ثبت نام در کالج همچنان رو به کاهش است زیرا یک مدرک چهار ساله جذابیت خود را از دست می دهد

چگونه یک برنامه تجارت مبتنی بر مهارت آموزش سنتی را مختل می کند

سه سال پس از همه گیری کووید، بیش از 1 میلیون دانشجو کمتر در کالج ثبت نام کرده اند.

داگ شاپیرو، مدیر اجرایی مرکز تحقیقات مرکز ملی تسویه دانشجویی، گفت: «به طور کلی، ثبت‌نام در مقطع کارشناسی هنوز بسیار پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری است، به ویژه در میان دانشجویان جویای مدرک».

بر اساس گزارش جدید مرکز تحقیقات، تنها کالج های محلی افزایش ثبت نام در ترم جاری داشتند، در حالی که ثبت نام در برنامه های کارشناسی کاهش یافت.

شاپیرو گفت، همانطور که دانش آموزان به دنبال پیوند مستقیم تری با نیروی کار هستند، تغییری به سمت برنامه های کوتاه مدت وجود دارد.

اطلاعات بیشتر از امور مالی شخصی:
برنامه های کارآموزی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند
ارزان ترین ایالت ها برای شهریه کالج درون ایالتی
پشیمان ترین رشته های کالج

گزارش جداگانه‌ای توسط Junior Achievement و Citizens همچنین نشان داد که نگرانی‌ها در مورد افزایش هزینه‌ها و موجودی وام‌های دانشجویی بزرگ باعث می‌شود جوانان بیشتری در برنامه‌های خود پس از دبیرستان تجدید نظر کنند.

بیش از 75 درصد از دانش آموزان دبیرستانی اکنون می گویند که یک گواهینامه دو ساله یا فنی کافی است و تنها 41 درصد معتقدند که برای به دست آوردن یک شغل خوب باید مدرک چهار ساله داشته باشند.

اد گروکولسکی، مدیر ارشد بازاریابی در Junior Achievement، گفت: «نوجوانان واقعاً شروع به زیر سوال بردن ارزش مدرک چهار ساله می کنند.

به نوبه خود، کریس ایبلینگ، رئیس بخش وام های دانشجویی در Citizens، گفت: «با توجه به اینکه قیمت دانشگاه در دو دهه گذشته به طرز چشمگیری از درآمد خانوار پیشی گرفته است، تعجب آور نیست، که فشار بیشتری را بر خانواده ها وارد می کند».

نوجوانان واقعاً شروع به زیر سوال بردن ارزش مدرک چهار ساله کرده اند.

اد گروچولسکی

مدیر ارشد بازاریابی در Junior Achievement

به گفته گروچولسکی، در عین حال، بین اعتبارات آنلاین و گواهینامه ها، گزینه های بیشتری با هزینه کمتر وجود دارد. او گفت: «فرصت های زیادی وجود دارد که قبلاً وجود نداشتند.

داده‌های فدرال همچنین نشان می‌دهد که دانش‌آموزان مدارس بازرگانی بیشتر از همتایان جویای مدرک خود، بعد از مدرسه استخدام می‌شوند – و احتمال بیشتری دارد که در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کنند.

گرفتن مدرک هنوز هم هزینه دارد

برای دهه ها، تحقیقات نشان می دهد که کسب مدرک تقریباً همیشه ارزشمند است.

طبق گزارش مرکز آموزش و نیروی کار دانشگاه جورج تاون، دارندگان مدرک لیسانس معمولاً 75 درصد بیشتر از کسانی که فقط دیپلم دبیرستان دارند، درآمد دارند – و هر چه سطح تحصیلات بالاتر باشد، بیشتر می شود. بازده

این گزارش نشان می‌دهد که پایان دادن به کالج، کارگران را در مسیری قرار می‌دهد که به طور متوسط ​​۲.۸ میلیون دلار در طول عمرشان درآمد داشته باشند، در حالی که اگر فقط دیپلم دبیرستان داشته باشند، این رقم ۱.۶ میلیون دلار است.

بر اساس گزارش اخیر دیگری که مرکز آموزش و نیروی کار جورج تاون انجام داده است، با گذشت زمان، مشاغل به عنوان یک کل به طور پیوسته به آموزش بیشتر نیاز دارند. و صنایعی که سریع‌ترین رشد را دارند، مانند کامپیوتر و پردازش داده‌ها، در مقایسه با صنایعی که به سرعت رشد نکرده‌اند، همچنان به کارگرانی با سطح تحصیلات نامتناسب بالا نیاز دارند.

در سال 1983، تنها 28 درصد از مشاغل به تحصیلات و آموزش پس از دبیرستان فراتر از دبیرستان نیاز داشتند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که تا سال 2021، این میزان به 68 درصد رسیده است. در یک دهه دیگر به 72 درصد صعود خواهد کرد.

علاوه بر این، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها، از جمله بسیاری از شرکت‌ها در حوزه فناوری، اخیراً تصمیم گرفتند مدارک مورد نیاز برای نقش‌های مهارت متوسط ​​و حتی مهارت‌های بالاتر را کنار بگذارند.

گروچولسکی گفت: “یک مدرک چهار ساله ارزش دارد، اما همه نیازی به رفتن به دانشگاه ندارند.” “کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کسب مهارت و بیرون رفتن از دنیا انجام دهید.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.