بزرگنمایی (ZM) درآمد Q3 2021

بنیانگذار بزرگنمایی اریک یوان قبل از مراسم زنگ افتتاح Nasdaq در نیویورک در 18 آوریل 2019 صحبت می کند.

کنا بتانکور | گتی ایماژ

سهام زوم ویدئو ارتباطات در معاملات گسترده روز دوشنبه پس از گزارش شرکت درآمد سه ماهه سوم مالی و راهنمایی های سه ماهه که بیش از انتظار تحلیلگران بود ، حدود 5 درصد کاهش یافت. به نظر می رسید سرمایه گذاران از اینکه نرخ رشد درآمد که امسال شتاب گرفته است ، ناامید شده اند ، ناامید شده اند.

نحوه کار این شرکت به شرح زیر است:

  • درآمد: طبق گزارش Refinitiv ، 99 سنت برای هر سهم ، تعدیل شده در مقابل 76 سنت برای هر سهم ، همانطور که تحلیلگران انتظار داشتند.
  • درآمد: طبق گزارش Refinitiv ، 777.2 میلیون دلار در مقابل 694.0 میلیون دلار که تحلیلگران انتظار داشتند.

بر اساس بیانیه ای ، با ادامه بیماری همه گیر ویروس کرونا ، جلسات کار ، مدرسه و خانواده را به سمت بزرگنمایی سوق می دهد ، درآمد زوم به صورت سالانه 367٪ رشد کرد که در 31 اکتبر پایان یافت. در سه ماهه گذشته درآمد 355٪ افزایش یافته و در سه ماهه قبل از آن ، درآمد 169٪ افزایش یافته است.

حاشیه ناخالص زوم از 67.3 درصد در سه ماهه قبل به 66.7 درصد کاهش یافت. در طول این سه ماهه ، زوم با ترکیبی از کاربران رایگان ، از جمله دانش آموزان و معلمانی که با از سرگیری مدرسه وارد سیستم شده اند ، سروکار داشت. كلی استكلبرگ ، مدیر ارشد مالی این شركت ، در جریان پخش اینترنتی زوم با تحلیلگران ، این حاشیه ناخالص را تحت تأثیر قرار داد ، و همچنین اعتماد بیشتر از حد معمول زوم به منابع ابر عمومی.

بیش از 80٪ سود درآمد مالی سه ماهه سوم از طریق اشتراک مشتریان جدید حاصل شده است. استكلبرگ گفت ، درآمد در آسیا و اقیانوسیه و اروپا ، خاورمیانه و آفریقا 629٪ رشد كرد ، در حالی كه بیش از 300٪ رشد در قاره آمریكا داشته است.

زوم گفت در این سه ماهه حدود 433،700 مشتری با بیش از 10 کارمند داشته است که نسبت به سال گذشته 485٪ رشد داشته است که از رشد 355٪ نسبت به سه ماهه قبل بیشتر است.

در سه ماهه زوم گفت که خدمات برتر تلفن ابر Cloud Zoom Phone خود را به بیش از 40 کشور و منطقه گسترش داده است ، و Zoom به دستگاه های خانه هوشمند ساخته شده توسط آمازون ، فیس بوک و گوگل می آید. این شرکت همچنین OnZoom را ابزاری برای اجرای برنامه های زنده مجازی اعلام کرد که افراد می توانند با پرداخت هزینه در آن شرکت کنند.

زوم خواستار تعدیل سود سه ماهه چهارم مالی of 77 سنت به c۹ سنت برای هر سهم با درآمد ۸۰۶ میلیون دلار تا ۸۱۱ میلیون دلار بود که حاکی از رشد درآمد ۳۲۹ درصدی در میانه این محدوده است. تحلیلگران نظرسنجی شده توسط Refinitiv انتظار داشتند 66 سنت سود تعدیل شده برای هر سهم و درآمد 730.1 میلیون دلاری داشته باشد.

بدون در نظر گرفتن حرکت بعد از ساعت ، سهام زوم از ابتدای سال تاکنون 591 درصد رشد کرده است ، در حالی که شاخص S&P 500 نسبت به مدت مشابه حدود 12 درصد رشد داشته است.

این خبر فوری است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.

تماشا کردن: جیم کرامر می گوید ، در سهام فناوری “قرمز داغ” مانند Cloudflare و Zoom سود کسب کنید