جف بزوس ، بیل گیتس ، سایر رهبران فن آوری به پیروزی بایدن واکنش نشان می دهند

جف بزوس ، بنیانگذار و مدیر عامل آمازون ، در روز جشن سربازان آمازون در روز دوشنبه ، 12 نوامبر 2018 ، با گروهی از کارمندان آمازون که جانباز هستند صحبت می کند.

لئونارد اورتیز | رسانه اول دیجیتال | گتی ایماژ

مدیران عامل فناوری و مفاخر دره سیلیکون پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز شنبه جو بایدن رئیس جمهور منتخب و کمالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب را به آنها تبریک گفتند.

مدیر عامل آمازون ، جف بزوس در یک پست اینستاگرامی پیروزی بایدن و هریس را جشن گرفت. بزوس گفت پیروزی آنها بیانگر این است که “وحدت ، همدلی و نجابت از خصوصیات یک دوره گذشته نیست.”

بزوس در تمام دوران ریاست جمهوری خود رابطه ای سنگین با رئیس جمهور دونالد ترامپ داشته است. ترامپ بارها و بارها Bezos را به دلیل مالکیت وی در واشنگتن پست ، سوابق مالیاتی آمازون و ارتباط آن با سرویس پست هدف قرار داده است.

بنیانگذار مایکروسافت ، بیل گیتس ، که منتقد جدی واکنش ویروس کرونا به ترامپ بوده است ، گفت که مشتاقانه منتظر “همکاری با دولت جدید و رهبران هر دو طرف در کنگره برای کنترل همه گیر شدن همه گیر” است.

رئیس مایکروسافت ، برد اسمیت ، در حالی که خواستار اتحاد در سراسر کشور بود ، با نوشتن یک پست وبلاگ به بایدن و هریس تبریک گفت. اسمیت گفت: “اگر ما بخواهیم به عنوان یک ملت به جلو حرکت کنیم ، باید پل های جدید بسازیم تا شکاف هایی که ما را از هم جدا می کند برطرف کنیم.”

شریل سندبرگ و پریسیلا چان ، همسر مارك زاكربرگ ، مدیر عامل فیس بوك و بنیانگذار ابتكار ابتكار چان زاكربرگ ، هر دو پیروزی تاریخی خود را به هریس تبریک گفتند ، كه باعث می شود او اولین زن سیاه پوست و اولین شخص از نژاد آمریکای آسیای جنوبی به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شود. .

سندبرگ گفت: “بعد از چند روز طولانی ، ما می دانیم كه جو بایدن رئیس جمهور بعدی ما خواهد بود – و برای اولین بار پس از 231 سال ، معاون بعدی رئیس جمهور ما یك زن سیاه پوست و جنوب آمریكا خواهد بود كه دختر مهاجران است.” در یک پست فیس بوکی نوشت. “مواقعی وجود دارد كه آمریكا گامی بزرگ در جهت ایجاد حكومتی برمی دارد كه نشان دهنده كشورهای متنوع ما باشد. امروز یكی از آن روزها است.”

لورن پاول جابز ، بنیانگذار Emerson Collective و بیوه بنیانگذار اپل ، استیو جابز ، نیز از برد بایدن و هریس جشن گرفت در یک توییتبا اشاره به اینکه پیروزی معاون رئیس جمهور منتخب “یک سقف شیشه ای است که یک بار برای همیشه خرد شده”.

چاك رابینز ، مدیر عامل سیسكو در توئیتی نوشت كه این شركت با “بایدن و هریس” عقیده دارد كه ما باید برای همه آینده ای جامع تر بسازیم.

مدیر عامل جعبه آرون لووی در یک سری تویت ها پیروزی بایدن و هریس را جشن گرفت. لووی افزود كه پیروزی آنها “برای رقابت آمریكا” عالی خواهد بود.

لووی گفت: “در حالی که بایدن جادویی نمی تواند کاری انجام دهد ، اما این نکته مهم است.” “مشاغل به ثبات بازار ، روابط تجاری جهانی نیاز دارند که به هیچ وجه تغییر نمی کنند ، استعداد از همه جا ، برنامه ریزی طولانی مدت و عدم مزاحمت های مداوم.”

استیو کیس ، مدیر عامل انقلاب و بنیانگذار AOL ، گفت که از اینکه بایدن برای چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد بسیار خوشحال است