ترامپ در کنفرانس خبری غافلگیرانه در مورد 30،000 داو لاف می زند ، پس از یک دقیقه آنجا را ترک می کند

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، برای مدت کوتاهی روز سه شنبه ظهور کرد تا برای اولین بار در حال شکستن میانگین صنعتی داو جونز 30،000 باشد و پس از یک دقیقه بدون سوال از بین رفت.

ظاهر کوتاه رئیس جمهور ، شاید کوتاهترین اظهارات او از سخنرانی اتاق جلسات کاخ سفید ، کمتر از یک روز پس از آن بود که دولت وی گام بزرگی در جهت انتقال به ریاست جمهوری جو بایدن برداشت.

ترامپ ، سه هفته پس از روز انتخابات ، هنوز مسابقه را به بایدن واگذار نکرد. وی در طی سخنان خود ، که در مجموع حدود 62 ثانیه به طول انجامید ، از مبارزات مداوم خود برای لغو نتایج انتخابات اشاره ای نکرد.

در عوض ، ترامپ در مورد آخرین نقطه عطف بازار سهام ، که در حالی ادامه می یابد که اقتصاد ایالات متحده از تأثیر مخرب بیماری همه گیر ویروس کرونا در اوایل سال بهبود می یابد ، لاف می زد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در 24 نوامبر سال 2020 در واشنگتن دی سی ، در اتاق جلسات مطبوعاتی جیمز بردی در کاخ سفید با مطبوعات صحبت می کند.

تراشه Somodevilla | گتی ایماژ

ترامپ گفت: “من فقط می خواهم به همه تبریک بگویم. بازار سهام Dow Jones Industrial Average فقط 30،000 رسید که بالاترین بالاترین تاریخ است.”

“ما هرگز 30،000 نفر را شکسته ایم ، و این به رغم همه آنچه با بیماری همه گیر اتفاق افتاده است.”

ترامپ گفت: “سهام بورس تازه 30،000 شکسته شد – هرگز شکسته نشد ، این تعداد. این یک عدد مقدس است ، 30،000 ، و هیچ کس فکر نمی کرد که هرگز آن را ببینند.”

“من فقط می خواهم به همه افرادی که در دولت کار کردند بسیار تبریک بگویم و از همه مهمتر می خواهم به مردم کشورمان تبریک بگویم زیرا هیچ کس مانند شما نیست. بسیار ممنون از همه. متشکرم.”

با این اتفاق ، رئیس جمهور چرخید و اتاق توجیهی را ترک کرد و مایک پنس ، معاون رئیس جمهور نیز از نزدیک دنبال او رفت. نه ترامپ و نه هیچ مقام دیگری به جریان س questionsالهایی که از سپاه مطبوعات کاخ سفید فریاد می زد ، پاسخ ندادند.

“آقای رئیس جمهور ، شما می خواهید قبول کنید؟” سوالات خبرنگاران هنگام دور شدن ترامپ از سوالات بود. “آقا ، چرا برای مصلحت کشور قبول نمی کنیم ، آقا؟”

قرار بود ترامپ بعداً بعد از ظهر روز سه شنبه دوباره در باغ گل رز ظاهر شود ، جایی که او و بانوی اول ملانیا ترامپ قرار است بوقلمون ملی شکرگذاری ، یک سنت کاخ سفید را ارائه دهند.