این پرونده كاملاً بدون لیاقت بود و شاكیان دادگاه را از زحمت گفتن نجات دادند.”

بایدن ، معاون سابق رئیس جمهور دموکرات ، جمهوریخواه ترامپ را در ویسکانسین که دارای 10 رای دانشکده انتخاباتی است ، به سختی شکست داد.

بایدن 1.63 میلیون رأی در مقابل 1.61 میلیون رأی برای ترامپ به دست آورد که حاشیه 49.5٪ به 48.8٪ بود.

ترامپ گفته است که خواهان بازشماری آرا در ویسکانسین است.

شهرستان میلواکی به شدت به دنبال بایدن رفت و بیش از 69٪ آرا percent را به او داد. حاشیه آرا actual واقعی در آن ایالت بیش از 180،000 رأی گیری برای بایدن بود.

بایدن در ترامپ در شهرستان دان بسیار فراتر از ترامپ بود که بایدن با 75.5 درصد آرا برنده شد

در منطقه منومینی که رای دهندگان نسبتاً کمی داشت ، بایدن ترامپ را با 1303 رأی در مقابل فقط 278 رأی برای رئیس فعلی خرد کرد.

حتی اگر ترامپ بتواند به نوعی نتایج رسمی آرا in را در ویسکانسین معکوس کند ، به تنهایی کافی نیست که پیروزی پیش بینی شده بایدن در کالج انتخابات را خنثی کند.

با پیش بینی نتایج 50 ایالت از جمعه گذشته ، بایدن 306 رأی هیئت انتخاباتی دارد ، در حالی که رأی ترامپ فقط 232 است.