بهترین نرم افزار لینکسازی مانی ربات است ؟

چرا استفاده از مانی ربات و PBN به دلیل لینک و پیوند بیلدینگ غلط میباشد ؟

 

مانی ربات و PBN به دلیل لینک بیلدینگ , seo وب سایت ، ساخت‌و‌ساز محتوا ، بک لینک ، لینک و پیوند سازی ، سوشال سیگنال ، سوشال کانال و درآمد سئوکار حرفه‌ای و … اصطلاحاتی می‌باشند که‌این روزها به خصوص در مقطع بیکاری ناشی از بیماری کرونا دوچندان گزینه سرچ قرار گرفتند.

 

اما احتمال داراست خیر تنها برای بیکاری ، بلکه به دلیل خریداری نمودن درآمد آنلاین و افزایش فروش در شبکه های مجازی و وب. درین در میان مدام توده ای میباشند که در‌پی میانبر و راه و روش های کوتاه و اندک هزینه برای سئو اینترنت وبسایت خود می‌باشند.

چرا نرم افزار مانی ربات ؟

در همه مکان عالم و نه تنها در ایران بهینه سازی کاران کلاه سیاه می باشند که به کار شریف خود مشغولند و گرفتاری خریدار دارند و اهمیت علاقه به آن‌ها خدمت می نمایند. به کار گیری از مانی ربات و PBN برای لینک بیلدینگاستفاده از مانی ربات و PBN برای پیوند بیلدینگ لینک بیلدینگ یا این که پیوند سازی یکی از اصول بهینه سازی پیوند بیلدینگ یا این که پیوند سازی جهت دریافت اعتبار از دیگر وب سایت هاست. پیوند بیلدینگ منتخب از سئو خارجی سایت به دلیل دریافت رای متکی بودن از گوگل میباشد.

 

البته از دید اشخاصی که به اصول سئو وب سایت برای google کلاه سفید اطمینان دارا‌هستند لینک سازی اشتباه بوده و شیوه قابل قبولی نیست و تنها می بایست با محتوای محشر و یونیک در سکو های برتر google قرار بگیرید. هرچند گوگل به پیوند سازی اعتبار دیتا البته seo کاران کلاه سپید اعتقاد و باور مستقل ای دارا‌هستند.

 

روش های لینک بیلدینگ لینک سازی با مانی ربات شیوه های متعددی داراست که بی شک بایستی در بازه زمانی وقتی وقت گیر زمان و به صورت مداوم مورد به کارگیری قرار بگیرد و هیچ پارتی بازی در شغل نخواهد بود. شناخته گردیده ترین راه‌های لینک بیلدینگ : تکثیر پست در تارنما ها و بلاگ های بدون‌پول کامنت گذاری در تارنما ها و فروم های گوناگون کامنت گذاری و شرکت کردن در شبکه های اجتماعی رپورتاژ آگهی ساخت محتوای یونیک و وایرال شدن می بایست توجه داشت که پیوند سازی یک فرآیند مشکل و زمانبر می‌باشد چون تک تک پیوند‌های ایجاد کرد گردیده مؤثر نمیباشند و یک پیوند از یک وب سایت دارای اعتبار تأثیر بیشتری بر روی نتایج کاوش نسبت به یک لینک و پیوند از یک وب سایت تازه تشکیل داد گردیده، داراست؛ ولی لینک های حیاتی معیار مرغوب بودن نقص‌ به دست می آیند

 

 

. مانی ربات و PBN برای لینک بیلدینگ ابتدا به تعریف‌و‌تمجید PBN برای پیوند بیلدینگ میپردازیم. PBN یکی تاکتیک های کلاه سیاه می باشد که برای سایت های کوچک تا حد ی اثرگذار بوده میباشد ولی … ولی فراوان ریسک پذیری بالایی نیاز داراست.

 

google کلیدی ابزار هوش تصنعی ، ماشین لرنینگ و کلی مهندس نخبه در‌صورتی‌که که بفهمد شما از همین تاکتیک استعمال نموده اید احتمال این که وب سایت شما‌را جریمه نماید زیاد میباشد.

 

نیل پتل یک کدام از نخبگان در حوزه سئو تارنما ها سفارش می کند که اصلا سراغ PBN نروید . طریق عمل PBN کانال های وبلاگی فردی به عبارتی وب لاگ هایی می‌باشند که در زمان نقطع ی عطف وب لاگ نویسی به وجود آمدند. نام آن‌ها را صد رد صد شنیده اید. از Blogspot و Blogfa و PersianBlog گرفته تا سایر پلتفرم های بلاگینگ که در آن برهه زمانی فرصت جوارح متعددی داشتند.

