تویوتا یاریس GR با اگزوز پرسروصدا رونمایی شد

گرچه لذت رانندگی خیلی بالایی در این خودرو وجود ندارد، اما در مورد مصرف سوخت این خودرو نیز باید افزود که اکسنت بهترین در کلاس خود نیست زمانی که پای خود را تا انتها بر روی پدال گاز فشار دهید مقداری صدای موتور وارد کابین میشود اما در صورتی که با سرعت نرمال در بزرگراهها رانندگی کنید صدای باد و جاده کمتری به کابین خودرو نفوذ میکند که در این بین نسبت به سایر سدانهای کوچک کرهای در وضعیت بهتری قرار دارد. در داخل کابین شاهد استفاده از سیستم مالتی مدیا در کنار مانیتور ۷ اینچی لمسی هستیم که درون این مانیتور به صورت یکپارچه از سیستم رهیاب ماهواره ای و دوربین دید عقب نیز استفاده شده است و قابلیت های اندروید اتو و اپل کارپلی نیز موجود هستند. البته همانطور که گفته شد طراحی کلی خودرو شباهت بسیاری به مزدا ۲ دارد. فهرست امکانات هیوندای اکسنت با توجه به قیمت ماشین قابل قبول است واز این نظر نسبت به کیا ریو برتری نسبی دارد و کامل تر میباشد و در برخی نقاط کیفیت کلی هیوندای اکسنت بالاتر احساس میگردد .هم چنین کیا ریو با توجه به قیمتش در بحث امکانات رفاهی و ایمنی از کمبود رنج میبرد و در مقایسه با یاریس از نظر کیفیت مصالح اکسنت برتری دارد و دیگر ضعف یاریس در برابر رقبای خود ضعف امکانات رفاهی است که اصلا با این رقم پرداختی خوشایند نیست .

این اتومبیل تمام چرخ متحرک با پیشرانه ی ۱/۶ لیتری سه سیلندر توربو و ۲۵۷ اسب بخار قدرت، قادر است درمدت ۵/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و قیمتش از ۳۶ هزار دلار شروع می شود. تویوتا هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه یاریس GR-4 منتشر نکرده، اما چیزی که در ویدیو میبینیم خیلی جذاب به نظر میآيد. از نظر کیفیت کابین اگر بخواهیم به صورت جهانی نظر بدهیم باید گفت با توجه به قیمت منطقی این خودرو در سراسر دنیا، کیفیت مناسب به نظر می رسد اما با توجه به برچسب قیمت کیا ریو در ایران، می توان گفت که کیفیت این خودرو توقع ما را برآورده نمی کند، در واقع تصور ازاین خودرو بیشتر از چیزی که در کابین ریو دیده می شود است. البته باید اشاره کرد که در کنار این ضعف ها کابین یاریس کاملا جادار طراحی شده است که این خود یک مزیت بزرگ به شمار میرود . شتابگیری خودرو با کمی کندی همراه است تعویض دنده ها در زمان مناسب انجام می شود و خبری از تکان و تقه های مرسوم نیست البته با کمی افزایش دور موتور متوجه نفوذ زیاد صدا به داخل کابین خواهید شد که کمی آزار دهنده به نظر می رسد و ترجیح می دهید گیربکس را روی حالت اتوماتیک قرار دهید و از آرامش نسبی کابین لذت ببرید.

اقایون وخانوم ها به نظر بنده مزدا 3 جدید بیسته بیسته 447 روز … سالها است که بسیاری از مردم به علت همین نوسانات قیمتی، بهدنبال خودروهای کارکرده هستند؛ در نتیجه اگر شما هم میخواهید از قیمت خودرو تویوتا یاریس هاچ بک مدل 2012 مطلع شوید، میتوانید در هر لحظه با مراجعه به صفحه قیمت تویوتا یاریس هاچ بک 2012 در سایت همراه مکانیک، از قیمت روز یاریس هاچ بک 2012 باخبر شوید. مشخصاتی که گفته شد مربوط به مدل هاچ بک این خودرو است و مدل سدان به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۱۰ اسب بخاری و پیشرانه دیزلی ۱.۴ لیتری ۹۳ بخاری مجهز است که این پیشرانه دیزلی میتواند ۲۰۵ نیوتون متر گشتاور را نیز تولید کند. اما از آن فقط باید در حد یک سدان شهری کوچک توقع داشته باشید تا بتواند شما را راضی نگه دارد. اگر اخبار دنیای خودرو را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی میدانید که جی.ام بهعنوان شرکت مادر کادیلاک، تغییرات زیربنایی زیادی را اعمال کرده است و در قسمتهای مختلف جنرال موتورز شاهد این تغییرات هستیم. شرکتهای تولیدی خارجی سازنده تویوتا ۵۲ شرکت و در ۲۷ کشور جهان پراکنده میباشند. به گزارش کالاسودا به نقل از خودروبانک، تویوتا ابتدا قصد داشت یاریس GR-4 را طی رالی استرالیا در تاریخ ۱۴ نوامبر رونمایی کند.

این پیشرانه میتواند ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۱ نیوتنمتر گشتاور تولید کند و آن را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به چرخهای جلو انتقال دهد. در یاریس از یک پیشرانه نسبتا کم بازده استفاده شده است . هیوندا اکسنت در کلاس خود، خودرو مناسبی است که نسبت به رقبایش از موتور پر بازده تر ، امکانات بیش تر و ارزش خرید بالاتر بهره میبرد . این خودرو به طور استاندارد از 6 کیسه هوای ایمنی بهره میبرد و مجهز به سیستم ترمزو ABS- EBDسیستم کنترل پایداری خودرو (ESP)است. در کابین، برخلاف تصوری که از نمای بیرونی داشتم نمای داخلی به شدت دلباز و راحت است و مهندسی فضا به خوبی صورت گرفته است. خودروهای این بدنه جمع و جور ، راحت و جادار هستند. مدل نهایی از GR یاریس با امکانات کامل، سپرهای مخصوص خواهد داشت که ارتفاع بدنه را تا فاصله ۱۲ میلی متری از زمین کاهش می دهد. بر این اساس دولتها نقش مهمی در ایجاد رقابت و انگیزه در بین خودروسازان برای تولید محصولات کممصرف دارند، این در شرایطی است که در کشور ما تنها منافع خودروسازی مدنظر است و مشکلات زیست محیطی، منافع مصرفکنندگان و در نهایت منافع ملی در اولویتهای بعدی قرار دارد.