بررسی ویژگی های بهترین انواع کرم ضدآفتاب – ایرانوس

بیرون رفتن در روزهای آفتابی فصل تابستان همراه با آفتاب سوختگی است و میدانید که آفتاب سوختگی سبب ابتلا به سرطان پوست، پیری زودرس، چروکیدگی پوست و سبب ایجاد لکههای تیره رنگی روی پوست میشود و زیبایی پوست شما را تهدید میکند.اما متخصصان پوست همواره توصیه میکنند که با استفاده کردن از کرمهای ضدآفتاب بر روی دست،صورت و قسمتهایی از پوست بدن که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند میتوان این خطرات را بسیار پایین آورد و به صفر رساند و این اهمیت کرم ضدآفتاب را در حفظ سلامتی پوست را روشن تر می کند.

تاثیری که در بلندمدت در اثر مراقبت از پوست در مقابل نور افتاب گذاشته می شود بسیار عمیق تر و محسوس تر از تاثیرات موقتی و مضری است که استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست شما دارد. دارای محصولات بهداشتی و آرایشی پوست و مو از قبیل محصولات ضد چروک ، کرم های ضد آفتاب ، کرم های ضد جوش ، کرم های لایه بردار ، کرمهای مرطوب کننده و سفت کننده ی پوست صورت می باشد . اگر بدن یا صورت شما خیس شده است یا اگر بیرون از خانه در معرض نور خورشید هستید، هر ۸۰ دقیقه کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

در طول روز پوست ما در معرض چربی های طبیعی، عرق و آلودگی کرم ضد آفتاب ضد جوش اوستین های محیطی است. شستشوی سریع صورت هر صبح، کمک می کند که پوست شما شفاف تر به نظر برسد. این ضد آفتاب كه SPF 60 دارد حاوى فيلترهاى فيزيكى و شيميايى است كه پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند . شب ها وقتی تکان می خورید و غلت می زنید، باکتری ها از بزاق و چربی ها از موها به سطح پوست صورت و چشم ها منتقل می شوند. وقتی می خوابید، باکتری هایی از بالش به صورتتان منتقل می شوند، حتی اگر بالش خود را مرتب بشویید.

برای مراقبت از پوست خود، حتی اگر آرایش ندارید، صورت خود را بشویید. همانطور که قبلا گفتیم حتی کرم های ضد آفتاب با بالاترین درصد فاکتور حفاظتی هم برای جذب کامل روی پوست به زمان نیاز دارند بنابراین اگر وقتی کرم بزنید که روی صندلی سالن در فضای بیرون نشسته اید، برای جذب خیلی دیر است. همچنین، شستن صورت کمک می کند، محصولاتی که در طول روز برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنید، آسان تر جذب شوند. نشُستن صبحگاهی صورت ممکن است تصور کنید، شستن صورت تنها قبل از رفتن به رختخواب کافی است، اما اگر می خواهید صورتی شفاف داشته باشید، هر صبح صورت خود را بشویید.