تیم اسکات از کارولینای جنوبی مدارک لازم را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ارائه می کند

نامزد احتمالی جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و سناتور ایالات متحده، تیم اسکات (R-SC) در جلسه تالار کمپین انتخاباتی در موسسه سیاست نیوهمپشایر در کالج سنت آنسلم در منچستر، نیوهمپشایر، ایالات متحده، 8 مه 2023 صحبت می‌کند.

برایان اسنایدر | رویترز

سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی روز جمعه برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 مدارک لازم را ثبت کرد و رسماً کلاه خود را در ترکیب رو به رشد اولیه جمهوری خواهان پرتاب کرد که رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ تاکنون رهبری آن را بر عهده داشته است.

انتظار می رود اسکات صبح روز دوشنبه در شمال چارلستون کمپین ریاست جمهوری خود را اعلام کند. او صبح روز جمعه زمانی که بیانیه‌ای مبنی بر نامزدی خود را به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه کرد و یک کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی را برای مناقصه ریاست‌جمهوری تعیین کرد، این موضوع را رسمی کرد.

این قانونگذار 57 ساله که تنها جمهوری خواه سیاه پوست سنا است، به عنوان یک فرد ضعیف در انتخابات مقدماتی وارد می شود. او حتی پس از راه‌اندازی یک کمیته اکتشافی در ماه گذشته، در نظرسنجی‌های حوزه بالقوه تک رقمی پایینی را کسب کرده است.

کمپین اسکات در مورد این پرونده اظهار نظری نکرد، که به کمپین سناتور اجازه می دهد تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را به عنوان بخشی از خرید عظیم 6 میلیون دلاری برای آیووا و نیوهمپشایر آغاز کند. انتظار می رود این تبلیغات از چهارشنبه هفته آینده شروع شود.

نام تجاری اسکات از سیاست، که با خوش‌بینی و ژست‌هایی برای به هم پیوند دادن یک ملت تقسیم‌شده مشخص شده است، عمدتاً در گفتگوی ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان غایب بوده است.

ترامپ که پیشتاز انتخابات است، منبع منظمی از لفاظی های تفرقه انگیز است که ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جو بایدن را چیزی شبیه به دیستوپیا توصیف می کند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، یکی از رقبای اصلی که انتظار می‌رود هفته آینده نامزدی ریاست‌جمهوری خود را اعلام کند، با درگیر شدن در دعواهای سیاسی قطبی بر سر مسائل اجتماعی داغ، به شهرت ملی دست یافت.

اسکات از بایدن انتقاد کرده است، اما پیام وحدت را نیز در بر گرفته است که به نوعی بازتاب پیام رئیس جمهور دموکرات در انتخابات 2020 است. او کمپین اکتشافی ریاست جمهوری خود را در روز آغاز جنگ داخلی اعلام کرد و تأکید کرد که روح آمریکا در آن رقابت “مورد آزمایش قرار گرفت و ما پیروز شدیم.”

او در ویدئویی که در آن روز منتشر شد، گفت: «من هرگز در دفاع از ارزش‌های محافظه‌کاری که آمریکا را استثنایی می‌کند، عقب‌نشینی نمی‌کنم.

نیکی هیلی، فرماندار سابق اسکات، جمهوری خواه کارولینای جنوبی، از فوریه نامزد ریاست جمهوری شده است.

دموکرات ها به سرعت به دنبال پیوند اسکات با ترامپ بودند.

جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات، رئیس کمیته ملی دموکرات، جیمی هریسون، گفت: «حتی قبل از اینکه اسکات از نام بردن اختلاف سیاست با ترامپ امتناع کند، حامی سرسخت برنامه MAGA بود – از ممنوعیت‌های ملی سقط جنین حمایت می‌کرد و از برنامه‌هایی برای پایان دادن به مراقبت‌های پزشکی و تأمین اجتماعی که ما می‌شناسیم حمایت می‌کرد. روز جمعه در بیانیه ای اعلام شد که یک بار برای یکی از کرسی های سنای آمریکا در کارولینای جنوبی نامزد شد. شکی وجود ندارد که وقتی تیم اسکات کلاه خود را در رقابت برای پایگاه MAGA در سال 2024 پرتاب می‌کند، علاقه‌های خاص جشن می‌گیرند.