جی پی اس انفرادی

اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. شما می توانید به راحتی از بهترین ردیاب های شخصی برای حفظ امنیت خود و اموال تان استفاده کنید. قابلیت های جاسوسی به شما امکان می دهد گزارش تماس های افراد را ردیابی کنید. همچنین قابلیت بازی و فعالیت های آموزشی که در این ساعت های هوشمند برنامه ریزی شده است علاوه بر سرگرم نمودن کودکان، امکان تعامل کودکان با والدین را افزایش می دهند.

برخی از این ساعت های هوشمند علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی دارای دکمه ی اضطراری SOS، تماس صوتی و پایش تناسب اندام هم هستند. علاوه بر گارانتی 1 ساله محصول به مدت 5 سال هم پشتیبانی خدمات پس از فروش برای ردیاب GR600 در نظر گرفتهشده است. امکان خاموش و روشن کردن مکان یاب از طریق پیامک نیز برای کاربران قرار داده شده که در کنار امکان فعال شدن اتوماتیک پس از تشخیص حرکت از امکانات کاربردی دستگاه به شمار می آید. پس با تیم وایزر تماس بگیرید. قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف را شنود کرد.

ردیاب های دایره ای یا مکعبی شکل کوچک که می توان آن ها را به گردن آویزان کرد یا در قسمتی از کیف قرار داد. این نوع ردیاب ها با توجه به نوع و ساختار باتری می توانند برای ردیابی کودک، نوجوان، سالمندان، حیوانات، اشیای قیمتی، وسایل نقلیه مانند دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو نصب و استفاده شود. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد.

ردیاب برتر با ارائه باکیفیت ترین و بروزترین ردیاب های خودرو، ردیاب های شخصی، ردیاب خودرو آهنربایی، ردیاب خودرو دوربین دار و نرم افزار ردیابی حرفه ای در همین راستا وارد این عرصه شده و با و با راه اندازی و پشتیبانی دائمی سامانه های ردیابی برای سازمان ها و مشاغل صنعتی تجاری، خودروهای شخصی وکاری، نظارت برکودکان یا افراد و سالمندان، محموله و کانتینرها و بارهای ترانزیتی و… لطفاً توجه داشته باشید که این سیستم ها با بهترین سیستم های GPS خودرو که کمک ناوبری هستند، متفاوت می باشند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب شخصی در کرج ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.