بیش از 400 مکانیک جنوب غربی با تزلزل گفتگوها اخطارهای اساسی دریافت می کنند

هنگامی که یک هواپیمای هواپیمایی Southwest Airlines برای فرود در فرودگاه بین المللی مک کاران در 25 مه سال 2020 در لاس وگاس ، نوادا وارد می شود ، یک پرنده در پیش زمینه پرواز می کند.

اتان میلر | گتی ایماژ

شرکت هواپیمایی روز چهارشنبه گفت ، بیش از 400 مکانیک و تکنسین هواپیمایی Southwest Airlines ، حدود 15٪ از گروه کار ، اخطارهایی دریافت کرده اند که به آنها در مورد فعالیتهای احتمالی هشدار می دهد.

Southwest از کارمندان خواسته است 10٪ کاهش حقوق و دستمزد را برای جلوگیری از شکنجه ، که اولین پرواز در حدود 50 سال پرواز شرکت هواپیمایی دالاس است ، انجام دهند. Southwest در اوایل این ماه به 42 متخصص مواد در مورد احتمال احتمالی هشدار داد.

این گفتگوها باعث ایجاد تنش در اتحادیه های کارگری در این شرکت هواپیمایی شده است. اتحادیه مکانیک ، انجمن برادران مکانیک هواپیما ، در یادداشتی روز چهارشنبه به اعضا گفت که از هشدارهای جدی متعجب شده است. همچنین این شرکت را به دلیل رد کردن وام های فدرال به دلیل سنگین تر بودن شرایط ، مورد انتقاد قرار داد.

“برت” Ostreich ، مدیر ملی AMFA در بیانیه ای گفت.

شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده بیش از 30،000 کارگر را خسته کرده اند زیرا آنها با تقاضای ضعیف در همه گیر ویروس کرونا مبارزه می کنند – به گفته مدیران بحران ، بدترین وضعیت در تاریخ آنها است. با توجه به خریدها و سایر عزیمت های داوطلبانه ، طبق گفته شرکت هواپیمایی برای آمریکا ، یک گروه تجاری که نمایندگی اکثر شرکت های حمل و نقل ایالات متحده است ، این صنعت تا پایان سال 2020 معادل حدود 90،000 کارمند را از بین خواهد برد.

Southwest اعلام کرد 403 مکانیک و تکنسین برای اعلان های مجاز فدرال ارسال کرده است که به آنها هشدار می دهد شغلشان در معرض خطر است. کاهش ناخواسته ممکن است از 25 ژانویه اعمال شود.

راسل مک کرادی ، معاون روابط کار در Southwest گفت: “ما دربار بحث های بعدی را نمی بندیم ، اما باید توافقاتی برای کمک به ما در نجات مشاغل این کارمندان و رفع شرایط اقتصادی بسیار چالش برانگیز انجام شود.”

طبق یادداشتی به کارمندان ، که توسط CNBC مشاهده شد ، این شرکت گفت که قصد دارد گفتگوها را با اتحادیه ادامه دهد.

مذاکرات با خلبانان و مهمانداران هواپیمایی Southwest Airlines در حال انجام است ، اما اتحادیه های هر دو گروه در مورد بند فورس ماژور پیشنهادی شرکت که به گفته گروه های کارگری امنیت شغلی را تهدید می کند ، سر و کله زده اند.

تصحیح: نسخه قبلی این داستان به اشتباه فرستنده یادداشت برای کارگران را شناسایی کرده است.