جستجوهای سفرهای بین المللی از هند در حال افزایش است – ببینید کجا

صحبت در مورد بهبود سفر در آسیا هنوز عمدتاً بر بازگشت مسافران چینی متمرکز است.

عمری مورگنشترن، مدیر عامل آگودا، به CNBC Travel گفت، اما این مسافران هندی هستند که سریعتر از مسافران در هر بازار دیگری در جهان به دنبال سفرهای بین المللی هستند.

او گفت: «کل چیز در حال رونق است. “هند به خارج از کشور [travel] بسیار سریعتر از سایرین رشد می کند.”

داده‌های شرکت نشان می‌دهد که در حالی که جستجوهای سفرهای خروجی از اکثر کشورهای آسیا-اقیانوسیه بین 30٪ تا 60٪ از سال 2019 افزایش یافته است، جستجوهای مسافران در هند 225٪ افزایش یافته است.

لالیلا داوالا، مشاور ارزیابی در شرکت تحلیل سفر سیریوم، گفت: «صنعت سفر هند به‌دلیل رشد اقتصادی در این کشور به شدت بهبود یافته است.

گفت: “داده ها نشان دهنده بهبود قوی ترافیک داخلی و بین المللی در مقایسه با سال 2019 با رشد مثبت ظرفیت برنامه ریزی شده در سه ماهه آینده است.”

کجا سفر می کنند؟

تایلند، سنگاپور و اندونزی بهترین انتخاب برای مسافران هندی هستند.

داده های آگودا نشان می دهد که از ژانویه 2019 تا اواسط مه امسال، جستجوی هتل و پرواز توسط مسافران هندی به اندونزی 256 درصد، به سنگاپور 215 درصد و به تایلند 147 درصد افزایش یافته است.

اما جستجوها به ویتنام – کشوری که مدتها توسط مسافران هندی نادیده گرفته شده بود – حتی بیشتر شد. داده های آگودا نسبت به سال 2019 رشد 390 درصدی را نشان می دهد.

مورگنشترن گفت: «ویتنام در بین پنج مقصد برتر قرار دارد و در سال 2019 هرگز آنجا نبود.

ویشال سوری، مدیر عامل SOTC Travel گفت: قبل از سال 2019، هیچ پرواز مستقیمی از هند به ویتنام وجود نداشت، بنابراین ارتباط بین دو کشور اکنون بهتر شده است.

سوری گفت: “ویتنام مقصدی است که خیلی دور از هند نیست و هنوز در منطقه آسه آن قرار دارد. این پرواز فقط چهار یا پنج ساعت از اکثر نقاط کشور خارج می شود.”

مدیر عامل IndiGo می گوید که افزایش درصد مسافران هندی با رشد اقتصادی هند مطابقت دارد

مورگنشترن آگودا گفت: مقاصد جنوب شرقی آسیا همچنان در بین مسافران هندی محبوب هستند، اما داده های Agoda نشان می دهد که علاقه آنها به مقصدهای آسیای شرقی کاهش یافته است.

بر اساس داده های آگودا، جستجوی هتل ها و پروازها به ژاپن و تایوان نسبت به سال 2019 کاهش یافته است. اما جستجوها برای کره جنوبی از قبل از همه گیری افزایش یافته است.

مورگنشترن گفت: «سفر به آسیای جنوب شرقی کاملاً در حال انفجار است، اما کشورهای آسیای شرقی مقاصد بسیار گران‌تری هستند.

اما مورگنشترن انتظار دارد که علاقه سفر به شرق آسیا به زودی افزایش یابد. او همچنین به دو بازار گران قیمت دیگر که در میان هندی ها محبوب هستند اشاره کرد – ایالات متحده و بریتانیا.

نمی‌دانم چرا یک مشتری هندی که به اروپا می‌رود، از رفتن به ژاپن یا تایوان لذت زیادی نخواهد برد.»

قدرت خرج کردن بیشتر

هندی ها خواه یک فرار کوتاه در آسیا یا یک تعطیلات طولانی در اروپا هستند، پول خرج می کنند. و خرج زیادی می کنند.

مورگنشترن از آگودا گفت: “این تصور وجود دارد که قدرت اقتصادی مسافر هندی بسیار پایین است. ممکن است در داخل کشور درست باشد، اما وقتی صحبت از خارج از کشور به میان می‌آید، در واقع فکر می‌کنم که با چینی‌ها زمانی که از دیگر کشورهای آسیایی بازدید می‌کنند، برابری می‌کند.”

طبق داده‌های آگودا، مسافران هندی در سال گذشته حدود 30 درصد بیشتر از قبل از همه‌گیری جهانی برای اقامت در سفرهای بین‌المللی خود و 20 درصد بیشتر از میانگین مشتریان چینی هزینه کرده‌اند.

شرکت مهمان‌نوازی هندی می‌گوید تقاضا «فقط یک ضربه کوچک» نیست

او گفت که در تایلند، مسافران چینی و هندی تقریباً یکسان برای هتل ها هزینه می کنند.

سوری از SOTC گفت: هندی‌ها دوست دارند در اقامتگاه‌های چهار یا پنج ستاره و هتل‌های مارکدار با نام‌هایی که با آن‌ها آشنا هستند اقامت کنند. آنها همچنین به جای غذا خوردن در فست فودها، در حال کاوش در رستوران های مناسب هستند.»

داوالا سیریوم خاطرنشان کرد که افزایش سفرهای بین المللی محدود به مسافران ثروتمند هندی است.

او گفت: “بقیه بخش طبقه متوسط ​​بر سفرهای داخلی متمرکز است و خطوط هوایی ارزان قیمت در هند در موقعیت خوبی برای پاسخگویی به این تقاضا هستند.”