جی پی اس شخصی :: ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

اول اینکه از سخت افزار مخصوصی که وجود دارد از طریق پورت USB به لپ تاپ وصل کرد . به این دلیل باید بر روی لپ تاپ نصب کرد چون امکان بیرون بردن را دارد . دستگاه جی پی اس به یک باتری و سیم کارت نیاز دارد. برای استفاده از ردیاب شخصی نیاز به اینترنت داریم و چقدر حجم مصرف میکنه؟ کافی است ردیاب را در کیف یا جیب آنها بگذارید و هر زمان که نیاز داشتید از مکان آنها با خبر شوید. قیمت ردیاب شخصی بسیار کوچک مقرون به صرفه است؟

آیا خرید ردیاب صرفه اقتصادی دارد؟ همچنین کوچک بودن آن نیز اهمیت دارد که باعث اذیت حیوان نشود. این ردیاب یه ردیاب همه کاره و چند منظوره هست که کاربرد های بسیار زیادی داره. بصورت کاملا نا محسوس داره ماشین رو کنترل میکنه، اون دستگاه همون GPS آهنربایی هست. این امنیت و آرامش برای دارندگان محسوس تر از بینندگان میباشد . اگر خودروی شما بسیار گران قیمت است و به دنبال گزینهای هستید که هیچ نیازی به سیمکشی نداشته باشد، میتوانید از مدل ردیاب پلیسی مدل GM3000 استفاده کنید که دارای یک آهنربای بسیار قوی برای چسباندن دستگاه به اتومبیل است.

اگر شما توانایی حفاظت بیشتر از خانواده خود را با یک راه حل ساده دارید، پس چرا آنرا انجام نمی دهید؟ با استفاده از دکمه SOS که بر روی ردیاب دلتا 202 قرار دارد شما میتوانید درخواست کمک فرزندتان را دریافت کنید . جی پی اس برای کامپیوتر هم وجود دارد .

بیشتر بخوانید : وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید! به عنوان مثال، هنگامی که کودک شما باید به خانه برگردد، اگر از محدوده تعیین شده خارج شود، به این معنی است که یا مسیر رفتن به خانه را اشتباه می رود یا اینکه قصد آمدن به خانه را ندارد. سیستم جیپیاس بدون وابستگی به گیرندههای تلفن یا اینترنت عمل میکند، اگر چه با دسترسی به این منابع میتوان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیتیابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. این ردیاب خودرو در حال حاضر قویترین دستگاه موجود در ایران است که اطلاعات کامل را میتوانید در صفحه محصول مشاهده کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت gps شخصی لطفا از سایت ما دیدن کنید.