برادران وارنر هر فیلم در سال 2021 را همزمان با سینما در HBO Max اکران می کند

کمپانی برادران وارنر AT&T روز پنجشنبه اعلام کرد که همه فیلم های آن که قرار است در سال 2021 اکران شود همزمان با نمایش در سینماها از شبکه HBO Max منتشر می شوند. در حال حاضر این یک برنامه یک ساله است.

اخبار سهام AMC بیش از 15 درصد کاهش یافت.

این نمونه ای از چگونگی انطباق AT&T با بیماری همه گیر ویروس کرونا است که به افراد امکان می دهد با خیال راحت فیلم های جدید را در خانه تماشا کنند بدون اینکه مجبور شوند به سالن سینما بروند ، بسیاری از آنها به دلیل گسترش روزافزون Covid بسته شده اند. این نیز حرکتی است که کمپانی برادران وارنر قبلاً با “Wonder Woman 1984” انجام داده است که روز کریسمس به سینماها و HBO Max اکران می شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تابستان اکران شود ، اما چندین بار به تأخیر افتاد تا اینکه وارنر مدیا تصمیم گرفت آن را در HBO Max منتشر کند.

HBO Max سرویس ویدئویی آنلاین AT&T است که از ماه مه در ایالات متحده راه اندازی شد. هر ماه 14.99 دلار هزینه دارد و شامل دسترسی به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است.

آن سارنوف ، رئیس و مدیرعامل استودیو و شبکه های WarnerMedia گفت: “هیچ کس بیشتر از ما نمی خواهد فیلم ها به صفحه نمایش برگردند.” “ما می دانیم که محتوای جدید مایه حیات نمایشگاه تئاتر است ، اما ما باید این واقعیت را تعادل بخشیم و نشان دهیم که اکثر سینماهای ایالات متحده احتمالاً با ظرفیت کمتری در طول سال 2021 کار می کنند.”

فیلم های برادران وارنر که در سال 2021 اکران می شوند شامل “چیزهای کوچک” ، “یهودا و مسیح سیاه” ، “تام و جری” ، “گودزیلا علیه کونگ” ، “مورتال کمبت” ، “کسانی که مرگ مرا آرزو می کنند” ، ” Conjuring: The Devil Made Me Do It ، “در بلندی ها ، جام جم: یک میراث جدید” ، “جوخه خودکشی” ، “خاطره گویی” ، “بدخیم” ، “تپه شنی” ، “بسیاری از مقدسین نیوآرک” ، ” کینگ ریچارد ، “” گریه ماچو “و” ماتریکس 4 ”

یونیورسال در آوریل نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفت و “تور جهانی ترولز” را همزمان و بصورت آنلاین و در سینماها منتشر کرد. اما ، این امر مردم را ملزم به خرید فیلم می کرد ، زیرا فیلم در آن زمان به عنوان بخشی از بسته اشتراک در دسترس نبود. در ماه جولای ، یونیورسال قبل از در دسترس بودن آنلاین فیلم ها از طریق توافق با تئاترهای AMC ، تعداد روزهای مورد نیاز برای نمایش در سینما را کوتاه کرد. قبل از این توافقنامه ، تئاترها به مدت 90 روز از حقوق انحصاری فیلم های جهانی برخوردار بودند.

دیزنی همچنین تجربه راه اندازی یک فیلم پرفروش را مستقیماً در استریم تجربه کرده است. در اوایل سال جاری ، دیزنی “مولان” را در دیزنی + به عنوان خرید یک بار 30 دلاری منتشر کرد.

Cinemark ، یک زنجیره تئاتر سینمایی ایالات متحده ، بعد از ظهر پنجشنبه به تصمیم WarnerMedia پاسخ داد. سخنگوی سینمارک گفت: “با توجه به شرایط عملیاتی فعلی ، ما تصمیمات رزرو کوتاه مدت را براساس فیلم به فیلم می گیریم.” “در حال حاضر ، برادران وارنر هیچ جزئیاتی درباره مدل توزیع ترکیبی فیلم های 2021 خود ارائه نکرده اند.”


در CNBC در YouTube مشترک شوید.