بهترین کاربرد ردیاب حیوانات GK130 چیست؟

در این صورت زمانی که حیوان خانگی تان از محدوده مورد نظر خارج شود و یا به این محدوده وارد شود برای شما یک پیامک ارسال می شود. برای ردیاب پرندگان کوچک از جمله عروس هلندی و کانور، این فرآیند باید تحت بیهوشی کوتاه مدت انجام گیرد تا از ایجاد درد جلوگیری شود و استرس وارد شده به پرنده را به حداقل برساند. ردیاب حیوانات به سادگی به حلقه قلاده حیوانات شما متصل میشود و به جهت وزن کم و ابعاد کوچک به هیچ وجه باعث آزار حیوانات خانگی شما نخواهد شد و زیبایی ظاهری آنها را نیز بر هم نخواهند زد.

برای دانلود بر روی عکس کلیک کنید تا فایل دانلود شود. ردیاب سگ و گربه وسیله ای است که شما به حیوان خانگی خود متصل می کنید (معمولاً از طریق قلاده آنها) که از فناوری جدید سیگنال های GPS یا RF برای پیگیری موقعیت حیوان خانگی شما استفاده می کند.

دقت ردیاب پرندگان بسیار بالا است و می توان آن را با ردیاب نظامی خودرو مقایسه کرد. ردیاب آهنربایی به راحتی به قلاده حیوانات خانگی وصل می شود و با راه اندازی و روشن کردن آن می توان در هر نقطه ایران از سیستم موقعیت یاب آن استفاده کرد. هر چند سگ ها و گربه ها سال ها است که در مجاورت انسان ها زندگی می کنند و به این سبک زندگی خو گرفته اند، اما این حیوانات گاهی بر اساس غریزه خود عمل می کنند و اختیار اعمالشان از کنترل انسان خارج می شود.

ردیاب سگ و گربه چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ البته برای این کار به یک سرور نیز نیاز است که پس از گذر زمانی مشخص باید آن را تمدید کرد. امروزه علاقه مندی مردم و حتی ما ایرانی ها نیز به نگهداری از حیوانات خانگی افزایش یافته است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات ردیاب حیوانات بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.