 

هنوز نیز کاربرانی در آن‌ها شغل دارند اما نظیر قدیمی رونق ندارند. MONEY ROBOT AND PBNMONEY ROBOT AND PBN همین نتورک ها فعلا به بستری به دلیل پیوند سازی فرنگی تبدیل گردیده اند. یک استدلال هم دارااست. به این دلیل‌که لینک های این بلاگ ها نوفالو نمی باشند و به نوعی سیگنال لینک طبیعی محسوب میگردند. در پروفایل بک پیوند شما نیز ظواهر می‌شوند. اما نقص‌ شغل کجاست؟

 

اختلال اینجاست که‌این وب لاگ ها Private می باشند و هنگامی سایت شما پیوند های زیادی از آنها اخذ می نماید به همین معناست که شما از این نتورک های شخصی به کارگیری میکنید. درضمن منطق گوگل به دلیل پیوند فرنگی این میباشد که چون شما محتوای کیفیت خوب ساخت‌و‌ساز می‌نمایید وبسایت هایی که شما‌را نمی شناسند به شما لینک و پیوند می‌دهند

 

. نه اینکه خودتان برای تارنما تان لینک بسازید تا فراتر بروید. از این جهت PBN به یک تکنیک کلاه سیاه تبدیل گردیده میباشد و وبسایت گوگل آن را اخلاقی نمی داند. البته این تنها خط مش رقابت دارنده سایت های گران قدر میباشد.

 

در شرایطی‌که که شما رقبای بزرگی داشته باشید که مخارج میلیونی بابت انتشار رپورتاژ میپردازند عملا شانسی برای رتبه دریافت کردن ندارید. با پی بی ان میتوانید خودتان را به قربت این رقبا برسانید. هر چندین هنوز شانس کمی دارید.

 

چرا‌که پیوند کیفیت عالی و طبیعی اثر زیاد قدرتمندتری داراست. آیا داشتن PBN حتمی است ؟ مفهموم PBN چیزی مشابه مزرعه لینک است ، یعنی شما در وبلاگ های متفاوت لینک های زیادی را ساخت و ساز می‌کنید و به صورت نا محسوس پیوند ها را از طریق وب لاگ های دیگر به نیز دارای ربط می‌کنید. به تعدادی استدلال می توان به تلاش PBN امیدوار بود البته به شرط و شروطی که درپی خوا‌هیم بیان کرد.

 

1- ازین طریق دقیقا میتوانید بر منابع پیوند‌سازی در دست گرفتن و محاسبه داشته باشید. 2- اساسی دقت به مطلوب بودن دامنه ها، میتوانید از دامنه‌های اعتبار و آزاد گردیده به کار گیری نمائید. البته شرط و شروط به کار گیری از PBN در همین قسمت مهم‌ترین نحوه‌های google به دلیل شناسایی PBN را گشوده‌نگری می کنیم. google از چه طریقی پیوند سازی PBN را شناسایی و پنالتی می‌نماید؟

 

1-یکی‌از معیارهای گوگل برای شناسایی کانال‌های پیوند‌سازی، مالکیت دامنه‌هاست. در شرایطی‌که کلیه وب سایت‌هایی که در یک کانال قرار گرفته و یکدیگر را تقویت می کنند متعلق به یک نفر باشند یا این که بوسیله یک کمپانی واسطه تصویب گردیده باشند فهم ارتباط آنان شغل معمولی‌ای خواهد بود. 2-شناسایی کمپانی ارائه دهنده هاست یا این که IP تارنما کار مضاعف معمولی‌ای برای وبسایت گوگل میباشد.

 

در شرایطی‌که وبسایت‌هایی که در کانال شما قرار گرفته و یکدیگر را تقویت می‌نمایند تمامی بر روی یک ارائه دهنده و با یک IP مشابه باشند عملا ریسک شناسایی کانال توسط تارنما گوگل بالا خواهد بود. 3-زمانیکه صرف شناسایی و خرید کردن دامنه‌های آزاد گردیده و دارای اعتبار میکنید می بایست اطلاعاتی از محتوا و ساختار آنها نیز داشته باشید. چون که حیاتی تغییرات کلیدی در محتوا و ساختار یک تارنما ممکن می‌باشد تارنما گوگل متوجه ورود آن به یک نتورک پیوند بشود.