تقویت سیستم تخلیه با هدرز

هدرز چیست و چه نقشی دارد؟ به نظرتان چه قطعاتی را حتما برای توربو کردن باید تعویض کرد؟ اینها شگرد کار ماست که باعث میشه موتور شش هفت سال بدون ذره ای ایراد چه کلی و چه جزئی به راحتی و با بهترین کیفیت کار کنه در صورتی که در اکثر تعمیرگاهها در بهترین حالت هم خودرو بیش از دو سال دوام نمیاره. یک مشکل دیگر هم وجود دارد در زمان خروج گاز ها از لوله اولیه هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله با یک افزایش قطر روبرو هستیم. این فشار منفی تا جایی پیش میرود که فشار مورد نظر از فشار جو هم کمتر میشه و در نتیجه گازها تمایل به خروجشون کمترشده شاهد افزایش فشار خروجی هستیم. هدرز عملا جایزگینی گرانقیمت برای منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه است و به دلیل قیمت زیاد و هزینههای تولید گزاف، کمتر از سوی خودروسازان به شکل استاندارد استفاده میشود، اما استفاده از هدرز برای خودروهای اسپرت و مسابقهای، کابرد فراوان دارد و بسیاری خودروهای گرانقیمت به شکل استاندارد به هدرز های فابریک مجهز هستند. قدرت این موتور 117 اسب بخار در 13000 دور و حداکثر گشتاور این موتور سیکلت 66 نیوتن متر در 11000 دور می باشد انتقال قدرت این موتور سیکلت توسط زنجیر از جعبه دنده 6 سرعته به چرخ عقب می باشد که 102 اسب بخار در 13500 دور می باشد که موتور مورد بررسی ما با این لوازم هایی که دارد قدرتش بالتر از این اعداد می باشد زیرا این اعداد برای موتور سیکلت های استاندارد کارخانه می باشد، حداکثر دور موتور این موتورسیکلت 15000 دور می باشد و بعد از آن دیگر پاشیدن سوخت قطع و به اصطلاح موتورسیکلت به روی کات آف می رود.

منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولاً به روش ریختهگری تولید میشود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و با ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشمگیر نیست و از همین رو از هدرز غالباً به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. هدرز یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور می باشد، این محصول یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد و از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد و همچنین به دلیل طراحی بهتر باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور می شود. طراحی این موتور سیکلت قطعا خالی از اشتباهات فنی بوده زیرا این مدل از نسل اول پلتفرمش حفظ شده و فقط تغییرات اندکی در هر نسل جهت بهبود آیرودینامیک و مباحث مربوط به آن داده می شود این خود از قدرت طراحی این موتور سیکلت سخن می گوید زیرا شالوده اصلی CBR 600 RR هنوز تقریبا همان است که در سال 2003 ریخته شده است.

قطعا یکی از مطرح ترین برندهای فعال در صنعت جهانی خودرو است که سابقه تاسیس آن به 1933 میلادی باز می گردد. هدرز باعث می شود که میزان افت راندمانی که توسط منیفولد اگزوز رخ می دهد کاهش یابد به عبارتی هدرز به خروج راحت تر گازهای اگزوز کمک می کند .هدرز برای هر سیلندر یک لوله کوچک تخلیه دود فراهم می آورد. یکی از عوامل کليدي در افزايش راندمان موتور بهبود تخليه گازهاي خروجي ازموتور است.هدرزسبب کاهش ميزان افت راندماني ميشود که توسط مانيفولد دود رخ ميدهد. این نوع ساخت یک عامل محدودکننده در خروج گازها هستند که تنها نکته مثبت همان راحتی در جای دادن قطعه در فضای موتور و صدای کم میباشد. ایمنی تنها دلیل نصب فیلتر هوای ام جی خودروAIR FILTERS نیست. خودروهایی که در شهر های پر ترددی همانند تهران و گاها فیلتر هوای فابریک بنز در ترافیک های شهری ساعت ها می مانند، تعویض تعویض فیلتر هوای کابین جزء موارد اصلی در طی دور های نگهداری از خودرو به شمار میرود که نه تنها در بهبود و گردش سیستم تهویه کمک میکند بلکه در بهبود کیفیت گردش هوای خودروفیلتر هوای اصلی بنز نیز موثر می باشد. هر کس یکبار از خدمات هیتال آفرود استفاده کرده باشه می دونه چی عرض می کنم.

قطر لوله های استفاده شده بر حسب نوع استفاده به صورت های مختلفی انتخاب می شود. خریداران پاژن یک خودروی کاملا مکانیکی و بدون تجملات را به یک شاسی بلند تماما تشریفاتی ترجیح می دهند. در حالت عادي رونيز يک ديفرانسيل عقب است که با استفاده از دنده کمک تقسيم نيروي محرکه 50-50 شده ودر واقع تبديل به يک دو ديفرانسيل مي شود.فرمان هيدروليک بسيار نرم و کلاچ نرم و کولر عالي از مزاياي قابل بيان آن است.چهره بيروني و تزئينات داخلي نسبت به خودروهاي قديمي مناسبتر است ولي قابل مقايسه با خودروهاي لوكس نيست. وقتی شما از رودخانه یا مسیرهایی می گذرید که آب تا روی کاپوت وسیله را می پوشاند قاعدتاً آب وارد موتور شده و وسیله را خاموش می کند ولی با استفاده از این وسیله با توجه به اینکه هوا از بالا وارد می شود، شما می توانید به راحتی از میان آب بگذرید. اکثر جاها کف ماشین رو برش می زنن و تیکه تیکه آهن جوش می دن ولی ما کامل کف فابریک گیر میاریم و کف رو کامل عوض می کنیم با کف نو فابریک. به لطف خدا مجموعه هیتال آفرود در حال گسترشه و امور اجرایی نفس گیر.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید هدرز پراید.